Hier ook een reisburomuts :mrgreen: …
Playa de Palma is hartstikke leuk! Heerlijk strand en lekker dichtbij het vliegveld. Niet naar El Arenal gaan hoor, veel te luidruchtig in het hoogseizoen met jeugd…en het is bijna allemaal oude troep!
Wat wel heel leuk is, voor een dagje een auto huren en heerlijk gaan rondtouren (Puerto Alcudia, Puerto Soller, Santa Ponsa)…er is een hele mooie route langs de westkust :thumbup:
De oostkust is inderdaad superkindvriendelijk, maar de transfer is wel lang…misschien een volgende keer
Leuk trouwens dat er meerdere reisburomutsen zijn…'t is toch een echt vrouwenberoep!
Hoi allemaal,
een hele tijd terug hebben jullie met ons meegedacht over onze keuze voor vakantie in mallorca!
Nu hadden we gekozen voor playa de palma, iberostar royal cristina (appartement)! we zouden nu maandag vertrekken!
bleek gisteren dat het reisbureau (of ergens is het misgegaan met de kamer codes??)geboekt had voor een dubbele kamer en geen appartement! :evil: :evil:
grote ramp voor ons met een peuter die nog veel slaapt en niet veel lawaai en licht enz gewoon is!! :wall:
na een hele speurtocht samen met het reisbureau gaan we nu dinsdag voor 14 dagen naar cala millor, “hipotel dunas cala millor” hp.
aangezien ik er niet veel over vind op het net wou ik even vragen wat jou menig daar over is , kent iemand het??
Of nog leuke tips voor cala millor zelf!?
Bedankt alvast miranda. :-*
Hè wat vervelend zeg…Cala Millor ken ik niet maar heel veel plezier…
Ik denk dat Playa de Palma met kleine kinderen toch minder leuk was (veel jongeren nu)
Ik ken Cala Millor wel. Het is een leuk dorpje maar heeft geen authentieke kern. Is echt voor het toerisme opgezet. Het heeft wel een geweldig mooi zandstrand met een erg leuke boulevard.
Je zult het er zkeer naar je zin hebben en persoonlijk vind ik het echt veel beter voor kinderen geschikt dan Playa de Palma.
Jullie kunnen natuurlijk ook gewoon in die slaapkamer gaan slapen en dan vraag je gewoon aan het hotel of ze er voor Fenne een bedje bij zetten.
Dit hebben we in Gran Canaria ook gedaan vorig jaar met Luca.
Hij sliep dan dus ook apart van de woonkamer en als wij gingen slapen dan sliep hij al dus werd hij echt niet wakker van ons.
Je kunt wel het een en ander eisen nu he vahet reisburo, een bepaalde vergoeding of zo… ik heb ooit mensen naar een verkeerd hotle geboekt :oops: , er waren 2 hotels met de zelfde naam in bodrum (turkije) alleen de 1 ag 15 km van centrum af en de ander in het centrum. deze mensen hebben er echt een advocaat bij gehad en hebben de reissom terug gehad en nog eens 25% er bij op… ( deze fout vergeet ik mijn hele leve niet meer hoor )
hey
We konden ons geld terugkrijgen natuurlijk maar ja we wilden WEG :mrgreen:
Maar die mevr had echt schuldgevoelens en heeft ons zeer goed geholpen en in alle spoed gezocht naar een alternatief dat minstens evenwaardig was! Er was nog voldoende vrij maar niet veel fatsoenlijks meer wat aan onze eisen voldeed…en voor minder doe ik het niet!!
Ze leek heel eerlijk en oprecht en dat aprecieer ik wel!
We hebben nu een vakantie van 850 euro duurder (ook 2 dagen langer)op hun kosten!
We konden ook twee dubbele kamers naast elkaar maar ik laat fenne tijdens haar slaap NIET ‘alleen’ dus dat was geen optie!(één met tussendeur was er in royal cristina niet!)
Samen op 1 kamer zagen we niet zitten, we willen ook nog wat ‘bewegingsdvrijheid’ !!
Daar hadden we ook geen keuken en microgolf enz…wat ik toch wel makkelijk vind!
ach ja moest ons weer gebeuren :wall: maar ik ben terug bekomen van de shock en we hebben er terug zin in!!! :dance:
oh dat is inderdaad netjes opgelost!!
:thumbup:
Veel plezier