vals positief? predictor

nou, om die eerste test kon je al niet heen hoor. Een vals positieve test heeft dan maar een heel dun/licht lijntje. Als ie er zo afspat bestaat er geen twijfel. Gefeliciteerd!

Ach, wat lief allemaal :smiley: , dank jullie wel!

Van harte!

Wauw Kruisbesje, wat geweldig! Proficiat :inlove: :inlove: :inlove:



Kom je bij de septembermama’s of heb je nog geen idee wanneer je uitgerekend bent en moet je eerst even dat bezoekje bij vk (of was het nou gyn?) afwachten ??? Spannend hoor meis!



Dikke knuffel, ik hoop dat jullie over de eerste ‘schrik’ heen zijn :dance: :dance:



:-* MM

@mamerijntje wrote:

Wauw Kruisbesje, wat geweldig! Proficiat :inlove: :inlove: :inlove:



Kom je bij de septembermama’s of heb je nog geen idee wanneer je uitgerekend bent en moet je eerst even dat bezoekje bij vk (of was het nou gyn?) afwachten ??? Spannend hoor meis!



Dikke knuffel, ik hoop dat jullie over de eerste ‘schrik’ heen zijn :dance: :dance:



:-* MM




Misschien als de echo vanmiddag goed is, maar het lukt me maar niet om daar in te geloven. Heb er geen goed gevoel over…



Bedankt voor de uitnodiging :smiley: en ook gefeliciteerd!

:hug:



Succes vanmiddag :pray:

succes vanmiddag!

Dank jullie wel!

Geen twijfel (meer) mogelijk!! Gefeliciteerd.

Zit net je verhaal te lezen… Hoe is het vanmiddag gegaan? Kan me voorstellen dat dit wel heel spannend is allemaal.

Het is helemaal goed… prachtig hartje en 1,84 cm. 8 weken 3 dagen… wat een opluchting. We zijn ontzettend verrast en heel blij.



Bedankt :slight_smile:

Van harte gefeliciteerd!!!



Nu maar eens gaan genieten :wink:

gefeliciteerd, zomaar 8 weken en 3 dagen al!! :thumbup: :thumbup: Ik wens je een goede en voorspoedige zwangerschap!

gefeliciteerd!!

En al ruim 8 weken :thumbup: .



Nu idd maar even diep ademhalen en tot rust komen en dan gaan genieten :inlove: .

gefeliciteerd!! :inlove: :inlove: En een goede echo! :thumbup: :inlove:



De eerste test was al wel duidelijk :lol: Al begrijp ik wel dat je denkt, dit kan niet :lol:

gefeliciteerd :inlove: !!

Proficiat :inlove:

Gefeliciteerd… :inlove:

Wat fijn, een goede echo! :inlove:

Gefeliciteerd! Mooi cadeautje/mooie verrassing. Zijn jullie de ‘schrik’ al wat te boven?

Een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst.

Goeiemorgen, ik geloof niet dat ik ooit zo’n positieve predictor heb gezien!!



Gefeliciteerd hoor, wat een verrassing! :inlove: