Suus sliep door met 5 weken en dat doet ze nu al 3 weken zo… we geven haar om 20.00 uur nog een voeding van 180 cc +6 en dan word ze pas om 7 uur in de ochtend weer wakker.
Als doorslapen betekent dat ze op 1 voeding 6 a 7 uur doorhalen, dat deed ze dit al na 4 dagen :shifty:
Mijn twee oudsten sliepen pas door met een maand of 6. Zusje is nu 10 weken oud, en we zijn zelfs nog aan het klusteren s,avonds. �ls ze dan eenmaal slaapt ( rond een uur of 23.00) slaapt ze tot een uur of 5 á 6).
Dus ik denk dat ik met een maand of 6 kan zeggen dan ze van 7 tot 7 slaapt. :mrgreen:
Steven sliep door met 5 maanden als ik het goed heb, alleen leek het veel langer te duren :roll: , voor mijn gevoel heeft het een paar maanden langer geduurd.
Nu slaapt hij van 19uur tot 5-7 uur, wel wordt hij altijd nog even wakker wanneer ik naar bed ga (niet wanneer papa gaat) en vaak rond 1uur 's nachts of om 3uur. De ene keer is het speentje in en meneer slaapt verder. De andere keer heeft hij last van jeuk (eczeem) en gaat het na wat water drinken weer wat beter.
Ligt er een beetje aan wat je onder door slapen bedoelt… ik vind van 23 tot 6 of 7 geen doorslapen haha maar snap wel dat als je zon kleintje hebt het zo voelt :lol:
Hier was veron dik een jaar dat hij van 7 tot volgende morgen sliep. Vaak kwam hij erna nog tegen een uur of 4
Onze oudste met 15 weken van ca 22.00 tot 6.00, vanaf een maand of 5 van 19.00 tot 6.00/6.30
Onze dochter spant de kroon, al met een week of wat sliep ze van 19.00 tot een uur of 4 (kon dr niet wakker krijgen om ca. 23.00) en nu sinds 2 weken van de fles van 20.00 tot 6.00/6.30. Overdag drinkt ze 5 flessen dichter op elkaar…!
Wat ik wel merk nu, is dat het niet te regelen is. Met onze zoon hebben we wel eea geprobeerd: grotere fles om 2300, dikkere voeding (forte) etcetc. Maar hij wilde gewoon om 3.00 drinken, haha! En ons meisje hebben we op verzoek laten komen (met de fles) en zo zie je maar…!
Mijn twee oudsten sliepen pas door met een maand of 6. Zusje is nu 10 weken oud, en we zijn zelfs nog aan het klusteren s,avonds. �ls ze dan eenmaal slaapt ( rond een uur of 23.00) slaapt ze tot een uur of 5 á 6).
Dus ik denk dat ik met een maand of 6 kan zeggen dan ze van 7 tot 7 slaapt. :mrgreen:
Een goede maand later kan ik ook zeggen dat ze doorslaapt. Ze slaapt nu van 7 tot 7 met om 23.00 een voeding :dance: :dance:
Wat is dat weer lekker zelf ook doorslapen. Want we hebben wel speentje dienst s,nachts, dan wil ze haar speentje maar dat is 2 sec. En dat kan manlief ook doen. :mrgreen:
Mijn dochter sliep met 6 weken al door: laatste flesje rond een uur of half 1, 1 uur en dan tot 9 uur, 9.30 uur. Mijn zoon sliep toen hij iets van 6 weken ook 8 uur achter elkaar, alleen van 8/9 uur tot een uur of 3/4 en daarna tot een uur of 7. Ik weet niet meer wanneer dat flesje van 4 uur 'snachts wegging, volgens mij met 3 maanden.
nu bijna 5mnd fles om 17u om vervolgens om 18 u te gaan slapen tot 21.30 dan slaapt ze door tot 8u fles en dan slaapt ze nog tot 11uur…
in het begin met de borst kwam ze snachts heel vaak…toen overgestapt vanwege het stoppen van de melk in mijn borsten naar de fles en daar deed ze het veeeeel beter op! blijkbaar kwam er al te weinig uit vanaf het begin!