inderdaad grappig Bianca om zo’n dagboek bij te houden. voor jezelf ook wel leuk
succes
en nog gefeliciteerd!!!
:-* Jannie
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Zo positief… Zo sterk Team… Zo goed samen werkend… Zo goed na elkaar luisteren… Zo geweldig paar… Jullie zijn kanjers… En weet zeker dat er aan het einde van deze weg een prachtige baby op jullie wacht…
Wacht om meegenomen te worden naar huis… Het huis waar hij zo geliefd is… En waar zo naar hem verlangt is…
Vecht als een leeuwin voor haar jongen… Het komt allemaal goed…
Hier lezen we ook weer mee… Ook de duimen nemen we weer mee… En een nieuwe kaars zullen we voor je aansteken…
:-*
Gekke lieve Daan . Zelf net zo een teleurstelling. Jij heb tde kracht voor mij te gaan mee denken. Dat is liefhebben meis. :thumbup:
Bedankt daarvoor. :-*
Lieve Bianca,
Ik wilde je even laten weten dat ik je verhaal echt nog volg en ik aan je denk! Dikke kus, Irene :-*
dank je wel meis, ik lees jou ook nog bij hier en daar hoor, we volgen elkaars voortgang dus, wel zo fijn. Jij schiet al zo een end op meis. Tot jullie zoon jullie gezin zal vullen met een lach een huil en een traan. Met leven van een kleine uk :-* Thnx
Je bent een kanjer! :-* :-*
Zopas toch het UMCG even gebeld. Naar de VPK.
Ik had wat verwardheid over instellen van de injectiepen.
De Vpk zei je kunt er 3 x mee doen en dan ontluchten. De arts zei niet ontluchten kun je er 4 x mee doen. Wij de bijsluiter lezen en daar staat in wél ontluchten.
Maar ja twijfel alom . Want ik zit op dag 4. Dus ik had zoiets van en nu ? :think:
Ik hoef dus de pen niet te ontluchten. En kan zo injecteren 4 x en dan een nieuwe pen nemen.
Dat scheelt al weer . Zorgen om niks dus. :mrgreen: Gelukkig deden ze niet moeilijk en hielpen ze gelijk.
He Bianca,
Ik vind het heel goed, dat je de humor niet verliest. Ik had dat toen zelf ook wel een beetje, soms zijn er echt van die hilarische momenten!
Heel veel geluk meis, mijn duimen draaien weer volop voor jullie mee!
Liefs,
Diana :-*
Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: ook voor je Bianca ! Ik las al dat het prikken je aardig goed af gaat. Laten we hopen dat het zwanger raken nu ook net zo makkelijk gaat :kaars:
Ook hier wordt weer voor je geduimd!!! Succes!
Leuk dat bijhouden van dat dagboek. Krijg je uiteindelijk ook een overzicht op de resultaten die ze uit dat “onderzoek” halen???
Liefs,
Hoop
Dank jullie wel meiden.
Hoop": ik weet niet of ik de uitslagen krijg de resultaten van de studie /onderzoeken. Wel weet ik dat ik na 1 jaar ná de laatste IUI zeg maar kan opvragen of ik een placebo heb gehad óf een werkend medicijn met werkend stof.
Ik heb vandaag erg veel pijn rechts in mijn onderbuik, bij het bekken en naar mijn lies. Weet iemand of dit kan komen van de stimulatie door GonalF ?
Ik doe nu maar even rustig aan want het plaagt me best wel, mn bij naar de wc gaan. Erg auwie … En bij zitten ook , staan valt mee.
Nu ja hoort er bij denk ik maar zo…veel liefs bianca. :-*
Hey Bianca,
Ik kan me dat niet herinneren… Misschien toch even bellen met het ziekenhuis??
Liefs,
Diana :-*
Nu niet gebeld naar het ZKH , de pijn is een beetje niet meer gelokaliseerd op 1 plek maar meer zeg maar overal. Ik denk niks ergs dus laat het gewoon. Ik ben wel aagje maar meot vrijdag toch al heen
Eerst gisteren al de bloeding zo maar en nu dit, ik zal het iig even aangeven bij de VPK, ms kan ze via een echo iets zien wat deze dingen kan verklaren hiihih
:hug: :hug: :hug:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
zonder woorden, maar zoveel zeggend kanjer !!!
liefs
Gerda
Hey jij Gerda was je er weer ?
Iihih Bedankt meis :thumbup: :-*
Ook ik denk aan je! Ik hoop echt dat dit het voor jullie gaat worden!
Veel respect voor je en de manier waarop je dit ondergaat! :-*
Dank je meis, ik denk net als ieder ander dat je het gewoon doorloopt. Er is maar 1 weg hé? Maar t blijft idd respect dát mensen het volgen. Zeker weten. Iig superthnx.
Morgen moet ik weer naar de gyn. Ik heb overigens nu geen buikpijn klachten, wel bruinverlies steeds. Morgen typs ik bij :-*
ZO even voor wat betreft de bloedonderzoek die ik moest laten doen om de waardes van mijn B12 te meten.
Deze waren 887 en dat is helemaal goed. DIt betekend dus voor de start van IUI ( waar ik dus al mee bezig ben, had gezegt tegen de gyn dat die wardes goed waren :liar: :silenced: wist ik toch wel) en dat bij een evt zwangerschap ook ze goed zijn.
Als ik zwanger blijk moet ik weer opnieuw testen om na te gaan of ze dan ook juist zijn . Heel ms moet ik dan 2 wekelijks komen ipv zoals nu 1x p/m.
Maar dat zien we dan wel, dit is weer in orde :thumbup: :dance:
Meid meid meid, ik kan alleen maar voor jullie bidden dat jullie ook eindelijk zo’n wondertje gegund is :-*
Vanochtend naar de VPK geweest.
Ik heb gemeld van de bloeding dinsdag van de pijnen en de hoofdpijnen .
Ze zei eerst we gaan kijken. De cyste links was maar 0,5 mm gegroeid.
Rechts was een cyste van 3 cm te zien :shock: met bloed en woekeringen. ( zo zei ze. )
En de pijn was voor mij best heftig.
Ze vertrouwde het niet en vertelde dat ze een Gyn erbij hield. Die kijken, meten en wat gefluister. Ik hoorde zowieso dat deze 1e poging I.U.I gestopt werd. Cancelen noemen ze het.
Máár zegt ze ik wil een beoordeling laten doen door de Arts-chirurgie.Die vervolgens opperde ms is opnamen voor monitoring beter :shock: :shifty: . Serieus zei ik?
Ik zag eig nog niet in wat hun ernst was…
Maar evengoed kleding weer aan. En toen vertelde de VPK…
1 stoppen met de stimulatie van Gonal F deze poging IUI is gecanceld.
2 Ik moet 2 menstruaties afwachten. De 3e menstruatie dag 1 weer bellen Voor een côntrole echo. Om te zien of de cyste rustig is en er geen bloed meer is buiten om. ( ivm kans op buikholteinfectie)
3 Zodra ik koorts krijg of erge buikpijn ( erger als nu dus) dan ZKH bellen naar Gyn…met het verhaal . Dan volgt opname en monitoring.
4 Ik mag wél zwanger worden ,maar bij pijn tijdens de sex is het stoppen. Insemineren met de injecties die ik nog heb mag dan wel.
Zo is er tóch een iets verhoogde kans. Er zatennl wel al 2 grote goede eitjes . Dinsdag en woensdag insemineren / gemeenschap hebben. :thumbup:
Nu ja tegenvallertje dus. Maar we gaan in JULI verder. En nu het weekend afwachten en hopen dat de cyste zich rustig houd en niet lekt …
Groetjes van Bianca.