Hoi
Ik heb 2 kids met beiden een korte unisex naam. Nu ben ik zwanger van nummer 3 en we weten nu echt niet meer op goeie korte unisex namen te komen :shock: Ik weet wel dat we nog wel even de tijd hebben maar ons kennende moeten er eerst ellenlange discussies en wenperiodes bij komen :lol:
Mijn zoon heet Chris en mijn dochter Floor. Wie heeft er nog geweldigde passende namen? Oh ja de achternaam begint met een B dus Bo kan al niet. Dan krijg je iets heel raars :lol:
Alvast bedankt voor het meedenken…
Groetjes Paula
adrie
hennie
Renee, Doris, Sam, :think: :think:
Tja lastige idd, succes!
Anne (is bijvoorbeeld in Friesland een hele gebruikelijke jongensnaam)
senna, marijn, illja.
vind marijn erg mooi, mocht je daar waarde aan hechten :mrgreen:
Floor een unisex naam? :think:
Ik ken wel jongens met de naam Anne, maar Floor?
In mijn idee zijn unisex namen…
Robin, Pascal, Sam, Ira, Anne, Senne, Sascha, Sasja, Sil, Janne, Guus(je) Steph, Luca, Jamie en Svenne
Dat zijn dan namen die voor zowel jongen als meisje kunnen.
Yanniek :inlove: . Die kan ook bij beiden gebruikt worden 8) . Nu is duidelijk zichbaar dat onze Yanniek een jongetje is, maar als pietsie babietje moesten we bij de naam ook nog het geslacht zeggen als hij niet overduidelijke jongenskleertjes aan had :inlove: :inlove:
@Sis wrote:
Anne (is bijvoorbeeld in Friesland een hele gebruikelijke jongensnaam)
Dat was ook de eerste naam waaraan ik dacht.
Ja Floor is in Friesland een heel gebruikelijke jongensnaam.
Verder heeft mijn schoonzusje Sasja, mijn nichtje Renee, en ik heb een 2 neven die Sam en Robin heten. Schijnbaar vidn een groot deel van de familie korte krachtige namen mooi
Sam,Jip,Jesse,Jessie,Sanne,Sem(me),Robin,Juul,Noa
Robin, Ilja,
Zilver, Silver, Bobby of Bobbie (op ons KDV zitten nl zowel een
jongen als een meisje die Bobby of Zilver (Silver) heten
robbin of robine
kim
mees
michel(le)
Jamie
Doris
Luuke
Leen