Van de eerste bevallen met 42 weken en van de de tweede dan?

Hoi Allemaal,



Ik ben van mijn dochter bevallen met 42 weken. Nu ben ik inmiddels weer zwanger (35 weken) en ben erg benieuwd of er mensen zijn die ook bij de eerste zo ver overliepen en wanneer de tweede dan kwam…

Kwam die ook zo laat of iets eerder?





Groetjes

De eerste met 41+3, de tweede kwam met 39+1.

Ik was de dag ervoor op mijn buik gevallen dus vraag me altijd af of ik ook op die dag was bevallen als dat niet was gebeurd :wink:

de oudste kwam met 41w5d en de middelste met 39w precies de 3de kwam weer later 41w precies

Mijn oudste kwam met 42 weken en 2 dagen na een inleiding en een keizersnee. Bij mijn zoon had ik al meteen het gevoel dat hij ook zo laat geboren zou worden. Hij kwam ook te laat maar eerder dan zijn zus nl. met 41 weken en 5 dagen

hier zelf niet, maar de buuf is van haar oudste met 42 week precies bevallen (kwam gelukkig nog spontaan), de 2e kwam met 41 weken precies en de jongste met 40 week precies.

bij mij was het met alle 4 verschillend dus het kan allemaal :mrgreen:

Oudste kwam met 42+1 (na inleiden en uiteindelijk ks). De jongste kwam ook na 42+1 (spontaan begonnen maar toch ks geworden).

Ik moet maar afwachten nog, maar heb wel gelijk deze vraag gesteld toen ik opnieuw zwanger was. Ze zei dat de lengte van de eerste zwangerschap niks zegt over de lengte van een tweede of volgende zwangerschap.

kai met 41,3 en inleiden

elin met 41,2 en inleiden

bij allebij namelijk langer dan 24 uur gebroken vliezen en geen weeen.

Allebei kwamen ze met 41+6, spontaan een dag voor het inleiden. :smiley:

Mijn dochter kwam met 42+4 na inleiding.



Wanneer Harry komt is dus even afwachten maar ik heb al aangegeven niet meer zolang overtijd te willen lopen.

Het beleid in het zhs hier is inmiddels ook veranderd en je mag nu met 41 weken naar de gyn om te kijken of je inleidbaar bent.

Mocht ik weer overtijd gaan dan zullen wij dat ook zeker doen.

1ste kwam met 41+2

2de kwam met 39+3

1e met 42.4

2e met 41.4



er is hoop 8)

1e met 40 weken en 4 dagen

2e met 41 weken en 5 dagen



Hopelijk hoef jij niet zo lang te wachten.

1e 41w3d

2e 41w

Ben ingeleid met ks erna, dus bij mij niks natuurlijks, maar weet van mn vriendin.



1e 41w3d

2e 42w2d

3e 40w3d



Alledrie dus toch heel verschillend, ze was bij de laatste al bezig dat ze niet weer zo lang wilde lopen enz, maar toen kwam het al vanzelf :lol:

@Kroes wrote:

1e met 42.4

2e met 41.4



er is hoop 8)




:lol: :lol: :mrgreen:

@Kroes wrote:

1e met 42.4

2e met 41.4



er is hoop 8)




En mocht er bij jullie een 3e komen, dan komt die gegarandeerd voor de 40 weken :mrgreen: :hug:

@ICL wrote:

@Kroes wrote:
1e met 42.4

2e met 41.4



er is hoop 8)




En mocht er bij jullie een 3e komen, dan komt die gegarandeerd voor de 40 weken :mrgreen: :hug:




GRIN.

Vast, maar dat ga ik niet uitproberen 8)

1e 43wk vliezen doorgeprikt

2e 38wk vliezen doorgeprikt…(mama was kapot, op en totaal er doorheen…maar had alwel 2cm ontsluiting… anders hadden ze met 40wk geholpen)