Valentijn

Ik heb voor mijn vriend een ketting met een hartje eraan gekocht en die heeft onze dochter hem gegeven met een mooie kaart erbij. Hij verwachtte niks en ik had ook gezegd dat we er niet aan deden maar ik kon het niet laten. Zelf word ik van tijd tot tijd door hem verrast, dus nu kon ik hem verrassen.

Ik heb een paar weken terug al een heerlijk uitje geboekt voor vriendlief en mij, bij wijze van valentijnskado.

Van hem kreeg ik vandaag echt een enorme bos keimooie donkerrode rozen en een zo mogelijk nog enormere doos heerlijke chocolaatjes.

Normaal doen we echt niks aan valentijn, maar dit jaar…na alles wat we de afgelopen maanden voor ons kiezen gehad hebben, leek het mij wel leuk om toch wat te doen. En hem dus kennelijk ook! :inlove:

Wij werden verrast met de buikgriep 8)

Wij zouder er eigenlijk niet aan doen,

maar hij kwam van middag van zijn werk met 50 rozen :inlove:

ik had voor man lief een foto uitvergroot en in een lijstje gedaan met een kaart. Ook lekkere valantijstompuce met valentijnssoesjes gehaald.

Denk misschien dan dit jaar iets leuks of een verassing, maar nee hoor helemaal niets :frowning:

ik heb een hele lieve kaart gekregen en een pandora bedel voor aan mijn armband met rooie hartjes er op :inlove: