Upd:28 juli ronde 30.. na mk en ma ..

Hoi, goed dat je weer thuis bent en dat het op zich meeviel. Wat een ellende die endo en cysten! Bah. Hoop dat je je snel weer fit zult voelen.

lief

Ineke

meid toch, alweer zo’n tegenvaller. Doe het rustig aan en hopelijk knap je snel op :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Hey meis,

Ik lees het net allemaal pas! Wat een gedoe allemaal zeg!

Een heeeeeeeeeeeelllleeeeeee dikke knuffel van mij!!

Veel liefs! :-* :-*

In ieder geval weer lekker thuis… Hopelijk snel (beter) nieuws

:-* :hug:

Bianca,

Hebben de artsen het bij jou niet gehad over hormonen?

Endo doet zoveel met je lichaam.

Bij mij is de endo sinds jaaaaaaaaren rustig… Mochten wij geen kinderwens hebben, zou ik het nu met de pil aankunnen. terwijl ik 2 jaar geleden kruipend op de grond van de pijn lag :wink:

We kletsen gauw weer eens bij op MSN, heb je nog wat te vertellen :wink:

He nIcje maakt me wel erg aagje :smiley:

Zo even kort update, er is eig geen nieuws.

Moest vandaag de Nurse predictionar bellen.

Maar die was er niet. Moet morgenochtend even weer bellen hoe of wat.

Fijn dat je weer thuis bent. Voel je je al weer helemaal beter?

hey spirella meis.

Ja alleen nog moe en misselijk , maar ik klaag niet.

Velen om mij heen zeggen doe rustig aan hoor tis niet niks, haha maar ik heb eig geen pijn ofzo meer. Dat was de vorige 2 xen wel anders weet ik nog.

Straks de gyn bellen… krijg wel bibbers wat zei te zeggen heeft over hoe we verder mogen en kunnen gaan.

Nu eerst even naar Wendy das iig fijn.

:-*

Hey lieverd,

Ik lees het nu allemaal pas :oops:

Wat een toestand weer allemaal zeg!

Heel veel sterkte en succes en ik denk aan je!

Liefs,

Hoop

:hug:

Goeeeeeeeedemorgen :dance: :smiley:

Ik heb zopas de nurse predictionar gesproken.

Ze wist er al vanaf en had mijn status ingelezen,omdat ik gisteren had gebeld. De VPK had status klaar gelegd.

Wel een lieve “tante” hoor die Mw Feike. Ze verontschuldigde zich meerdere malen,want ze baalde dat het ons toch steeds trof dat er iets niet liep zoals het moest lopen :? .

Maar goed. We hebben zo even aangekletst. En zei ze morgen heb ik overleg waar zowel Dr Halbesma en De gyn die de operatie uitvoerden beiden bij aanwezig zijn. Om toch goed door te spreken over verder côntroles.

Maar ik heb permissie van Mw Feike ( Nursepradeictionar van de Fertiliteits poli ) om bij de komende menstruatie ( die rond 1 juni verwacht wordt) op dag 1 te bellen en om op dag 3 te komen.

Er wordt dan een echo gemaakt en bloed geprikt. �ls de cyste dan klein is óf weg ( :pray: ) mogen André en ik weer beginnen met GonalF injecteren voor een 2e poging IUI. :dance:

Maar dan wel met meer côntroles tussentijds om dit zoals vorige week afspeelde te voorkomen.

Dus hopen jullie mee? Ow ik vindt het geheel spannend. :? :shifty: ,maar ik ga er weer voor.

We mogen dan juni en juli cycles proberen nog… als die beiden de cyste vertonen willen ze eerst een stop op de verdere I.U.I en dan bespreken wat de beste aanpak zal zijn.

Nu groetjes bianca. :-*

wauwwwwwwwwwwwwwww

wat goed nieuws zeg :dance: :dance: :dance: :dance: :-* :-* :-*

Dat fijn Bianca toch weer wat positief nieuws! :dance:

:dance: joehoeeeeee wat goed meis… :dance: :-*

Gelukkig een keer wat beter nieuws…

:-* :-* :-* :-* :-*

duimerdeduimerdeduimerdeduim etc.

Ik vind het knap hoor van je dat je zo positief blijft. Het is niet niks wat jullie ervoor over moeten hebben om je droom waar te maken.

COOL!!! :smiley: :smiley:

Is alle ellende toch nog ergens goed voor geweest :thumbup: :thumbup:

Ik duim weer voor je verder :smiley:

Hoi Bianca,

Doe je het wel een beetje rustig aan, meid? Ik las op een ander topic dat je al uitgebreid de bovenverdieping had staan uit te soppen… :roll: :wink: Fijn dat je niet zoveel last meer hebt en dat je je alweer wat beter voelt. Toch positief dat je waarschijnlijk in juni al voor IUI mag ipv pas in augustus-september! Hopelijk kom je eind juni meteen met een mooie positieve test!

Groetjes,

Jippie

Tank joe allemaal…

oeoeoeoe bianca, goed goed goed :dance: :dance: :dance: .

Nou maar hopen dat die stomme cyste weg is en wegblijft.

Stel ik een hele stomme vraag als ik vraag of André ook dat spul moet injecteren?

En stel ik een nog stommere vraag als ik vraag hoe die nurse nou heet?

Hou ik weer op met stomme vragen en ga gewoon weer zitten duimen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: