Oh meid, hoeveel pech kun je hebben… :hug:
Hopelijk wordt je de komende maanden alsnog spontaan zwanger. Dat zou wel heel mooi zijn natuurlijk!
Och jee Bianca, het zit je niet mee hè? :hug:
Dus de cyste moet uit zichzelf minder worden?
Bah… ik had eigenlijk gehoopt op véél beter nieuws…
Maar goed, we zijn wat gewend en we houden vol! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Veel liefs, :-*
Noortje
och, Bianca,
Meid, dit had ik niet verwacht! Maar toen ik las dat je een cyste had van 3 cm… Toen voelde ik het al aankomen…
Hoe kan dit nou toch weer? Misschien een heftige reactie op de Gonal F?
In ieder geval veel sterkte…
En wie weet, misschien lukt het toch nog met de inseminatie/gemeenschap volgende week!
Liefs,
Diana :-*
Hè jemig… 't zal ook eens lekker gaan hè?
Hopelijk trekt de cyste nu weer weg en gaat het met insemineren straks wel goed :thumbup:
Ik duim weer verder in ieder geval
:-* Heleen
Gatver dit is nu net niet het bericht wat ik hoopte te lezen.
Maar idd positief blijven en wie weet lukt het deze ronde misschien nog met zelfinseminatie. Ik duim er in ieder geva voor
Liefs Marielle :vlinder:
Hè meid, alweer narigheid… .
Hoop toch zo vreselijk dat met die twee mooie eitjes jullie elkaar even héél erg lief vinden dinsdag en woensdag en dat er dan zonder geknutsel van de gyn toch een wondertje komt…
Ik hou je in de gaten :-*
Hè bah Bianca, wat rot weer. :hug: :-* Hoe voel je je nu lieverd?
Ach wat een rotnieuws toch weer. Idd. ik duim met de rest mee voor een spontane bevruchting komende week :kaars: :hug: :kaars:
Hé, nee he, Bianca, dat was niet wat ik wilde lezen… en ook niet wat jij wilde horen natuurlijk. Wat een naar bericht zeg
Ik hoop dat je niet teveel last zult hebben van die cyste en dat het kreng gewoon uit zichzelf weer kan krimpen ( dat kan toch? )
Wel goed dat er twee mooie eitjes zaten en dus toch nog een kansje op spontane bevruchting Ik blijf in ieder geval verder voor je duimen!
Als je een babbel nodig hebt, dan weet je me te vinden hé :-*
ach meis,
ik weet niet goed wat te schrijven dat nog niet geschreven is…
Mag ik je vooral enkele stevige knuffels geven?
komt ie:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
liefs
Gerda
:hug:
hey bianca,
wat een naar nieuws weer… :hug: het is je ook niet gegund lijkt het wel. en we gunnen het je juist zo van harte allemaal.
succes in ieder geval
:-* jannie
Hey meiden. Dank jullie wel. Iig lees ik bij de IUI mensen ( topic elders op KoK ) toch fijne berichten. Dat doet me wel goed.
Jammerlijke is nu zo lang weer wachten. Mooiste zou zijn als de follikels nu zo mooi springen en dan alsnog bevrucht raken deze ronde. Dekans om zwanger te raken was ietsie groter zei de VPK. Ach dat zal wel :roll:
Ik vondt alleen zo sneu dat André toen ik hem telefonisch op de hoogte stelde van hetnieuws zo verdrietig klonk, dat deed me wel zeer :? .
Maar we gaan er idd voor om natuurlijk de kansen te benutten :inlove: die er nu liggen voor ons. :dance: En dat deed hem wel weer goed aan horen :thumbup: :dance:
3 maand pffff lang hoor,vindt ik toch wel hihi. Dan maar extra voor Rhi en Ikke en andere meiden van KoK duimen en hopen, moet me toch elders mee bezig zien te houden :mrgreen:
Ik typ t.z.t wel weer bij. Nu eerst nog geen nieuws in de verwachting.
Liefs en iig superbedankt voor de liefe berichtjes van jullie naar mij.
Bianca :-*
he meis
wat akelig nou weer
ik hoop wel voor je dat de cystes zelf weg gaan
bah bah bah
Wat ontzettend balen, Bianca! :wall:
Ik heb zelf na de eerste IUI ook cystes gekregen, dit kwam door het hormoongebruik. Aan elke kant had ik er eentje, de grootste was 6x8 cm! Bij ons is toen ook een stop ingelast, ik ben op de wachtlijst gekomen om de cystes weg te laten halen dmv een kijkoperatie. Toen we 5 maanden later aan de beurt waren voor de operatie bleek dat beide cystes uit zichzelf weer verdwenen waren en kon de operatie worden afgelast. Daarna heb ik ook nooit weer last van cystes gekregen. Dus wie weet zijn ze over een tijdje gewoon weer weg, hoor! Wel een beetje rustig aandoen, en zeker wat bukken, zwaar tillen, sporten en dergelijke betreft. Anders zou de eierstok door het gewicht van de cyste om z’n as kunnen gaan draaien. Al zal dat bij jou wel een beetje meevallen, omdat 'ie “maar” 3 cm is en geen 8 cm zoals in mijn geval. Maar denk er toch maar een beetje om. En als je erge pijn krijgt, meteen aan de bel trekken!
Heel veel sterkte & ik hoop gewoon dat jullie deze ronde alsnog zwanger worden! :hug:
Groetjes,
Jippie
Wat balen Bianca, :hug: succes en sterkte met het wachten…:-*
Ach nee, wat lees ik nu weer. Zucht die k*t cysten ook altijd, stomme dingen!! Maar…wel 2 eitejs dus kans op een 2-ling zwangerschap deze maand!!! Dat zou toch helemaal super geweldig zijn zeg.
Wel weer vervelend maar doe jullie best samen, gelukkig mag je gewoon zwanger worden want dat is helemaal frustrerend wanneer je opeens op moet passen om NIEt zwanger te worden!
Hoop dat de pijn wegblijft en de cyste ook eieren voor zijn geld kiest, letterlijk!!
Liefs
Ineke
ja kans op 2 ling maar ik heb wel vaker 2 eitjes groeiende gehad ze waren nu alleen nog erg klein.
We zullen zien dus.
fruit eten dan maar…
:roll: 8)