Vanaf wanneer doorslapen ??

Micah sliep door na 2 jaar.

Mateo na 6 maanden ofzo.

Nou hier met ruim 6 maanden nog zeker 2 nachtvoedingen en sinds kort ook weer een avondvoeding :zzz:

Gelukkig is het aanleggen en weer terug leggen (oké en 1x luier wisselen maar dat doe ik in haar bedje).

Maar goed ik heb in de afgelopen maanden 1 week een doorslaper gehad :slight_smile: jammer de bammer dat ze het niet vol hield.

Mijn klein meisje slaapt nu door sinds ze 7 weken is, hopelijk blijft ze dit zo doen :pray:

Fijn hoor! Sean sliep door met 4 maanden, daarvoor kreeg hij 1 of 2 keer 's nachts bv. De afgelopen 2/3 weken werd hij telkens wakker om 3 uur en/of 5 uur (heel fijne tijden…NOT!). Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op en begint hij weer wat nachten door te slapen!

Ik zou het niet eens meer weten, ze sliep in het begin al ruim 5 uur achter elkaar, dus 1 voeding per nacht, vond ik prima te doen (eind zwangerschap lag ik vanaf 3uur wakker, vond het een hele verbetering). Denk dat ze vanaf een maand of 5, nadat we er eindleijk achter waren dat ze kma en soja allergie had en we de reflux wat meer onder controle hadden doorsliep.

@ts: ik ken helaas ook verhalen van kindjes die vanaf een week of 3-4 doorsliepen en dat vanaf een week of 8-10 opeens niet meer deden. Hoop uiteraard voor jou dat dat niet zo is, en hoeft natuurlijk ook helemaal niet.

Mijn oudste met ruim een jaar, en mijn jongste na ehm 10 / 11 maand ongeveer.

Groetjes,

LaBruja

5 weken!! :dance:

M<aar toen werd mevrouw 4 maanden, en toen kwam er een nachtvoeding bij. En toen was ze 6 maanden en toen was ze 4x per nacht wakker :shock:

Nu is ze anderhalf, en het gaat nu heel goed. Maar ze heeft nog steeds weken waarin slapen heel lastig blijft.

Doorslapen zegt mij dus helemaal niks. Dan gaat het een hele periode (maanden) goed, en dan weer weken slecht! :roll:

@chantal!! wrote:

Y.eline met 5 weken volledige nachten van 12 uur.(fv)

Indy sliep met 10,5 maand volledig door (bv meissie) ze krijgt nog wel tussen 22 uur en 23 uur 's avonds een papfles van 250cc want anders wordt ze 1 a 2x per nacht nog wakker.

Euh nu met 14 maanden gaat het al wekenlang dat ze 8 van de 10 nachten 's nachts tig keer wakker is.

Elize sliep met een maand of 3-4 van 22.30/23.00 tot 7.00/7.30. ze slaapt nu nog steeds vrij goed, al zit ze nu in de fase dat ze meer droomt en ze praat en huilt in haar slaap :? je hoort haar soms de hele dag ‘verwerken’ in haar dromen.

Sebastian slaapt nog niet door. hij krijgt geen nachtvoeding meer maar heeft moeite om de hele nacht door te slapen. vaak moet ik er wel 5-6 per nacht uit. best vermoeiend maar zal vast wel een keer beter worden. al hoop ik wel dat het gauw gebeurd want mijn batterij begint aardig leeg te raken :shifty:

vanaf toen hij 2 dagen oud was :mrgreen:

Om rond 00:00 laatste voeding en dan werd hij pas rond 09:30 weer wakker :smiley: (soms iets eerder)

Beetje jammer alleen dat de kraamhulp toen wel steeds om 08:00 op de stoep stond :wink:

Inmiddels is hij 18 maanden slaapt nog steeds door, tot een uur of 08:00 / 08:30.

Hoop dat zijn broertje of zusje ook zo’n lekkere slaper wordt :slight_smile:

Sam sliep na 5 weken door. Ik geef hem nu de laatste fles rond 11/half 12 en dan slaapt hij door tot ongeveer 7 uur. Soms wat korter en soms wat langer. Als hij na 5 of 6 uur wakker wordt stop ik zijn speen nog even in zijn mond en dan trekt hij hem nog wel een uurtje door.

Dani sliep met 5 weken en 5 dagen door van 23.00 - 07.00 uur

Noëlle met 6 weken en Nout nu net 3 dagen… dus zeg maar met de leeftijd van 2 maanden (gecorrigeerde leeftijd)

hier de beide kindjes met anderhalve week van 21.00 tm 08.30 heeeeerlijk en ze zijn nog steeds super gemakkelijk :inlove: :thumbup:

ons mannetje slaapt door vanaf dat hij ongeveer anderhalve maand is. eerst was dat van 23.00 tot 6.00 maar de nachten worden steeds langer:) Hij is nu 4 maanden en krijgt zijn laatste fles om 22.00 en wordt dan tussen 7 en 8 wakker.

Doorslapen? Ik weet nog steeds niet wat dat is… :shifty:

Oef, met drie weken doorslapen is wel heeeel erg lekker.

Lars was toch zeker tot een maand of 6 / 7 's nachts wakker van de honger.