sem
eef
Blijkbaar is Merlijn :shock: ook een unisex naam (is alleen wel een langere naam )
Marlon, Dominique, Robin
Ik ben een echte Friezin, maar de naam Floor heb ik hier echt nog nooit gehoord als jongensnaam. Floor is naar mijn weten een Hollandse meisjesnaam, anders ken ik de naam niet. Dus ik weet niet waar je de info vandaan hebt dat het een veel voorkomende Friese naam zou zijn, die ook voor een jongen zou kunnen. :think:
Van een echte Fries die zo heet. Het is bij hun een familienaam en al generaties worden daar mannen Floor genoemd.
Als je googled op unisexnamen staat Floor er ook tussen hoor
Hij kopmt iid niet vaak voor als jongensnaam maar het is echt een unisexnaam.
Maar meiden bedankt voor jullie meedenken en ik heb er leuke namen tussen zien staan.
Nu gaan we maar eens even overleggen…
Groetjes Paula
Senna / Senne
sil :mrgreen:
o en beau of bo
@jacsansil wrote:
o en beau of bo
@mamapluis wrote:
? Oh ja de achternaam begint met een B dus Bo kan al niet. Dan krijg je iets heel raars :lol::wink:
Jos…!
@Affie wrote:
Jos…!
Dat zei ik al :mrgreen:
@Mama_jeanet wrote:
@jacsansil wrote:o en beau of bo
@mamapluis wrote:? Oh ja de achternaam begint met een B dus Bo kan al niet. Dan krijg je iets heel raars :lol::wink:
ik zit ook helemaal niet op te letten :lol: :lol: :lol:
Finn
Bij ons op het KDV zijn er zowel jongens als meisjes die zo heten (persoonlijk vind ik het een jongensnaam, maar ja, wie ben ik).
Rene is ook een unisex naam (maar die heb je al in de familie las ik).
Oh ja, mijn naam (Willy) is ook heel unisex (je hoort hem meer als jongensnaam, maar ik ben toch echt een meisje :mrgreen: )
Succes er mee.
Groetjes,
Willy
yodi, rowin, sjors. kim, puk, levi
ik weet er niet meer denk ik whahhaa
ik hoor hier velle zeggen dat floor geen jongensnaam is, maar toevallig ken ik een jongen die wel floor heet.
ik kan ook veder even geen unisex naam bedenken de meeste zijn al genoemd :thumbup:
Eef
Ik heb er 2 voor je in de aanbieding, zie mijn onderschrift. Maar Bo kan al niet, schrijf je. Klinkt het echt niet? Ik vind Bo namelijk wel heel erg passen bij de namen van je oudsten.
Tja, dan kom ik toch niet veel verder dan namen die hier al genoemd zijn: Sam, Robin, Pu©k.
O ja, ik heb ooit eens een meisje in de klas gehad dat Daan heette. Ik moest er even aan wennen, maar vond het daarna wel lekker pittig klinken (ze was ook pittig!)
schiet mij nog 1tje binnen KEES…
geintje hoor :mrgreen: moest even aan flodder denken
@monique wrote:
schiet mij nog 1tje binnen KEES…En aan het dochtertje van Yvon Jaspers
geintje hoor :mrgreen: moest even aan flodder denken

Charlie