uitstrijkje niet goed pap 3b

Meestal duurt het 10 tot 15 jaar, maar het kan wel sneller gaan (het is dus uitzonderlijk, maar wel mogelijk). Ik heb in Duitsland gewoond en daar krijg je vanaf je 24 elk jaar een uitstrijkje om die reden.



Van pap4 naar pap5 kan dus wel tamelijk snel (wel uitzonderlijk, maar het kan dus wel), maar als je behandeld bent toen je pap4 had, zou dit niet kunnen. Dan ben je in mijn ogen niet goed behandeld en waren de onrustige cellen niet (volledig) verwijderd.

@mamavan2meisjes wrote:

@~Marion~ wrote:
HPV loop je op door sexueel contact… dan is tien wel heel erg vroeg…




je moet nooit oordelen over dingen waar je niks vanaf weet, zoals mijn verleden… ik vertel gewoon naar aanleiding van dit topic wat mij is overkomen en dat was al verdrietig genoeg om zoiets mee te maken en nu wordt zoiets in twijfel getrokken door jullie… vindt ik niet zo leuk eigenlijk…




Oordelen??? Ik oordeel toch niet? :think: :think: En zeg ik niet net dat wellicht de uitslag van de pap4 wellicht niet correct was? Ik zeg nergens dat je de boel bij elkaar fantaseert hoor meid. Wellicht is er in het Lab iets niet helemaal goed gegaan, of was het strijkje niet volledig, weet ik het… Ik zoek toch ook gewoon naar redenen die kunnen verklaren waarom het van een PAP4 naar een 5 ging in zo’n korte tijd.

de behandeling was niet helemaal geslaagd na de pap4 en ik moest eerst herstellen van binnen en weer een uitstrijkje en toen bleek het dieper te zitten waardoor er een stuk van mn bmhals is verwijderd… die snijvlakken hebben ze bekeken en toen bleken ze schoon te zijn… heb ook het hpv virus bij me gedragen… die heb ik opgelopen in mijn kindertijd die niet al te best was…

@mamavan2meisjes wrote:

@Mellie wrote:
Lieve schat, nogmaals…dit is een vorm van kanker die zich héél langzaam ontwikkelt, duurt tussen de 10 en de 15 jaar voordat het van beginstadium naar kanker geëvolueerd is dus in een paar maanden van pap4 naar pap5 ná een behandeling bestaat domweg niet.

Wist je overigens dat je met een pap3 al ‘kwaadaardige cellen’ kunt hebben?

Ik had met mijn pap4 ook kwaadaardige cellen (even googlen op CIN-klasse) en dat kan dan nog geen kwaad want die kunnen járen later dus voor problemen gaan zorgen en niet binnen 3 maanden :?



En gezien de ontwikkelingsduur? Wanneer heb jij het hpv-virus dan opgelopen? Toen je 10 was of zo? Dat moet haast wel aangezien je 24 was toen dit allemaal gebeurde?




ja dat zou kunnen…

zit hier echt niet uit mn nek te lullen hoor… beetje vreemd dat jij net doet alsof je precies weet hoe het bij mij gegaan is…


Nee, ik doe niet net of ik weet hoe het bij jou is gegaan, ik heb daar wél vraagtekens bij aangezien alles wat je hier verteld aan alle kanten rammelt.

Maar ik krijg hier dus echt de kriebels van, bij iedere kritische vraag dik je jouw verhaal verder aan, het word extremer en extremer.

Het is heel erg dat je dit allemaal meegemaakt hebt maar ik krijg een heel naar onderbuikgevoel in dit topic en ik laat het voor wat het is nu.

Ik kom weer kijken als Gerenkim meer weet…

haha nog effe en dan kan dit richting discussieafdeling :wink: :mrgreen:



verders niks te melden hier wachten tot woensdag

Gerenkim ik wil je ook veel sterkte wensen en duimpjes draaien hier.



En … ik moet zeggen dat ik ook een beetje een raar gevoel krijg bij het andere verhaal. Misschien zit ik er helemaal naast, maar de geloofwaardigheid is niet zo groot meer bij mij. En verder hou ik hier over op, want inderdaad het draait hier om gerenkim en het is niet de bedoeling dat het een discussie gaat worden :wink:.

Hoe is het vandaag gegaan meis?

goedemorgen meiden



hier is alles goed nergens last van

de gyn heeft een aardig stuk weg gehaald

en ook een micro curretage???waarom geen idee

en hij is mn spiraal kwijt ja en nu dan zei ik en hij nou nu niks

is dat ding nog wel veilig weten julie dat

verders geen buikpijn of bloedverlies dus ik ga dinsdag maar gewoon te werk

ipv een hele week thuis zou niet weten waarom hihi



oja hij heeft toch een d.l.e gedaan + de micro curretage

he sterkte, ik heb ook pap3b, wanneer krijg je nu de uitslag?

mijn verhaal staat hier:



http://infex.woelmuis.nl/09184.html



pfft het is wat allemaal he, ik wacht nog op de uitslag, word er zenuwachtig van…

ik krijg 11 nov telefonisch de uitslag als ze niet eerder bellen ga ik er vanuit dat alles okay is

verders hier alles goed geen klachten verder

jeetje kim wat lees ik nu!



heel veel sterkte met het wachten!



:-*

Sterke meiden, wat eng spannend!

heee “onze” kim



wat een verhaal meid.

ik hoop zo voor je dat je pas 11 nov de tel krijgt en dat alles goed is.



ik schrok wel hoor toen ik van cariska het linkje ontving van jou positieve strijkje.



ik :thumbup: :thumbup: met je mee en ik hoop voor je dat de verdere uitslag goed is.



liefs Karen

zo vorige week de uitslag gehad

en gelukkig is alles goed moet gewoon over een half jaar weer

voor een uitstrijkje :dance:



alleen moet ik wel even naar de HA want ik vloei nog steeds

grrrrrrr dat duurt me nu toch echt te lang nu al 3 maanden is niet goed lijkt me maar ben iig blij :mrgreen:

:dance: dat is weer een hele opluchting :thumbup:

Gelukkig dat alles goed is! :-*

Fijn dat de uitslag goed was ! :smiley:



Ik heb 3 weken terug een uitstrijkje gehad voor baarmoederhalskanker, i.v.m. klachten (zoals contactbloedingen). Helaas is die mislukt (te weinig cellen) en had ik vanmorgen een afspraak voor opnieuw een uitstrijkje. Was er alleen voor niets geweest, want bij aankomst hoorde ik dat ik 6 weken had moeten wachten (wat mij niet verteld was) na het vorige onderzoek. Over 3 weken mag ik weer…

hoi selena vervelend dat het niet goed was gegaan

maar ik zie aan je banner dat je misschien zwanger bent???

als dat zo is dan mag je geen uitstrijkje laten doen 6 mnden na de bavalling pas weer had ik ook namelijk succes iig