Vanaf wanneer doorslapen ??

Ik ben gewoon eens benieuwd met welke leeftijd jullie kindjes door sliepen ??

Talysha sliep met 3 weken door van 23:00 tot 8:00, wat ik hoor van mensen is dat best uitzonderlijk en komt dat niet vaak voor.

saar sliep ook redelijk vlot door … maarja niet elke nacht …

en wat is door slapen , ik vond doorslapen om 7 uur naar bed voeding , en dan nog een fles als wij naar bed gingen 23.30 ongeveer , en daarna sliep ze tot een uurtje of 7 , half 8 …

niek was een heul ander verhaal die wilde tot hij met 6 maanden vaste voeding kreeg , elke nacht nog 2 voedingen omdat meneer echt honger had :?

Micah sliep door toen hij 2 was. Van 7:00 - 7:30 tot 6:00 en dat doet hij nog steeds.

Onze zoon ging doorslapen toen hij precies 3 maanden was. Hij sliep toen van 11 tot 6/7.

I.S. sliep met 3 weken door van 12 uur tot 9 uur 's ochtends.

L.R. slaapt vaak nog niet door. Komt ook omdat hij vaak benauwd is en heel druk overdag. Hij heeft in- en doorslaap problemen.

De laatste tijd gaat het beter. Dan slaapt hij van half 8 tot 6 uur 's ochtends. Andere dagen slaapt hij van half 8 tot 4/5/6 uur.

Y,uri sliep pas door met 3.5 jaar. Dit had echter een medische oorzaak :wink:

T.ygo sliep met 2.5/3 mnd de nachten door van 22.00 / 23.00 - 07.00 uur :inlove:

de oudste met 8 weken

de middelste met 15 maand (gaaaaaap)

de jongste deed er een schepje bovenop en wachtte tot 17 maand (dubbel gaaaaaap)

hoop dat prutjse in dat opzicht op de oudste lijkt, maar stel me in op 1,5 jaar… kan het alleen maar meevallen toch?! :shifty:

De oudste was 3 jaar (zeer slechte slaper).

De jongste eerder, maar zeker niet als heel klein babytje…iig eerder als haar zus.

Broes was 9 maanden, Senne was 3 jaar… :zzz: en Cas 7 maanden :thumbup:

Dus toen Cas werd geboren moest ik dubbel opstaan… :zzz: :zzz: :zzz:

Om de 3 uren voor kleine Cas en 2x voor Senne… dà t was ontzettend vermoeiend, maar goed… :wink:

@Madre wrote:

Micah sliep door toen hij 2 was. Van 7:00 - 7:30 tot 6:00 en dat doet hij nog steeds.

M ook toen ze net 2 was.

T meldt zich vaak nog een aantal keer, waarvan 1 Ã 2 keer tussen 22.00 en 6.00 uur.

Wat een verschil is er toch! Stiekem ben ik een beetje jaloers op de mama’s met kindjes die al na een paar maanden doorslapen…

Ff denken :think:

6 weken van 2300 tot 700

3 maanden van 1900 tot 700

1,5 maand ongeveer van 23.00-7.00 daarna voeding en verder tukken tot 10.00/11.00

Dylano vanaf 6 weken van 23.00 tot 8.00 uur :inlove:

En Kyara vanaf 3 maanden van 23.00 tot 8.00 :inlove:

En allebei vanaf dat ze 6 maanden zijn vaste voeding en ze slapen van 20.30 tot 8.30 :inlove: :inlove:

mijn zoontje is bijna 10 maanden en slaapt de meeste nachten niet door.

Slokje bv en hij slaap weer verder.

Heb er geen moeite mee, weet dat het heel natuurlijk gedrag is om tussen door wakker te worden.

Aniek sliep door met 14 weken ongeveer en dan van de late fles 23.00 uur tot 7 uur de volgende ochtend.

Peter sliep door met 8 maanden en dat had deels een medische oorzaak.

Mies sliep door met 7 weken en is er nooit mee opgehouden, hij kreeg dan om 21.30 nog een fles en werd pas om 6 uur ongeveer weer wakker.

Suus sliep door met 5 weken en dat doet ze nu al 3 weken zo… we geven haar om 20.00 uur nog een voeding van 180 cc +6 en dan word ze pas om 7 uur in de ochtend weer wakker.

Als doorslapen betekent dat ze op 1 voeding 6 a 7 uur doorhalen, dat deed ze dit al na 4 dagen :shifty:

@Karin1981 wrote:

1,5 maand ongeveer van 23.00-7.00 daarna voeding en verder tukken tot 10.00/11.00

vergeet er bij te zeggen Ivan mocht de eerste weken niet mocht doorslapen ivm zijn lage gewicht., hij werd namelijk niet zelf wakker voor voeding anders sliep hij al vrij snel door. Toen hij mocht doorslapen deeed meneer het eerst niet

Kaya sliep door met 1.5 en is ook nu nog regelmatig snachts wakker

Roan krijgt om 21;15/30 zijn laatste fles en slaapt sinds een paar dagen door tot rond de 7 uur. Het wordt iedere dag iets later. We zijn sinds ongeveer 2 weken van de nachtfles van 3 uur af.

Eerst was het rond 5 uur en nu dus steeds later.

Dus met een week of 5

En gaat na zijn 1e voeding meteen weer op bed en pakt dan nog wel een uurtje of 2 :mrgreen:

Y.eline met 5 weken volledige nachten van 12 uur.(fv)

Indy sliep met 10,5 maand volledig door (bv meissie) ze krijgt nog wel tussen 22 uur en 23 uur 's avonds een papfles van 250cc want anders wordt ze 1 a 2x per nacht nog wakker.

Meike sliep met 7 maanden door… maar is nog steeds vaak wakker, maar ff slokje bv en weer lekker slapen… (inmiddels van 19.30-10.30ong. met 2xbv tussendoor)