vals positief? predictor

Goedenavond…



Ik hoop dat jullie me kunnen/willen helpen. Moet toegeven dat ik ook een stresser ben…

Verhaal in t kort:

Eind november ongesteld geworden, was aan de pil. Pil doorgeslikt in december omdat ik geen zin had om t te zijn met de feestdagen. Afgelopen weken had ik behoorlijk pijnlijke borsten, pijn onderbuik en was ik misselijk over de hele dag. Ik zei tegen mn vriend" t zal toch niet"? We schrokken enorm. We zijn namelijk niet bezig met kinderen krijgen.

Begin december ben ik ziek geweest (buikgriep). Mijn vriend heeft maandag een test gehaald van Predictor. En binnen 3 sec. Zodra. De urine optrok… knalde t van de test. Nu lees ik dat predictor vaak vals positief test?

Wat is. Jullie ervaring/ mening?

Ben maandag meteen gestopt met de pil en ook alle andere (pittige) medicijnen die ik gebruikte. Probeer me te redden met paracetamol.



mwoah een dergelijk positieve test is naar mijn weten echt niet vals positief, maar meer knalpositief :shifty: .



Persoonlijk zou ik zsm een VK bellen om dit voor te leggen en dan zal er waarschijnlijk (snel) een echo volgen om te kijken hoever je dan zou zijn…

@mamaMarije wrote:

mwoah een dergelijk positieve test is naar mijn weten echt niet vals positief, maar meer knalpositief :shifty: .



Persoonlijk zou ik zsm een VK bellen om dit voor te leggen en dan zal er waarschijnlijk (snel) een echo volgen om te kijken hoever je dan zou zijn…




Dank je wel voor je snelle reactie. Dat was ook onze indruk… maar als ik dan verhalen over predictor lees vraag ik me af of die indruk terecht is.



We zijn woensdag bij de huisarts geweest en over precies een week hebben we ene afspraak bij de gynaecoloog (risico door chronische aandoening) en krijgen we ook een echo.



Ben blij d at ik mn verhaal even mag doen. (Het zou overigens een geweldig cadeautje zijn)

tja ik sluit me bij mamamarije aan…dit lijkt eerder op een stikpositieve dan een valspositieve test

Ik heb geen verstand van predictor, maar jee, wat spannend :pray:

Wat een fijne reacties! En ja… zeker spannend!! :shifty: :pray:

Spannend meiss… :pray: :-*

Oh zo spannend!!! Maar als ik het zo zie, hartstikke positief! Ben benieuwd volgende week… Eventueel nog een kruidvat test halen? Die staan goed bekend… (2 voor 5 euro).

Nou ik ook. Vind het nu al spannend!

Waar ik eerst dacht dat ik langdurig griep had, ben ik er nu wel redelijk van overtuigd dat t kwaaltjes zijn… had vandaag helemaal weer eens zin in mn ontbijt, maar heb t net weer uitgezwaaid. Ik heb altijd veel. Cola-light gedronken en dat staat me nu enorm tegen, net als chocola(!) En mn borsten doen al heel lang zeer en veranderen. Dat laatste in combinatie met misselijkheid/naar gevoel in maag is de reden voor de test geweest.

Ik ga proberen positief te zijn (maar er kan zoveel mis zijn of gaan) :slight_smile: dank jullie wel. Lief!

Je kunt altijd nog vandaag naar het kruidvat ofzo gaan voor nog een test (daar hebben ze er 2 voor 5 euro). Dan heb je wat meer zekerheid :wink: en wij ook :stuck_out_tongue:

Ik ben het met de meiden eens, ik denk ook Knalpositief maar je kan er altijd nog een testje aan wagen natuurlijk. Is die ook postief, maandag direct de vk bellen voor een afspraak met echo

wow wat een knal test zeg . ik ken predictor niet zo goed maar ik heb er ook pos mee getest en was zwanger hoor :slight_smile: waarom ga je idd niet een kruitvat test halen denk wel dat die ook zo knaller word :slight_smile:

Dames

Gefeliciteerd!!!



:dance:

dan ben je in elk geval zwanger :wink: .

Gefeliciteerd.

Dank je wel :lol: … net getest. Nu maar afwachten tot vrijdag :slight_smile:

kijk dacht ik wel hahahha van harte gefeliciteerd :slight_smile:

Nou das wel duidelijk , gefeliciteerd!!!

:dance: :dance:



Succes vrijdag :thumbup:

Yeey! Heel duidelijk, gefeliciteerd!!