Juliëtte, zit sinds een week of 3 in de wandelwagen en dat is omdat ze graag alles wil zien. Qua lengte past het nog wel. Ik heb een Mutsaerts Transporter. Qua gewicht kan het ook nog makkelijk want laatst was ze nog maar 6500 gr.
Met 8 wk paste Lyam niet meer in de kinderwagen (dreamy van de Quinny buzz) Toen een nieuwe kinderwagen gekregen van mijn mams en stiefvader (een Quax buggster) en daar is hij nu bijna uit (hele grote bak).
Maar er zit idd een max gewicht verbonden aan kinderwagenbakken en dat is 9 kilo. Dit heeft volgens mij te maken met hoeveel de adapters kunnen hebben.
Onze Lyam is nu bijna 5 mnd, weegt 10,5 kilo (ben dus aan het spijbelen qua gewicht, want op die van ons staat dus ook 9 kilo) en hij is 70 cm. In principe zou hij al overmoeten naar de wandelwagenzit, omdat er nog maar een 1/2 cm speling is, maar vind het zo moeilijk om afscheid te nemen .
Martijn is nu 67 cm en ligt nog steeds in de dreami… Hij heeft niet veel ruimte meer boven zijn hoofd (minder dan 2 cm) en ligt met z’n voeten tegen de onderkant aan… Het heeft voor mij dus ook geen zin om nog een andere wagen aan te schaffen als ik dat zo lees
Bang van niet, Riley is vrij lang, en paste met 3 maanden ook nog amper. heb het gerekt tot tegen 4,5 maand.