Upd:28 juli ronde 30.. na mk en ma ..

:hug: :-*

:hug: :hug: :hug: :-*

Ik wil effe hier melden - berichtje van Juudje bij 'zwanger worden na mk of ma ’ daar staat wat over een kijkoperatie die Bianca vandaag ondergaan heeft.

Jeetje dat is schrikken Bianca! (zo’n onverwachtse kijkoperatie). Hebben ze je er wel mee kunnen helpen? Of in ieder geval wat duidelijkheid kunnen geven?

Rust goed uit en als je weer wat opgeknapt bent, zien we je hier wel weer verschijnen!

Liefs, :-* en :hug:

Do

@juudje wrote:

Ik heb net telefoontje van Bianca gehad. Ze ligt sinds gisteren in het zkh en heeft vandaag een kijkoperatie gehad. Ze had erg veel pijn aan de cyste die is gaan groeien. Morgen mag ze weer naar huis en als ze zich goed voelde zou ze zich hier weer melden.

Groetjes Juudje

dit is de qoute uit dat topic

lieve bianca,

ik ben blij dat je toch gebeld hebt, dat de pijn zo erg was.

nu maar hopen dat het nu weer apk is bij jou daarbinnen meis

:-* :-*

Jeetje!

Hopelijk hebben ze de cyste weggehaald en is de pijn nu een stuk draaglijker. (Ik weet hoe pijn je buik kan doen na zo’n operatie) Lekker rustig aan doen nu, laat je maar lekker verwennen :wink:

:-* Heleen

:hug: :hug: :hug:

Hoi Bianca,

Heel veel beterschap na de kijkoperatie! :hug: Vervelend dat je zo’n last van de cyste had, dat die meteen verwijderd moest worden. Gelukkig ben je nu van je pijn verlost en ben je dat kl*teding ook meteen kwijt! :wink: Doe maar lekker rustig aan & hopelijk knap je snel weer op!

Groetjes,

Jippie

He lieverd, wat een schrik! maar nu is de cyste wel weg hoop ik!! Hou je taai, maar dat doe je wel want je bent een kanjer.

Liefs

Ineke

Bianca, kanjer, lieverd,…

Wat een nieuws weerom van bij jou meis !

Neem aub tijd om voldoende te rusten en te herstellen van de ingreep.

Alle goeds wordt met een virtueel kusje en knuffeltje jouw richting uitgestuurd !!! :hug: :-* :hug: :-*

liefs

Gerda

ach meid toch…wat een klap en tegenvaller :thumbdown:

maar idd wel fijn dat je cyste nu weg is :thumbup:

knap maar lekker op, neem je tijd om hier van bij te komen :hug: :-*

:-* :hug: doe het rustig aan meid! Geef je lichaam even de tijd om bij te komen en te herstellen en dan met een helemaal toppie APK gekeurd geheel beginnen aan jullie IUI! :-*

He meid, alweer thuis? Rust maar lekker uit en sterk maar weer goed aan. Vol goede moed naar volgende ronde. pfff. zal je hoofd nu nog wel niet echt naar staan!

ook knuffel voor Dre natuurlijk!!!

Zo even update in mijn "eigen "topic.

Even kort want jullie zijn al op de hoogte.

Donderdagavond pijnklachten,snel toenemend verhoging en niet lekker zijn.( misselijk )

Om half 6 gebeld naar UMCG naar de dienstdoende Gyn. Mocht gelijk komen voor echo. Met de gedachte zo zei de gyn, met een half uur weer buiten te staan. :angel: Niet dus :wall:

Ik had echo gehad, cyste was gekrompen wel bloeden nog. Kon pijn veroorzaken. Maar was niet zeker. Toch naar de spoedeisende hulp voor verder onderzoek om bijv blinde darm ontsteking of simpele buikgriep uit te sluiten ( of juist vast tee stellen) . Om half 12 kregen we te horen dat er niks uitkwam en dat Gynaecologie me op wou nemen. Ter observatie.

Om 02.00 uuer volgde opname. André en kregen eten en toen is hij naar huis gegaan. We hadden inmiddels mijn oppasadres en mijn zus gebeld dat op de kids passen niet zou lukken :roll:

S’ochtends 8.30 uur moest ik weer een echo van de gyn. Daar was niks op te zien behalve de woekering idd van de cyste. Pijnklachten waren er nog. Dus naar huis was nog geen sprake van. :eh: :shock:

Owkee dan. Ik mocht al niks eten, nuchter blijven want hij ging in overleg met de chirurg. Smiddags om kwart over 12 naar de O.K. na een uur kijkoperatie ( laparoscopie) bleek de cyste iets tegen de bm-wand te liggen en de cyste was aan bloeden. ok de Endo was onrustig. Allesniks ergs maar wel vervelend. Gelukkig geen draaiing van de eierstok.

Naar huis dacht ik ? Nee dus haha ,nog 1 nacht blijven. Zaterdag 15.00 uur ben ik weer ontslagen. Ow wat waren die zusters en broeders blij dat ik wegging… Ik mag graag plagen en ouwehoeren :lol: 8)

Nu ja iig de nacht is goed gegaan de pijn is makkelijk te doen. Lopen wil weer.

Morgen moet ik de arts bellen van de fertiliteitsafdeling om te bespreken voor een afspraak voor echo en om te zien hoe nu verder met IUI.

Jullie lezen morgen bij. Groetjes bianca en jullie allemaal ( mn Hedje en Juudje voor het inlichten ) superthnx voor de beterschapswensen .

Doooooooooooooooog :-*

Pffff… gelukkig ben je nu weer thuis. :hug:

Wat een gedoe…

Ik hoop dat je snel weer wat op knapt.

Veel liefs en sterkte, :-*

Noortje

Ben blij dat je je nu weer een stuk beter voelt, maar 1 ding begrijp ik niet… waarom hebben ze de cyste niet gelijk weggehaald? Ben je die ook maar weer kwijt :think:

:-* Heleen

Zoals mij al bekend was en zoals ze al eerder zeiden durven ze dat juist niet aan om de plek, zei vinden het risico te groot om weg te halen.

Mede door de eierstokfunctie maar ook door de bekendheid met endometriose. Hoe te meer weghalen hoe te meer littekenweefsel heoe te meer poijn. Aangezien het een "functionele"cyste is zal hij zekers terugkomen en dus de voor en nadelen tegen elkaar afwegend is dit de beste optie.

Om dus zelf mijn lichaam te laten werken.

Fijn dat je weer thuis bent!

:hug: en :-* Do

@bianca81 wrote:

Zoals mij al bekend was en zoals ze al eerder zeiden durven ze dat juist niet aan om de plek, zei vinden het risico te groot om weg te halen.

Mede door de eierstokfunctie maar ook door de bekendheid met endometriose. Hoe te meer weghalen hoe te meer littekenweefsel heoe te meer poijn. Aangezien het een "functionele"cyste is zal hij zekers terugkomen en dus de voor en nadelen tegen elkaar afwegend is dit de beste optie.

Om dus zelf mijn lichaam te laten werken.

Okee, dan begrijp ik het helemaal :thumbup:

:-*

Fijn dat je weer thuis bent.

:-*