En ronde 30 is begonnen… helaas ongesteld geworden… veel pijn krampen en migraine…
Balen meid… :hug:
Maar ik blijf het zeggen: Jouw dag komt nog! (Alhoewel je daar vandaag natuurlijk geen rk mee opschiet )
:- Heleen
Bianca,
We blijven met z’n allen hier duimen en bidden en kaarsen branden dat ook voor jullie een wondertje mag komen ! En als het kan: HEEL érg snel !!!
lieve lieve lieve lieve knuffel voor jou en André.
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
liefs
Gerda
:-* :-*
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-*
We blijven samen doorgaan!!! Sterkte meid.
Liefs
Ineke
oh nee, weer die rot duivels.
:hug: :hug:
En ze doen pijn nu vreselijk… Wendy heeft gelukkig lekker doorgeslapen en vanacht heb ik gene pijn gehad door pijnstilling… nu is het heel heftig en helpt de pijnstilling niet. Wendy kijkt tv met andré
Bianca, ik volg je al een tijdje en ik had zo de hoop voor je dat het deze ronde dan eindelijk eens zo zou mogen zijn
Ow meis toch
:hug: :hug: :hug:
Wat oneerlijk allemaal hè.
Wil je een hele dikke knuf geven en hopelijk voel je je snel weer beter met minder pijn. Want geestelijk doet dit al pijn genoeg
Zet hem op meis, je hebt inmiddels aan jippie het voorbeeld dat je de moed nooit op mag geven :-* :hug:
Bianca, pas je op dat je niet teveel pijnstillers pakt.
Daardoor heb ik mijn maag en darmwand beschadigd en zelfs een paracetamol geeft nu al problemen. :?
Je gebruikt Diclofinac toch?
Als het niet voldoende helpt gewoon naar de ha gaan en nieuwe vragen hoor. Ik heb ook zo lang lopen modderen (krijg overigens migraine van Diclofinac, Naproxen etc)
Nu heb ik zware pijnstilling, Morfine en dat werkt voor de pijnstilling super. Ben wel een dag van de kaart, dizzy en misselijk. Maar de pijn is dan te hebben. Hopelijk ben jij daar nog een stukje van vandaan… :hug:
Ik vertel dit om jou te waarschuwen, pak niet teveel pijnstillers, maar de juiste
:-* dank je.
** spreek je wel effe op msn **
Hai meis…wil je even een dikke knuffel geven :hug: :-*
Hey Lieve Bianc :-* Hoe is ie meissie. ik lees ja weinig bij moet ik eerlijk zeggern. Her en der kijk ik foto’s of lees weer es wat van je.
Hier is de pijnaanval voorbij… de pijn is weer op nivo dat ik verder kan …
heb gelijk gebruik van gemaakt door het huis aan kant te maken.
Wendy zegt… zie je mijn kus heeft geholpen :inlove: Écht wel :dance:
Goed zo, en nu je huis netjes houden he?! Alweer een aantal dagen in ronde 30…op naar weer een eisprong!
Hee lieverd,
Wat ontzettend sneu…weer op naar de volgende ronde…wat een moed hebben jullie, echt oneindig veel moed…ik gun het jullie zooo ontzettend hard!
Hoe is het met je migraine? (ik weet er alles van, erg pijnlijk).
Dikke knuffel voor jou en Andre :hug:
Heyyyyyyyyyyy JEWELLLLL zijn je vakantiegangers weer terug huiswaarts ? Leuke weken gehad ? Foto’s op de site ? :mrgreen:
Hier alles goed, niet bezig met zwanger raken veel te druk moet ik zeggen overal mee.
Heb er even geen zin in ook…
Komt wel weer en wb IUI dat mag toch de eerste maanden niet…dus vwdb moeten we toch afwachten
:-* van mij
sorry hoor, stoere bianca!! ‘geen zin in zwanger worden?’ hahahahahaha :lol: :lol: (maar eh…snap wel wat je bedoeld hoor!)
- :lol:
Zomaar even binnenvallen om je een dikke knuffel te geven, kanjer !!!
:hug:
en een kusje er boven op !
:-*
liefs
Gerda
Heyyyyyyyyyyy lieve Gerda…hoe is het meid . Wat lief dat je aan me denkt zeg … zoals altijd hé ? Had ik nu je PB al beantwoord ?
Nu ik zal vanavond eens kijken…
Jij een megahug terug… jij hetb ook al zo wat te verduren gehad de laatste tijden… :hug: :-* van mij…