Wij mogen allemaal hopen dat onze kinderen niet ten prooi vallen van zo’n gestoorde gek!
Dat dacht ik gisteravond ook steeds toen we aan het kijken waren. We moeten maar “gewoon” vertrouwen hebben in de mensen die met onze kinderen omgaan op school/opvang/zwemles/sport… Wat een gekken lopen er rond op deze wereld!
gelukkig zijn er mensen zoals die man die dit soort dingen aan t licht brengt, niet afhaken! Ik vind het altijd jammer dat ze die mensen hun gezicht niet laten zien…
Maar, deze man die werkte toch niet met kinderen? Altans niets over gehoord in het laatste stukje. Overal lopen gekken rond hoor! Zelf werk ik ook met kinderen, maar het moet onmogelijk zijn om dit met kinderen te kunnen doen. Waarom? Er dienen altijd minimaal 2 personen aanwezig te zijn bij de kinderen, in het geval van het ‘hofnarretje’ had hij een handlanger die daar ook werkte! En dus samen dit die arme kindjes aan konden doen… Ik hoop gewoon dat deze man in NL 16 jaar krijgt en in België daarna vervolgd gaat worden voor zijn misdaden daarzo…
Ik heb het voor de helft gezien, maar wat erg zeg! Ik heb het wel af gezien, de politie heeft hem opgepakt! Hij kan helaas niet berecht worden voor de verkrachting van zijn eigen kinderen, omdat hij dit heeft gedaan in België. Dus hopelijk kunnen ze daar in België ook nog hem voor vervolgen… dan komt zo’n engerd nooit meer vrij!
En hier kan ik dus zooooooo kwaad om worden!!!
ÉÉN EUROPA SCHREEUWT IEDEREEN STEEDS!!! Alles moeten we gelijk trekken, alle wetten, paspoorten, ingredienten, geld… maar je mag in een ander land niet vervolgd worden als je met je tengels (of meer) aan kinderen zit! Kom op zeg… “EUROPESE UNIE!!! JUIST DIT MOET ALS EENHEID AANGEPAKT WORDEN!!!”
Ja… ik heb het dus ook gezien en ben er nog misselijk van… En dan al die foto’s van hemzelf met die kindjes… Gelukkig onherkenbaar, maar walgelijk!
Heel heftig inderdaad! Walgelijk gewoon… Die plannen die hij heeft met de fictieve 10 jarige Laura… Ziek…
En dan te weten dat hij gewoon zijn eigen kinderen al verkracht heeft…
Ik ben blij dat ze hem te pakken hebben gekregen, en hoop dat de Belgische politie hem hier opwacht als hij vrij komt, dan kunnen ze hem daar ook meteen veroordelen.
Maar, deze man die werkte toch niet met kinderen? Altans niets over gehoord in het laatste stukje. Overal lopen gekken rond hoor! Zelf werk ik ook met kinderen, maar het moet onmogelijk zijn om dit met kinderen te kunnen doen. Waarom? Er dienen altijd minimaal 2 personen aanwezig te zijn bij de kinderen, in het geval van het ‘hofnarretje’ had hij een handlanger die daar ook werkte! En dus samen dit die arme kindjes aan konden doen… Ik hoop gewoon dat deze man in NL 16 jaar krijgt en in België daarna vervolgd gaat worden voor zijn misdaden daarzo…
Dat klopt, er werd niks verteld over waar deze man werkt. En tuurlijk lopen er overal van die gekken rond,
maar ik zit dan te bedenken waar ik mijn kinderen bij “vreemden” achterlaat en er eventueel zoiets kan gebeuren.
Ik hoop ook dat ze hem België alsnog gaan vervolgen voor wat hij zijn eigen kinderen aangedaan heeft.
ik probeer heel erg om er niet aan te denken vandaag.
ik krijg t alleen niet uit mijn hoofd dat er zulke mannen rondlopen, misschien op school, of op de sportclub, of bij t zwembad, of op de peuterspeelzaal…of weet ik veel op welke plek waar mijn meisje veilig horen te zijn.
ik ben nooit overbezorgd geweest, maar loslaten gaat na zo n documentaire nog dat beetje meer moeilijk worden
ik dacht dat marc dutroux een uitzondering was
man o man kom ik even bedrogen uit
die man…ik zou die man wel…ARGHHHHHH…dingen die ik nooit dacht dat ik kon denken, maar oeh wat zou ik die man graag…GRRRRRRR
Ik heb het ook gezien, en werd er naar van… Ik kan het dan niet afzetten, want dan blijf ik ermee rondlopen. Gelukkig is hij gepakt, en ik hoop echt dat hij gestrafd wordt enniet meer vrijkomt. Hier in nederland of België maakt me niet uit, maar deze man mag de straat niet meer op!
Hetgeen wat ik vooral zo eng vond was, hoe hij praatte over alles: ‘ja, ik heb mijn dochters ook gen**kt, maar toen waren ze nog peuters hoor, heel jong… Heb het heel zachtjes gedaan…’ WTF??
En wat ie allemaal met ‘Laura’ wou doen. Hij wou het wel rustig doen, want ze moest niet in paniek raken… En hij had een touw meegenomen, ‘moet je eens voelen hoe zacht’ En nog een martelwerktuig… Kan niet eens schrijven waarvoor die was
Het erge is: deze man is gepakt, maar hij is niet de enige… Als je hoorde hoeveel foto’s er Ãeder uur op internet kwamen
had een klein stukje gezein… verschrikkelijk! gauw het eind bekeken dat hij is aangehouden! meer niet! Geen woorden voor!
K hoop dat die groep hackers nog veel kan betekenen voor de politie in deze zaken! afgezien van dingen die ze doen wat niet kan zoals visa hacken ed… bedoel ik dan
Ja, maar zulke gekken lopen overal. De pest eraan is dat ze werken via een onherkenbare torent site en daardoor hun zieke fantasieën kunnen delen. Ze moeten met hackers werken om de website te kraken en achter de informatie te komen, maar dat is illegaal volgens de overheid en daardoor mag het dus niet. Nu gaan ze kijken of ze toch met hackers kunnen werken om achter deze viezeriken te kunnen komen.
Hopen dat dat ze lukt :roll: aan de hackers zal het niet liggen, maar de overheid is zo langzaam als kruipolie!
Afschuwelijk dubbelleven had deze man. Duidelijk een man met 2 gezichten. Aan de ene kant de schone schijn ophouden naar de buitenwereld, anderzijds een meedogenloos monster! Anders kan ik het niet noemen. Ik heb me vaker verdiept in dit onderwerp en ook op niet verborgen sites kom je de meest afschuwelijke verhalen tegen. Wij mogen allemaal hopen dat onze kinderen niet ten prooi vallen van zo’n gestoorde gek! Dit moet gestraft worden!
Ik vind Alberto Stegeman heel knap werk verichten, je moet zelf maar een beetje acteurtje spelen en de meest gore foto’s onder ogen zien. Ga d’r maar aan staan…