Ik wil graag als verassing voor mijn man een vakantie boeken volgend jaar.
Voor een week naar Spanje.
Maar kan ik dat maken t.o.v de kinderen (dan 4 en 2) die kan ik wel onder brengen bij mijn zus.
Hebben jullie dat wel eens gedaan?
Ik zou het nooit doen, maar als jullie je daarbij prettig voelen dan moet je dat gewoon doen. Zou het heerlijk vinden om een week alleen met hubbie te zijn, maar weet dat ik doodongelukkig zou zijn zolang zonder mijn kindjes. Maar zodra ik er een prettig gevoel bij hem zou ik graag eens een weekendje om te beginnen weg willen gaan met hubbie.
als ik de mogelijkheid had deed ik het gelijk
heerlijk ff weg zonder kids. we doen het weleens een weekend
je hebt dan ff tijd voor elkaar en kunt er daarna weer dubbel en dwars tegenaan.
en als je de kids met een gerust hart ergens achter kunt laten, hebben zij toch ook weekje vakantie
Het zit zo, er een bepaald arrangement waar mijn man het al maanden over heeft.
Big game Ebro, een vis gelegenheid bij de Ebro rivier, het bevind zich op 2 km van het centrum van Caspe. Hun regelen het verblijf voor ons etc. We moeten alleen de reis er naar toe regelen.
Wij zijn beide toe aan tijd voor elkaar. Onze zoon is afgelopen zomervakantie een week bij mijn zus geweest vond hij geweldig. Voor hem is dát al vakantie.
Dochterlief kan dan ook wat meer, dus ook voor haar leuk, ik zit echt niet in over de opvang van de kids, of het gevoels matig leuk is wat anders, maar papa en mama tijd is ook belangrijk, vooral nu na een heftig jaar.
als ik zo je verhaal lees, weet je het denk ik al wel
Gewoon doen! Echt ze vinden het prima, wij hebben het ook al wel gedaan en doen het zo weer!
Quality time voor jullie beide is ook echt zo belangrijk!
Wellicht als een week te lang is 5 dagen ofzo?
Wij doen het ieder jaar en ik heb daar geen seconde spijt van.
Quality-time met elkaar is al even belangrijk als quality-time met de kids.
Ik zou het doen :thumbup: Jullie hebben het nodig Vooral jij vanwege je gezondsheidproblemen toen.
DOEN!!! Heerlijk, lekker even samen, uit eten zonder op de klok te kijken, mooie gebouwen bekijken zonder piepende kindjes, lekker lang op terrasjes zitten, shoppen, zonnen zonder elke 2 minuten je ogen op te doen om te kijken of je kids nog veilig zijn, lekker een boek uitlezen (of 2, 3, 4 of 5), tijd voor elkaar… Heerlijk!
Weet je al waar je heen wilt? Ik weet nog wel een paar goddelijke plekjes :mrgreen:
Gewoon doen hoor! Wij zijn vorig jaar 5 dagen naar Praag geweest met zijn 2tjes M was 5 en S 1. Ik twijfelde ook heel erg maar ben zo blij dat we zijn gegaan. Als de kids het bij je zus naar hun zin hebben zou ik zeggen lekker gaan :mrgreen:
Ja nu twijfelen…
Man wilden naar Spanje, maar dat is een week en je bent niet zo terug. Ook hebben we geen rijbewijs en plek waar we heen wilden is 100km van vliegveld.
Toen dachten we Londen, maar manlief dacht dat de boot 1,5 uur was.
En na uitzoeken niet… dus ff kijken hoe en wat…
Dat is voor iedereen toch persoonlijk denk ik. Wij gaan elk jaar een weekendje samen weg, in NL, dat vind ik heerlijk, en zou ik niet willen missen, maar verder weg en langer dan dat, zou ik niet prettig vinden. Als er iets gebeurd met ze ben ik veel te ver weg, en een week kan ik ze niet missen. Maar nogmaals, dat is zo persoonlijk.
Wij proberen ook ieder jaar een weekend met zijn tweetjes weg te gaan. Meestal in Nederland, 1 keer naar Winterberg.
Een week zou ik zelf niet zo snel doen, maar dat is puur omdat ik mijn kindjes niet zo lang wil missen.
Wij gaan ook minimaal 1x per jaar samen een weekend weg, heerlijk! Echt even quality time samen! Zou het zeker doen! Succes met de voorpret van een bestemming uitzoeken
DOEN… :thumbup:
Wij zouden afgelopen weekend samen weg, maar lagen allebei thuis ziek in bed. Zoonlief was uit logeren (op zich wel een goede timing). Maar leuk was anders.
Lekker doen het zal ff slikken en rot zijn om ze achter te laten, heb dat soms met 1 nachtje al haha, maar dat komt wel weer goed, denk dat jullie lekker kunnen opleven en genieten en daarna de wereld weer aan kunnen met beide kids.
Niemand vind je een slechte moeder omdat je even een momentej voor jezelf kiest, vaak hebben je kids hier ook weer een voordeel aaan en die zullen het vast enorm naar hun zin hebben bij je zus!
:thumbup:
Nou we hebben overleg gehad… :mrgreen:
Degene die wij uitgenodigd hebben om mee te gaan naar Spanje (o.a omdat hij auto heeft etc) Dus het is even afwachten wat hij wilt.
Maar… Londen staat ineens bovenaan!!
En dan niet voor een weekje maar voor 3 dagen.
Ben nu al helemaal aan het checken hoe en wat…
@Sennapen wrote:
Niemand vind je een slechte moeder omdat je even een momentej voor jezelf kiest, vaak hebben je kids hier ook weer een voordeel aaan en die zullen het vast enorm naar hun zin hebben bij je zus!
Mooie stad, Londen!
Ik denk dat je kinderen er meer profijt van hebben als hun ouders het samen fijn hebben, dan het feit dat ze hun ouders een paar dagen missen ( wat misschien niet eens het geval is).
Ooit ben je samen begonnen en het is best fijn om dat gevoel weer eens terug te vinden. Het sneeuwt soms wat onder in het dagelijks leven.
Veel plezier!
Een week zou ik zelf niet kunnen, maar een paar dagen wel.
Wij gaan tussen kerst en oud en nieuw voor 4 dagen naar London!
Heerlijk, ik kan ook echt niet wachten! En het wordt mijn eerste vliegreis haha