hallo everybody
Ik heb even een vraag…
ik ben vorige week zondag ongesteld geworden, en dat duurde ongeveer 2 echte dagen daarna kon je het niet veel meer noemen, maar nu heb ik telkens zo’n opgezette buik, en met vlagen wat misselijk in de keel.
en last van winderigheid, koud/warm en als ik me omdraai op bed ben ik duizelig… en zo nu en dan steken door buik en rug.
dit duurt nu al dikke week met ups en downs.
iemand hier ervaring mee?
ik heb gister een test gedaan, maar die gaf negatief aan…
toch morgen maar langs de huisarts gaan?
geen idee… naar de huisarts gaan zou je kunnen doen om dingen uit te sluiten
kan zijn dat je we zwanger bent maar hcg hormoon nog te weinig was omdat je eisprong iets later dan gewoon was
maar het kan ook wat anders zijn natuurlijk
Is dat niet erg vroeg om een test te doen, zo kort na je menstruatie?
Of leek het meer op een innestelingsbloeding?
Hey tijger
ik heb geen idee hoe een nestelbloeding eruit moet zien, geen ervaring mee, maar een test kan nooit geen kwaad anders jut je jezelf alleen maar op van zou het zou het niet… dus vandaar.
en ik kon helaas vandaag niet naar de huisarts want die had vakantie…
maar ik heb vandaag opzich wel goeie dag, overdag nergens last van maar savonds wel ff wat buikpijn achtig.
we wachten het maar af…
Ik heb gelezen (zelf ook geen ervaring) dat als het eitje zich in je baarmoeder nestelt er soms een bloedvat beschadigd en je dus rond je menstruatie een lichte bloeding hebt.
Als dat het is zou je een positieve zwangerschapstest moeten krijgen (volgens mij).
Hoe lang is je dokter nog op vakantie? Als dat nog lang duurt zou ik even naar zijn vervanger/huisartsenpost gaan.
Hopelijk gaat je buikpijn snel over want dit klinkt vervelend.
vandaag bijna geen klachten… dus hopelijk gaat het de goeie kant weer op.
maar dit is al heel lekker.
maandag is mn huisarts weer terug van vakantie
Gelukkig voel je je weer wat beter.
Ga je maandag gelijk naar de huisarts?
@tijger86 wrote:
Is dat niet erg vroeg om een test te doen, zo kort na je menstruatie?
Of leek het meer op een innestelingsbloeding?
Ik dacht op 30 juni ongesteld te worden, had bloedverlies, 1 juli 's ochtends klein beetje, en 1 juli in de middag positief getest.
Klachten als duizelig, misselijk, steekjes aanwezig.
het gaat hier met ups en downs…
zo nu en dan nog wel ff met vlagen buikpijn, maar niet zo heftig meer als begin van de week.
morgen is mijn huisarts terug, ik ga wel ff zien wat ik ga doen,
misschien is het ook wel lichtelijke buikgriep geweest.
Hoe is het met je meid?
op het moment keelpijn en snotterig… nawerking van het dorpsfeest denk ik, vanmiddag weer aant werk, me buikpijn is momenteel over.
dus ik denk idd meer dat het buikgriep geweest is dan wat we liever hadden gezien:(
soms wordt je er zo moedeloos van.
heb van de week het ziekenhuis afgebeld, we zouden hormoon traject in… maar dat zien we nog niet zo zitten.
ups en downs
:hug: beterschap idg meid!
Vervelend dat je nu weer andere klachten hebt. Heel veel beterschap.
Heb je nog met de dokter overlegd?
nee ben niet naar dokter geweest.
die klachten waren allemaal over.
heb nu wel weer borrelende buik… en wat krampen… dus maar weer afwachten,
misschien willen we idd wel te graag
heb vorige week getest met cb… maar nu las ik net dat ie aardig wat hormoon nodig heeft.
moet ik dan misschien toch maar testen met kruidvat?
Ik denk dat als je menstruatie geen echte menstruatie was en je zwanger bent, dat je ook met cb wel positief getest had ondertussen. Maar als jij je zekerder voelt als je ook een kruidvat test doet, zou ik dat niet laten.
Wat betreft de rommelende darmen, ik heb daar zelf regelmatig last van en bij mij helpt het heel goed regelmatig rauwkost te eten. Wat ik dan weer niet zou aanraden als je buikgriep hebt. Misschien heb je hier wat aan.
hey everybody
ik ben nog steeds aardig aant snotteren.
en me buikpijn is er niet meer… en het opgezette gevoel zo nu en dan maar niet zo heftig als eerst.
en het borrelt wel in de maag.
ik ben nu ff 14 dagen weg, ivm een vakantie.
dus ff niet aanwezig.
greetz me
Fijne vakantie! Hopelijk knap je helemaal op!
goeiemorgen everybody!!!
hier ben ik dan vanaf mijn vakantieadres!!
ik heb even een vraagje… naar aanleiding van me kwaaltjes vorige berichten… ik ben nu 3 dagen overtijd, en heb vanochtend test gedaan, maar dat ging mis, dus ding eruit gehaald zaten er wel 2 streepjes op… na een uur weer met nieuwe strip gedaan in de cb… en deze was positief!!
kan ik hier op aan?
ik ga zowiezo maandag ff langs ha lijkt mij…
maar ik zit nu met zoveel dingen in me hoofd te malen… wel niet wel niet…
en vriendlief is weg vandaag, dus kan dit met niemand delen…
aarrrrhh dat is niet leuk.
wie pept me ff op?
Heb je een digi test van CB gedaan?
Dan mag je niet aflezen als je de strip eruit haald, alleen vanaf het venster aflezen.
Weet ik zelf uit ervaring!
Als je vanaf het venster gelezen hebt… proficiat! :thumbup:
ja maar eerste ging fout met cb…
en toen naar een uur weer nieuwe gedaan, en die gaf in de display: zwanger aan!
maar ga maandag denk ik zowiezo ff langs huisarts… dan ben je save denk ik