We gaan pas over 11 weken, 25 september tot 5 oktober. Quillan en lief gaan natuurlijk ook mee.
Maar hoe is het met jou, beetje stil aan die kant.
Liefs Marielle :vlinder:
Hey ,
Hier wel goed hoor. Soms downs er tussen maar meestal toch een goed gevoel.
Weinig nieuws en drm ws stil.Heb echtniks te melden oook.
Kan ik er lekker voor anderen zijn die hetnodig hebben. In oktober ofzo kan er voor mij weer geduimd worden, als het zaad van andré dan in irde is iig.
Ach we zien wel…
Lief dat je er voor me bent een aan me denkt. Dat doet altijd goed.
:-* bianca
Wie goed doet goed ontmoet schat. :-*
Hoe gaat ie meis?
Ik ben even op ‘vakantie’…m’n zus en kinderen zijn bij ons dus kom ik weinig op Kok. Maar ik wilde toch even ‘hallo’ zeggen tegen je.
(je denkt ook altijd aan mij )
Dikke knuffel hoor!
@jewel wrote:
Hoe gaat ie meis?
Ik ben even op ‘vakantie’…m’n zus en kinderen zijn bij ons dus kom ik weinig op Kok. Maar ik wilde toch even ‘hallo’ zeggen tegen je.
(je denkt ook altijd aan mij )
Dikke knuffel hoor!
Jaaa meid heerlijk dat ze bij jullie komen op visite… genieten jullie volop?
Weer leuke plaatjes schieten hé ?
Maak er maar iets moois van…ach zul je ongetwijfeld ook wel doen…
Met mij alles wel goed hoor… wel net 2 dgn rotdagen gehad… boos verdrietig… bah gevoel. Maar ook dat gaat over en dan gaan we weer door hé ?
Nog een kleine week en dan mag ik weer testen… als datmoment dichterbij komt dan is het telkens weer moeilijk. Het blijft elke maand weer een vloek lijken… als ik het er over heb… denk dat het zo zou kunnen zijn dan…" boem" en komtrap de onig opzetten flauw hé ?
Ach wee hebben er geen speling op… nog een weekje en dan of zwanger of volgende ronde ronde heel veel inmiddels :mrgreen:
Toedels en tot lees en typs
He meid, duim weer met je mee hoor. Gelukkig voel je je vandaag weer wat beter. Zo herkenbaar. Balen!
Toi, toi, toi.
hey ineke… thnx… we duimen met zijn allen hé?
Het cluppie waar ik zo veel mee begaan ben is eig nog niet echt iemand zwanger van hoop en jippie nu wel…
maar het cluppie …
JIj ik Ikke Juudje Noortje Daantjûh zijn wel de grote groep meiden die ik het gun, zo hard… ach er zijn zo veel hoor , weet ik ook , maar mag het nu eens zijn dat ons cluppie wat al die jaren "achterblijft"nu eens zwanger raken ? Ik snap de wereld daar in niet.
En ook deze maand lijk ik niet zwanger zoals ik nu voel. Dus op naar ronde volgende… pff moeiilijk hoor
we duimen en verder Bianca.
elke maand weer :-*
:hug: :hug: :hug:
zomaar even
:-* Heleen
Oh lieverd je mag boos wezen, je mag huilen, schreeuwen, vloeken het is ook gewoon oneerlijk. Waarom zij wel en jij niet.
Lieverd ik duim en brand een kaarsje bij Luna voor je cluppie, het is jullie lieverds zo gegund.
Liefs Marielle :vlinder:
Het is zo oneerlijk hé - waarom de ene wel en de ander niet?
Maar we blijven hopen dat eens dat positieve nieuws mag komen :-*
en dit niet later maar heeeel BINNENKORT AUB !!!
- sorry, maar lucht effe op zo roepen hé !! * :mrgreen: :oops:
voor jullie allemaal!!!
:-*
Dank jullie wel ieve meiden…
Ikke :-*
Ja, het voelt soms zo oneerlijk he. Waarom zoveel ellende? Maar ja, heb ook wel veel positieve dingen in mijn leven. Maar het moet nu toch eens goed gaan komen he? Hier ook hevig ongi hoor. pffff. ook dat nog! Eerst dinsdag maar goed doorkomen!
We blijven elkaar steunen!
liefs
ineke
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*
:hug:
Bianca, zoals je het omschrijft idd.
Je wacht eerst 2 weken op eisprong, dan de 10 dagen erna beetje spannend en ‘zou het dan eindelijk eens…?’
Hoe dichterbij je bij de nod bent, hoe enger het wordt. Nog steeds hoop, iedere dag dat er geen bloeding is, is er nog hoop.
Totdat je er zelf bijna gek van wordt… Pfff, ja ken het helaas ook erg goed. :?
Mijn duimen draaien zo ontzettend hard…
kijk jij hoort er bij… ik wist dat ik een naam miste… lieverd je weet toch wel dat ik duim en hoop voor je… dus het makat niet uit…
ja we herkennen dat klote gevoel helaas al te goed, veel te goed.
Ik baal nu ook hoor… ik heb zoiets van laat het maar doorkomen ik weet toch dat het doorzet nu…
morgen moeten we hard werken , bah…
lieverd megaknuf van mij :-*
He getver bianca, mocht het alweer niet zo zijn! pfff. ja dat is helemaal frustrerend he, wanneer het niet doorzet. Blijf je (tegen beter weten in) hoop houden.
Heb ook weer een dip dag hoor, zo prikkelbaar en opgefokt voel ik me. Net mijn ‘zwangerschapsdagboek’, maar weer eens gelezen en er weer eens in geschreven. Dan komen de tranen wel en lucht het weer een beetje op
Hou je taai, kan niets anders zeggen :hug:
dank je meis, ik heb vanmorgen een tekstje voor je geschreven bij vlinderpraat, je zult er helaas weinig aan hebben , en ik had al lang getwijfeld wel of niet te typen…
Maar mijn gevoel is sterker het wel te doen,. voor jou ook :hug: :kaars:
:-*
:hug: :-*