Wie is er nog lief, leuk, romantisch of gezellig verrast met valentijn?
Mijn man had chocolaatjes gekocht en aan mijn zoon gegeven met de woorden papa vind jou en mama zo lief dat hij een kadootje heeft gekocht wat jullie moeten delen. Ik vond dat lief, schattig (en vooral niet te duur).
Van mij krijgt hij een kaart waarin in schrijf dat ik zo blij met hem ben, en dat ik ondanks de hormonoale opvliegers toch wel heel erg waardeer wat hij allemaal doet voor ons (het hele huishouden door bekken klachten van mij en dan nog vit ik vaak op hem omdat ik gefrustreerd en hormonaal het onderscheid tussen reeel en te niet kan onderscheiden)
Maar we doen nooit veel voor Valentijn, dus meer dan dit verwacht ik ook niet hoor.
niks wij doen er niet aan hier is het elke dag valantijn :inlove:
Ik denk dat mijn mannetje er niks aan doet :?
Heb hem wel een hint gegeven, vind namelijk wel leuk als hij mij verast, maar denk dat het niet gaat gebeuren.
Wij doen dit jaar ookn iets met valentijn, maar ik had toch een kaartje in mn mail :inlove:
Hier niets aan valentijn… doen we nooit aan
ik heb bloemen gehad
maar krijg zoiezo al elke maandag bloemen van mn ventje :).
en hij krijgt straks een lekkere massage
De postbode is net geweest, maar volgens mij heeft hij alle kaartne van mijn aanbidders in de verkeerde brievenbus gegooid. :snooty: :mrgreen:
Ik verwacht hier niets in elk geval.
Ik hoop geen kaart te krijgen, in elk geval niet van een manlijk mens.
Hier hebben Britt en ik heerlijke chocolade hartjes gekregen :inlove: :inlove: :inlove:
Ik heb 2 kaarten gehad; 1 van mijn man en 1 van mijn zoontje :inlove: :inlove: Dat zijn mijn valentijntjes
Wij doen nooit aan Valentijn. Saai he?
Mijn mannetje kreeg normaal elk jaar een mooie kaart,maar aangezien ik nooit iets kreeg dit jaar ook geen kaart gestuurd en wat denk je? :oops:
Staat er vanmorgen op mijn laptop een tasje van Pandora met een Pandora bedel erin (2 rode hartjes met een gouden kroontje erop :inlove: ) en hij komt net terug van boodschappen doen en kreeg ook nog een bos rode rozen :inlove:
Dus mijn valentijnsdag kan niet meer stuk vandaag…
wij doen er niet aan
tekst verwijderd omdat er één en ander wijzigde op het laatste moment en het niet meer klopt wat er stond…
liefs
Gerda
ik kreeg van ronnie de nieuwste cd van nick en simon
hier was manlief vandaag niet te harden zo sjaggerijnig, dus geen happy valentine hier :?
Hier ook geen romanticus helaas…
Ach, ik heb geloof ik niet veel te klagen, het gaat super tussen ons, dat is me meer waar dan een bosje bloemen…
(al zou ik dat wel heeeeeel lief vinden )
Heb voor mijn vriendin samen met haar zoontje een cadeautje gemaakt. Maar ik kan het niet afmaken omdat ik niet naar de winkel kan en zij kan het niet in ontvangst nemen, omdat ze zware migraine heeft… een verlate valentijn voor ons Es, mocht je het lezen, jullie krijgen nog iets van ons (S en mij) hoor
oja dat is vandaag he :oops: :mrgreen:
doe er dit jaar niks aan dus :shifty:
Ik ben vandaag jarig :dance:
Dus genoeg gekregen.
Maar voor Valentijnsdag toch nog een klein cadeautje, “Liefdesthee!”.
Wij deden…nee…lees mijn man deed er niet aan…
Ik vroeger wel…maar na járen eits geven en oké ergens op het laatst heb ik wel eens bloemen gekregen…maar nooit echt valentijn gedaan.
Dus de afgelopen jaren dacht.het is ook stom…waar slaat het op…
Dus niets gekocht ook… :shifty:
Krijg ik vanmiddag eerst een heel raar telefoontje…een valentijnsboodschap…liedje en voorgelzen tekst…van mijn lief :inlove:
Nou ik dacht lief dat hij eraan heeft gedacht…
Een half uur later een mevrouw aan de deur…mega boeket echt…wauw zo mooi!!
Dus hem bedankt en gezegt dat ik niets had…dat mocht ook niet want het was zijn beurt… :shock:
En dat na 12 jaar :lol:
Krijg ik een uur later een envelop…met een superlieve kaart…en de tekst dat ik lekker moet gaan shoppen…
Vandaar dat hij vroeg van de week wat wil je nou heeeeeeeeeel graag hebben of doen :mrgreen: en mijn antwoord was dus shoppen voor mezelf 8)
Dus ik mag lossssssssssss…
En de kids liggen nu op bed en wij gaan nu lekker eten bestellen…lekker op de bank…heerlijk…
Ik had dus echt een geheel onverwachte valentijnsDAG! ook echt!
Toch best leuk…al heb ik er niets mee