Vakantie (zonder kids)

Doen, doen, doen. Ik denk dat het meer gevoelsmatig is, dat je je kinderen “achter laat”.

De kids zelfs hebben er niets van, beseffen waarschijnlijk niet eens dat ze bij je zus zijn, omdat jullie weg zijn. :lol:

Vakantie voor hun, dus jullie ook op vakantie :thumbup: :lol: Wat een timing dat het precies zo gelijk valt :mrgreen:

Mijn ouders deden het vroeger ook. Zij op vakantie en ik naar de buren of naar een tante. Joepie :dance:

En bij mijn schoonouders was het niets anders. Rinse ging op zijn 9e pas voor het eerst mee skiën, wat mijn schoonouders elk jaar 2 weken deden.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Oja, en zoiets moet je voor je gemoed wel opbouwen :wink: Wij zijn 1 keer een week weggeweest. Voor ons gevoel wat de kids betreft was dat meer dan lang.

Verder was de vakantie veels te kort :lol:

Het is er nooit meer van gekomen, maar komt het er wel van, dan wordt het echt tenminste 2 weken. En hopelijk houden we dat vol en waarschijnlijker vragen we ons dan af, waarom de kids niet mee zijn :lol:

En tegelijkertijd zal het HEERLIJK zijn!!

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Dat kan alleen jijzelf bepalen. Het zou niks voor mij zijn. Ik vind het al niks om eraan te denken om lune bij opa en oma te laten als we twee dagen Disneyland Parijs hebben van liefs werk. Ze kan er nog niet veel, lang onderweg in de bus. Dan bij aankomst slapen, niet kunnen slapen, uit der ritme enz over 1 nachtje zit ik dus al in dubio…

Het word dus echt Londen. :dance:

En dan voor 3-4 dagen.

Zoonlief gaat regelmatig uit logeren, dochterlief over 2 weken voor de 2e keer, even wennen! :mrgreen:

We wilden eigenlijk in juli,maar ik wil al eerder, ben er zoooo aantoe!

Wat heerlijk! Wanneer gaan jullie?

Ik wil graag in feb.

Ben nu aan het kijken voor leuke aanbiedingen etc.

Met easyjet kun je heel goedkoop vliegen, zeker als je doordeweekse dagen gaat! Ik heb mijn vriend voor zijn verjaardag een dagje Londen gegeven, 's ochtends heen gevlogen en 's avonds terug gevlogen, erg leuk! En daar kun je natuurlijk gewoon 2 overnachtingen tussen zetten. Was iets van 150 euro in totaal heen en terug met 2 personen, incl. belastingen enzo. We hadden geen koffers trouwens, alleen handbagage.

Leuk, Londen :dance:

Een week zou ik persoonlijk nooit doen. Ik zou best opvang voor hem kunnen regelen, maar laat mijn mannetje nog geen nacht alleen laat staan een week :oops:

leuk! wij vliegen volgens mij ook met easy jet.

idd goedkoop, zelfs nog tussen kerst en oud en nieuw!