Mijn vriendje heeft een bos rode rozen laten bezorgen op mijn werk met een fles wijn en een doos bonbons :inlove:
Al mijn collega’s waren jaloers :lol:
Ik heb niets aan valentijn gedaan want ik heb geen stille liefde. Heb ook niets gekregen. Manlief heeft ook geen stille liefde of stille aanbidders, dus die heeft ook niets gegeven of gehad.
Ik heb smsjes verstuurd en ontvangen, niet dat die smsjes ook maar iets valentijsachtigs had, maar dat is ook helemaal niet nodig! 8)
Van vriendlief een kaartje vanmorgen en we hebben samen gegourmet vanavond, lekker gezellig & romantisch :inlove:
wij doen er niks aan; te druk met het vieren van Jelmer zijn verjaardag :inlove:
Hier ook niks aan gedaan. Vinden het ook een beetje onzin.
Er zijn zat dagen genoeg dat we elkaar wat leuks, liefs of lekkers geven
Ik heb een e-card ontvangen… en ik denk uit schuldgevoel ( vanwege een discussie van het weekend en dat hij het vergeten is ) heeft hij hem 2x achter elkaar verstuurd hahaha Van schrik waarschijnlijk :mrgreen: :thumbup: :inlove:
TOch had ik wel tranen in mijn ogen hoor om wat er in stond… Tja hormonen he :inlove:
Wij doen eigenlijk niet aan valentijn, al vind ik een cadeautje op zijn tijd best leuk om te krijgen…
Mijn moeder is jarig op valentijnsdag, dus wel cadeautjes gegeven
En lekker gegeten bij paps en mams
Leuk om iedereen zijn reacties te lezen…
Grrrrr ik heb een kaartje met het getal 6 erop gekregen, wat kan ik hieruit opmaken? puzzel me gek en kwil heel graag weten wie deze vriendschappelijke liefdevolle kaart heeft gestuurd…
Mijn zusje heeft iets liefs gekregen.
Motto:
Hoeveel ballonnen passen er in een ford Ka?
Vic wauw wat gaaf zeg :inlove:
Ja ik ben stinkend jaloers :snooty: :lol:
Wow wat lief :inlove: hihi als je die allemaal moet laten "pangen " :inlove:
Wie heeft er nog puzzel tips voor mijn getal 6 :mrgreen:
Whoehahaha Victoria!! Die is wel erg leuk.
Nu maar hopen dat ze geen haast had om ergens te komen met de auto :mrgreen:.
Wat heeft ze met al die ballonnen gedaan?
wauw, die ballonnen in de auto, wat lief!!! :inlove:
Veertje: misschien een vriendinnetje met 4 kinderen?
Offuhh iemand die op nummer 6 woont in je straat?
hihihi nee nobody in de straat…
Grrrrr denk denk :think:
Van je partner en jullie gaan 6 maart wat leuks doen? :think:
Wat is er 6 jaar, of 6 maanden of 6 weken geleden gebeurd?
Op welke dag of maand hebben jullie elkaar ontmoet, zijn jullie getrouwd, of wat dan ook?
Is het echt een 6 en geen 9?
Hahaha, spannend hoor!
Vic, die ford Ka hahaha! :inlove:
Gaaf die auto :lol:
Noop noop noop
partnerloos
Grrr denkt verder… werkelijk geen idee…
:think: