Vandaag naar de huisarts...

Nou, vandaag bij de gyn geweest. Eerst een waslijst aan vragen beantwoord bij de assistente om vervolgens weer terug te moeten naar de wachtruimte.

Gesprekje met de gyn gehad en we gaan de kleine MM in. Morgen moet ik terug komen voor een gesprek met de fertiliteitsarts om uitleg te krijgen over de onderzoeken. We gaan iig beginnen met bloedonderzoeken en echo’s. Ook moet het mannetje er echt aan geloven, zijn zaad moet ook getest worden. Hoop dat hij dat volgende week laat doen.

Morgen dus meer info. Schrijf dan weer een stukje.

ja dat heb ik precies ook zo allemaal gehad!!! Is wel fijn om te weten waar het aan ligt toch? had je een fijne gyn?

Is een hele fijne gyn. En het is idd fijn om te weten waar het aan ligt. Blij om te zien dat je gelijk serieus word genomen en dat er ook iets gaat gebeuren.

Hoe is het eigenlijk met jou sophie. Ruim over tijd toch??? Nog geen test gedaan?

nee ik durf niet :roll: bang voor weer een teleurstelling

Kan het me zo goed voorstellen!!!

Succes alvast voor wanneer je wel durft :thumbup:

jij morgen veel succes bij de fertiliteitsarts

Ben terug uit het ZH.

Vrijdag moet ik bloed prikken, zit dan op dag 20 van de cyclus (moet eigenlijk dag 21, maar die valt op zaterdag en dan prikken ze niet). Gaan dan prikken op progesteron. Ben benieuwd, hou niet zo van prikken hihihi.

Dan moet ik op dag 3 van de ongi voor een echo en weer laten prikken. Dan gaan ze me toch een hoop dingen checken :lol: . Staat teveel op het lijstje om op te schrijven.

Anyways, was een goed gesprek en heb leuke artsen dus laat het traject maar beginnen!!!

fijn he nu zit er schot in!!!

en dan heb je tenminste zekerheid waar het aan kan liggen!!!

ze gaan de derde dag kijken of je eitjes alweer groeien…dat wist ik helemaal niet dat je dan alweer eitjes aanmaakte!!!