Ik denk dat je de eerste test moet negeren. Als die niet goed is uitgevoerd zegt dat niks. Als ik het zo lees ben je gewoon zwanger. :dance:
Gefeliciteerd. :mrgreen:
Geniet van je vakantie en je kindje
Als de 2e wel gewoon ‘zwanger’ aangeeft en je hebt deze test goed uitgevoerd dan zou ik niet meer gaan twijfelen!
Gefelicieerd! :thumbup:
thnx voor de reacties…
ik ben wat hangerig vandaag.
maandag toch maar naar huisarts???
Ik denk dat die ook zullen zeggen dat je gewoon zwanger bent :mrgreen: Wanneer ben je uitgerekend?
haha dat is wel heel snel, we wachten eerst maar af hoe en wat, en dan komt de datum wel.
Dan hoor ik maandag wel wat de ha heeft gezegd
je hoeft niet naar de ha hoor als je zwanger ben, kan je gewoon zelf met vk afspraak maken…
Idd, de tweede test was positief dus ik zeg zwanger! Dus kan je zelf gewoon een afpraak maken bij de vk, tenzij je medicijnen gebruikt dan moet je ook een afspraak maken bij de huisarts!
ok, maar ik ga toch eerst ff liever langs de huisarts. en die van ons doet echo’s voor hobby, en vraagt al telkens aan mij waneer ik nou weer es langs kwam
nou dan zal ik zeggen hier ben ik… en dan hoor ik het wel hoe en wat.
maar in ieder geval bedankt.
ik vindt het wel spannend
whahaha, nou dan zou ik ook heen gaan, eens kijken of je een echo kan krijgen :inlove:
Da’s idd erg leuk! Maar nu zul je waarschijnlijk nog niet veel te zien krijgen… Misschien dat hij kan zien dat er een beginnende prille zwangerschap is, echter een vruchtje zul je met 4 weken nog niet zien…
Suc6!
ja ik weet het dat er waarschijnlijk nix te zien is…
maar je wilt graag weten hoelang enzo… en of het echt zo is…
ben behoorlijk onzeker in zulke dingen.
of moet ik vanavond voor de zekerheid nog nieuwe test doen?
Dat kun je altijd doen! Dan weet je idd zeker dat het nu wel of niet zo is! (al denk ik dat het WEL zo is )
Hoef je ook niet ongerust te zijn als er idd nog niets te zien is op de evt echo…
Is het je eerste kindje?
Spannend he?!
En?!? Wat zei de ha?
En??? Nog getest??? Of toch een afspraak gemaakt???
Hoe laat mag je???
Ben wel benieuwd!
goeiemorgen
Ik heb idd vanochtend ha gebeld… maar mocht niet komen, ze zei hij kan dan toch nog nix zien…
dus ja das wel jammer, maar de afspraak staat… en had vanochtend nog een test gedaan… van cb met streepjes inplaats van tekst… maar die werkte niet… kwam zelfs geen eens teststreep op… dus baal er beetje van die dingen zijn duur genoeg!
ik heb nu nog 1 liggen, maar ben dus niet zo tevreden daarover…wat zouden jullie mij aanraden?
goeiemorgen
Ik heb idd vanochtend ha gebeld… maar mocht niet komen, ze zei hij kan dan toch nog nix zien…
dus ja das wel jammer, maar de afspraak staat… en had vanochtend nog een test gedaan… van cb met streepjes inplaats van tekst… maar die werkte niet… kwam zelfs geen eens teststreep op… dus baal er beetje van die dingen zijn duur genoeg!
ik heb nu nog 1 liggen, maar ben dus niet zo tevreden daarover…wat zouden jullie mij aanraden?
kv testen kopen! Niet zo duur, werkt prima!
ja maar weet je…
ze zeggen 99% betrouwbaar…
en ze waren vant weekend op bij kruidvat… dus deze maar genomen…
wordt gek van de onzekerheid…
want eerste test ging fout… 2e gaf aan zwanger, 3e ging weer fout, ja wat moet je dan vertrouwen he?
test halen bij kv of anders etos of da! Da werkt hier ook goed! (of ff bestellen, nu bestellen is morgen in huis, mocht je link willen moet je ff pbtje sturen!)