Vandaag naar de huisarts...

:smiley:

sterkte en succes met alles :hug:

Wat een stap he, naar de huisarts gaan.

Ik was daar ook zo zenuwachtig voor

en voor de gyn al helemaal daarna :shock:

Maar het viel reuze mee, bij de gyn ook.

Ik snap ook best dat je man er tegenop ziet en

niet wil. Mijn man vond het in eerste instantie helemaal niets.

Maar ik heb hem verteld dat ik er ook niet om te springen staat,

ik het ook heel erg eng vond en er heel er tegen opzat om wijdbeens

bij een vreemde gyn te gaan liggen. Ook omdat ik alleen moest, niemand had om mee te gaan.

Hij besefte toen dat het voor mij net zo eng was als voor hem.

Nu is het nog niet nodig geweest dat hij zich moet laten testen, maar als het wel moet gaat hij het gewoon doen.

Pushen is idd niets. Dan gaat de kop alleen maar meer verkeerd staan (zoals we dat hier zeggen haha)

Succes ermee!!

dank voor de reacties :smiley: .

Gelukkig gaat hij wel mee naar de gyn, heb al tegen hem gezegd dat ik absoluut niet alleen ga. Ik vind het idd net zo eng als hij.

Nu heb ik er wel minder moeite mee, gewoon omdat ik zekerheid wil en er alles voor zal doen. Misschien heeft dat wel iets te maken met mij als persoon. Nogmaals, snap hem wel maar soms wil ik het niet zo begrijpen.

Heb geloof ik vorige week pas voor het eerst echt heel hard gehuild omdat ik nog niet zwanger ben en het gevoels soms heb dat niemand mij begrijpt (inclusief mijn vriend). Het is zo frustrerend om iedereen om je heen te zien met dikke buiken of baby’s en het gevoel te hebben dat het maar niet wil komen voor ons.

Ik merk dat ik soms ervoor kies om niet naar mijn zussen te gaan, omdat ik anders het gevoel heb in huilen uit te barsten met mijn neefje of nichtje in mijn armen. Niet omdat ik niet graag bij ze ben, maar gewoon omdat het soms gewoon te moeilijk is en ik te verdrietig ben. Hard blijven van buiten is makkelijk voor mij, maar van binnen doet het soms gewoon zoveel zeer.

Pffff, dat lucht even op

Je hoeft je er helemaal niet voor te schamen. Iedereen die al een tijd bezig is met zwanger worden heeft zulke buien.

Ik ook, vooral als ik weer ongi word. Oh man, dan begin ik en eindig ik een uur later in de armen van manlief. Die dan helemaal verbouwereerd op de bank zit om mij te troosten. Zelf uit hij zijn ‘verdriet’ anders.

Probeer er wel samen over te praten. Dat kan zo opluchten!!

En hier schrijven idd :wink:

Wat fijn dat hij wel mee gaat naar de gyn! Manlief kon geen vrij krijgen :wall: De 2de keer ben ik ook alleen gegaan. Maar toen vond ik het helemaal niet meer eng. Maar de eerste keer is het idd heel fijn om iemand mee te hebben. Vooral omdat je tussen de zwangeren zit…

Helaas wen je er inderdaad heel snel aan, aan die onderzoeken bij de gyn. Op een gegeven moment maakt het je ook helemaal niks meer uit. Hier niet te tellen hoe vaak ik daar heb gezeten, in een academisch zkh, kijken er altijd nog assistente mee.

Het is voor een goed doel, en je gaat in die medische molen steeds een stapje verder. Hopelijk is er iets kleins te vinden en makkelijk op te lossen en zijn jullie snel zwanger.

(Beter iets kleins denk ik dan maar, wat met een simpel pilletje op te lossen is ipv helemaal niks te vinden en dan maar weer aan klungelen)

:-*

Whoehoe, vandaag voor het eerst sinds het gebruik van de digitale ovulatietest een Smiley gezien!!! Ben echt zo blij en gaan straks maar flink “klussen” :mrgreen:

Super!!! Have fun :wink: :mrgreen:

Heyyy! wat goed! toch een ei!

Gefeliciteerd!

En succes met klussen :inlove: :inlove: :inlove:

:smiley: eindelijk :dance: :dance:

yeah wat goed zeg babygirl!!!

spannend nu die twee weken…hopelijk is het niet nodig om naar de gyn te gaan iig niet voor onderzoeken, maar voor een leuke echo :lol:

gelukkig had mijn vriend er geen problemen mee dat hij moest testen, omdat wij ervan uit gingen dat het aan mij lag…nu het toch een beetje aan hem ligt gelooft hij het nog niet zo goed…en wil de tweede testen afwachten…ik hoop zo dat het dan beter is :pray: :pray:

hopelijk is het voor jouw vriend niet meer nodig en is het gewoon raak nu meid!!!

Even een update

Heb gisteren de sensitesten besteld op i-net. Als het goed is komen ze morgen binnen. Ik heb er eigenlijk niet voor om eerder te testen dan kan, maar heb gewoon het gevoel dat het wel eens een positieve test kan gaan worden

Ben er ook wel van overtuigt dat mijn lichaam mij soms helemaal voor de gek kan houden, maar heb nu last van mijn borsten. Dit heb ik altijd wel 1 week voor mijn NOD, maar heb nu last aan de zijkant van mijn borsten. Heb ook ineens weer wat puisten en last van mijn buik.

Ggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dat lichaam van ons vrouwen ook :wall:

hopelijk zijn het goede voortekenen babygirl!!!

spannend hoor nog 12 dagen wachten :wink:

Nou, ben vanmorgen ongi geworden. Had dit zo niet zien aankomen.

Gewoon 3 dagen te vroeg!!!

Ben blij dat ik nu de hele dag weg ben, kan ik mijn gedachten even ergens anders op focussen.

Zal vanavond nog even een stukje typen.

Fijne dag aan iedereen toegewenst

Heb heel lang het idee gehad dat het raak was deze maand. Daarom extra verdrietig geweest dat ik afgelopen zaterdag te vroeg ongi was geworden. Ik kon alleen niet het gevoel kwijtraken dat ik zwanger was.

Vanmorgen dan eindelijk bevestiging gekregen op mijn gevoel: heb een MK gehad. Zag een grote prop meekomen en heb heel veel slijm verloren. Normaal ben ik dus al van mijn ongi af na 4 dagen.

Ben nu gewoon aan het werk net aan het doen alsof er niets mis is, maar ben super verdrietig. Heb het mijn vriend verteld die het niet zo goed kan geloven dat het mis is gegaan. Komt denk ik later op de dag wel. Mijn moeder ook gebeld en die is iig blij dat ik dus wel zwanger kan worden, maar het super jammer vind dat het is geeindigd in een mk.

Ben blij dat ik morgen vrij ben. kan ik even bijkomen van alle spanningen en pijntjes.

:cry: :cry: :**: :cry: :cry:

Zwaar k.l.o.t.e. mop… het is jullie nl zo gegund.

:hug: :-* :hug:

:hug: Bah wat vreselijk!! Ik leef me je mee!

Je hoofd staat er waarschijnlijk helemaal niet naar, maar als je nu naar de huisarts gaat voor een verwijzing voor de gyn, kan deze je bevestigen dat het je een miskraam hebt gekregen en kijken of deze volledig is.

Sterkte meid!!

succes morgen by de gyn! :-*

Pffff, vanmiddag om 16.00 uur naar de gyn. Moet zeggen dat ik een beetje zenuwachtig ben. Weet wel een beetje wat ik kan verwachten maar toch.

Deze maand ook geen ei gehad, geen enkele test was positief en mijn temp liet ook niets bijzonders zijn. Zo frustrerend!!!

Anyways, ik zal vanavond wel een stukje typen over de belevingen bij de gyn :smiley:

succes meis bij de gyn :wink: