Valentijnsdag.. Puzzelfreak gezocht..

Wat doe jij eraan?

En ben je nog verrast?

En wat zijn de ideale tips om erachter te komen van wie je kaart komt?

:-*

Happy Valentine’s day :inlove:

wij doen er niet aan

als het goed is hebben onze familieleden en vrienden vandaag tussen het roze geweld een mooie blauwe kaart ontvangen :lol:

Meer hebben we niet gedaan aan Valentijn.

Onze middelste eh 2e zoon kwam wel thuis met een kaartje ‘ja I. is straalverliefd op me… nou ik niet op haar hoor’ :o

En dat is 5 jaar oud he :mrgreen:

hier wordt er ook niks aan gedaan…

jaren geleden toen we net bij elkaar kwamen wel een bos rozen gekregen, maar nu…

tja ik mag alleen naar mijn bedje vannacht… lief heeft nachtdienst…

Hier ook niks… Nou ja, A heeft een kaartje gekregen van Senna en Sascha kreeg gisteren een huwelijksaanzoek in de brievenbus van vriendje B. Deze heeft ze overigens met een zelfgemaakte kaart meteen beantwoord met -ja-… :inlove: :inlove: :inlove:

hier ook niets aan gedaan

van het weekend mijzelf een lekker luchtje kado gedaan

maar was niet valentijn gerelateerd

ik heb van beide kids een valentijns kaart gekregen helemaal zelf gemaakt!

En heb mijn vriend een kaartje gekocht.

Ow heerlijk he die knutsels :inlove: :inlove:

Ik kreeg van de kids een mooi geverfd hart :inlove: :inlove:

En altijd voor mijn beste vriendin een kaartje… over en weer :inlove:

En nog kaartjes voor mijn zoon :inlove:

[/spoiler]

wij doen er niets aan, maar Mischa had op school wel wat moois gemaakt voor zijn schoolliefde :inlove:

Wij doen er niets bijzonders aan…

Heb mn vriend een kaartje gestuurd die hij nog niet heeft gezien, vannacht pas thuis komt, dus heb er een doosje Toffifee bijgelegd…

En van mn middelste heb ik een rode roos gehad met een tekening. :inlove:

Ik haalde eig elk jaar een klein leuk iets voor Jan.

Deze keer een zak chocotoff.

(Hij snoept amper, maar dit is wat hij echt heel lekker vind.)

Jan was alleen naar de winkel gegaan, zakgeld mee.

Ik heb van hem ferrero rocher gekregen :inlove:

Van vriendje kwam wat lekkers en en een geurtje :inlove:

Ik heb een kaartje klaar gelegd voor manlief, ik was vanmiddag naar een verjaardag.

Dus toen ik thuis kwam, zei die dat ie dat heel lief vind.

Ik heb niks gekregen… :naughty:

Wij doen er niets aan. Ik steun die commerciele onzin niet en laat degene waarvan ik houd dit zien op een door mij zelf bepaald moment en niet een door de commercie opgelegde dag… :hand:

van lynn via het kdv een mooi hartje met gedichtje en foto gehad zoo lief :inlove:

Wij doen er niet aan!

Ik ga bijvoorbeeld veel liever een keer uit eten wanneer het ons uitkomt.

Ik heb van hub een prachtig valentijnsboeket gekregen.

En had voor hem een kaart en een zakje met hartjes snoep.

En ik had iets uitgebreider gekookt als normaal gesproken.

Ik doe er niets aan

Wel had ik twee verrassingen in de brievenbus; een grote, dikke enveloppe en een kaartje

eerste kreeg ik van mijn lief; een hartvormige doos met Milka chocolade met een kaartje erbij.

en het kaartje kreeg ik van mn vriendinnetje als vriendschapskaartje met de vraag wanneer we nou eens naar de sauna gaan met daarop de data dat zij kan.<br /> <br /> Ik heb zo gelachen, ik was mijn lief voor de gek aan het houden dat ik een kaart had gekregen van een stille liefde. Hij wou weten van wie en de kaart zien en vond het toch een naar idee dat iemand anders mij een kaart zou sturen....whahahha hij was jaloers :mrgreen: Uiteindelijk heb ik hem dus maar laten zien dat het gewoon een kaartje van mn dinnetje was :lol:

Nope helemaal niets, en eerlijk gezegd vindt ik dat ook totaal niet erg…

Ik heb een doosje chocolaatjes gekregen :inlove: .

Wij hebben een mooi beplakt fotolijstje gekregen met een foto van ons mannetje met een hartjeskussen voor zich met I love you erop :inlove: :inlove:

Meer doen we er niet aan, ik vind het net als vaderdag en moederdag te commercieel worden. Een knutselwerkje vind ik veel leuker…