Ik was even aan het kijken vanavond maar ben er ziek van van datgene dat ik zag en hoorde, ben er misselijk van en heb ff een potje zitten janken…kon t niet meer aanzien en heb t afgezet…je weet dat dit gebeurd maar damn dit is te realistisch…
Arme kindjes
Ik ben blij dat ik met een koptelefoon achter de laptop in de achterkamer zit. Manlief zit te kijken en af en toe vang ik wat op. Afschuwelijk!
heb laatst bij p&w een stukje ervan gezien. Kan dat onderwerp vaak opvallend goed niet betrekken op mijn eigen kinderen, maar ik vond dit ook wel heul heftig om te zien. Had niet door dat het er nu op was, maar weet ook niet of ik het had getrokken.
Fiep dat heb ik normaal ook niet maar dit was te heftig en gedetailleerd, ik ben niet zo snel in shock maar dit slaat alles…
@Fleur wrote:
Ik ben blij dat ik met een koptelefoon achter de laptop in de achterkamer zit. Manlief zit te kijken en af en toe vang ik wat op. Afschuwelijk!
Ik ook… ik kan dat echt niet aanhoren.
heb het toch even opgezet. Hoe heftig moet dat ook wel niet zijn voor hem om hier in te duiken, al die vreselijke dingen te moeten aanhoren en ook nog te moeten doen alsof hij hetzelfde is.
@Meggie wrote:
@Fleur wrote:Ik ben blij dat ik met een koptelefoon achter de laptop in de achterkamer zit. Manlief zit te kijken en af en toe vang ik wat op. Afschuwelijk!
Ik ook… ik kan dat echt niet aanhoren.
Ik vind Undercover in Nederland soms best interessant maar voor deze aflevering pas ik dus echt!
oooooh wtf. Hij zou een jongetje ook wel doen, wel met tegenzin, maar als ie de kans zou krijgen, zou hij hem toch wel verkrachten. Okeej, dus je verkracht een jongetje, inclusief martelen en weet ik veel wat, verkloot daarmee gewoon het hele leven van een kind, en daar heb je dan niet eens echt plezier in, maar dat doe je dan maar gewoon omdat het kan???
Ziekelijk he fiep, ik heb de laatste 5min gekeken om te zien hoe hij gepakt werd en kreeg dat stukje mee…wil veeeeeel scheldwoorden eruitgooien.
Ik heb de helft gemist en was van plan om terug te gaan kijken via uitzending gemist maar hoe gedetailleerd is het?
Anders hoef ik het idd niet te zien :naughty: Ik walg al als ik het hoor op het nieuws… :sick:
Het gaat om een sadistische pedofiel die verteld wat ie letterlijk wilt gaan doen met een 10jarig meisje en wat hij daarbij wilt gebruiken…
Erg gedetailleerd dus.
Thanks.
Ik heb het voor de helft gezien, maar wat erg zeg! Ik heb het wel af gezien, de politie heeft hem opgepakt! Hij kan helaas niet berecht worden voor de verkrachting van zijn eigen kinderen, omdat hij dit heeft gedaan in België. Dus hopelijk kunnen ze daar in België ook nog hem voor vervolgen… dan komt zo’n engerd nooit meer vrij!
Walgelijk :sick:
Heel jammer ook dat ze hem in NL niet kunnen berechten over wat zich in Belgie heeft voorgedaan. Hoop echt dat die vent voorgoed achter slot en grendel zit.
Hij zal geen levenslang krijgen. Al die kinderen hebben dat wel
na de eerste minuten dat ie vertelde dat ie sex had met zijn eigen kinderen toen het nog peutertjes waren haakten wij al af.
Walgelijk, om te kotsen :sick:
Belgie zal m denk ik maar al te graag willen straffen…die zijn nog lang niet marc dutroux vergeten.
ik heb het niet gezien en ga ook niet kijken…
maar inderdaad: Marc Dutroux zit hier nog in het collectieve geheugen. Met wat ik hier lees, hoop ik dat hij hééél zwaar gestraft wordt.
zieke geest, bah ! :sick:
Gerda
had toevallig een stukje op het belgische nieuws gezien dat ze willen gaan kijken of die man in belgie ook berecht kon worden. ze lieten op het nieuws het stukje zien dat hij toegaf zijn eigen kinderen misbruikt te hebben, toen ik dat hoorde werd ik kotsmisselijk.
ik heb er niet naar gekeken, het is gewoon te verschrikkelijk voor woorden. dit soort mensen moeten ze gewoon een bord omhangen met wat ze gedaan hebben en dan loslaten in de gevangenis. krijgen ze hun verdiende loon wel.
Ik geloof dat ik blij ben dat ik het niet gezien heb :shifty:
@cees77 wrote:
Ik geloof dat ik blij ben dat ik het niet gezien heb :shifty:
Ja, ik ook en normaal houd ik niet van struisvogelpolitiek maar dit hoef ik niet te zien…