Uitgerekend in november 2019

Hoi Kim,

Heb je al een echo gehad?

Hoi hoi,

Neeee, maandag pas. Duurt zoooo lang!

Heyyyy,

Ik zie nu pas je berichtje en dat van 16 dagen geleden. Snap nog niet zo goed hoe dit allemaal werkt haha. Ondertussen is mijn partner dinsdag teruggekomen en hebben wij maandag de echo zoals ik net al antwoordde.

Haha, ja verhuisd voor de liefde. Een soort van dan want over 2 maanden gaan wij weer voorgoed naar NL. Mijn vriend is marinier en is uitgezonden voor 1 jaar naar Aruba en ik mocht heerlijk met hem mee. Maar nu toch ook erg fijn om straks weer thuis te zijn!

Groetjes Kim

Begrijpelijk! Ik heb volgende week woensdag de echo. Ben heel benieuwd. Ben alleen in de ochtend erg misselijk en ik moet s’nachts om het uur me bed uit om te plassen…:confounded:
Broeken beginnen al aardig strak te zitten, verder helemaal goed. Hoe voel jij je en wanneer heb jij de echo?

Spannend, ik heb met 7 en met 8 weken een echo gehad. Eerste alleen met de hartslag zichtbaar op het scherm en bij de tweede konden we het zelfs horen :smiling_face_with_three_hearts: we hebben volgende week de intake bij en verloskundige. Ben dan 10 weken. Ik ben vooral super moe een de misselijkheid is met vlagen.

Hebben jullie het al aan mensen verteld?

Heey hoi,

Geeft niets hoor :wink: ik was alleen nieuwsgierig :slight_smile:
Wat goed dat je mee kon voor een jaar zeg! leuk! Anders ook wel heel heftig als je elkaar een jaar lang niet kan zien.

Spannend maandag dus :slight_smile: Voel je je verder goed?

Haha nou dat mag hoor, vind het leuk om te delen!
Ja, de dagen duren voor mijn gevoel echt weken nu. Had jij dat ook? Ben best wel zenuwachtig en hoop dat alles goed is. Ja ik voel me best goed, beter dan de afgelopen weken nu. Toen was ik veel misselijk en zo moe. Nu nog wel maar veel minder (ook dat maakt me dan wel eens zorgen maar dat zal er wel bij horen)

En hoe voel jij je? Hoeveel weken ben je nu?

Groetjes Kim

Ik heb ook met 7 weken een echo gehad.
Toen konden ze ook alleen een hartslag zien.
Ben nu heel benieuwd of ze nu wel iets kunnen horen. Hopelijk gaat de misselijkheid snel over, dan kunnen we echt optimaal genieten.
Alleen wat familie hebben we het verteld. Met pasen willen we het nieuws met iedereen delen dan ben ik 12 weken.

Zijn er bij jullie al mensen op de hoogte?
Zo bizar, om weken lang met een geheimpje rond te lopen en het straks met iedereen te delen.

Hey Kim,

Ik voel me wel goed momenteel. Vermoeidheid wordt iets minder maar nog steeds wel aanwezig. Kan geen trap op komen hahaha … misselijkheid is met vlagen. Ik ben vandaag 10 weken en vanmiddag weer een echo. Morgen de intake bij de verloskundige :slight_smile: spannend allemaal hoor. Hoe laat heb jij de echo?

Groetjes

Bij ons zijn er best wel veel mensen op de hoogte. Dit komt eigenlijk voornamelijk omdat het de vorige mis is gegaan. Mensen weten dat je er mee bezig bent dus ze vragen toch. En aangezien ik slecht kan liegen hahaha…

Waar komen jullie eigenlijk vandaan?

Hey Kim,

Hoe was het gister?

Liefs

Hoi hoi,

Ik heb gister de echo gehad en een hartje goed zien kloppen. Wat ontzettend bijzonder zeg. Uit de echo kwam dat ik nu 10 weken ben dus we lopen gelijk op, leuk! Echt een hele geruststelling dit. Spannend weer een echo en heel leuk. Veel plezier.

Groetjes

Hoi Daphne,

Wij verwachten ook 11 november ons 1e kindje. Super leuk!

Groetjes

Wat super fijn! :-:blush: Blij voor je!

Ik heb gister de termijnecho gehad (ook 10 weken nog steeds hihi). Zij/hij was druk aan het zwaaien en aan het bewegen. Zooo mooi :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: Ik kan hier elke dag wel naar kijken.
Vandaag de intake gehad bij de verloskundige. Begint nu echt heel echt te worden. Ik kan het nog steeds niet geloven soms. Ben zo blij!

Willen jullie straks weten wat het wordt? wij niet :see_no_evil:

woow wat spannend meiden! En super dat het nu zo concreet is!

1 like

Ja, ben zo blij en moet ook elke keer even kijken naar de echo. Leuk he dat het al zoveel beweegt, echt mooi om te zien :hugs:.
Gek he, vind ik ook! Heb het vandaag verteld aan een vriendin in Aruba. Wat was ze blij. Zo leuk! Vandaag ook even stiekem ik de baby winkel geweest, vond dat ik nu wel wat mocht kopen haha :blush:.

Ja, wij willen het heel graag weten. Vind het ook leuk om gericht dingetjes te kopen voor of een meisje of jongetje. Waarom willen jullie het niet weten? :see_no_evil: Vind ik echt knap en ook heel mooi dat het echt een verassing blijft.

Ga je trouwens een prenatale screening doen, wij hebbeb gekozen om het niet te doen!

Groetjes Xxx

We vinden de verassing erg leuk en uiteindelijk wordt het kamertje toch niet roze of blauw hihi.
En de kleertjes zijn ook leuk in universeel :smiling_face_with_three_hearts: … of te wel … het maakt ons helemaal niet uit hihihi.

Ik weet het nog niet met de screening. Vind het best lastig eigenlijk. Jullie?
Krijg je al een buikje trouwens haha… mijn buik wordt aardig opgezet maar het lijkt meer op dat ik teveel paaseitjes gegeten heb :stuck_out_tongue:

Liefs

Hoi allemaal,

Netals jullie ook zwanger van mijn eerste kindje. Ik zit nu op 11 weekjes. Zit momenteel in Suriname, waar ik al met 6 weken mijn eerste echo had. Er zat nog een heel klein garnaaltje met een hartslag van 164 Pm. Vanaf volgende week zit in weer in Nederland en zal ik mijn tweede echo inplannen. In de eerste weken behoorlijk beroerd geweest. Heel vaak misselijk, vaak plassen en gewoon niet lekker. Nu gaat het gelukkig beter en is de misselijkheid alleen maar af en toe ook met overgeven soms. Ben tot zo ver 20 nov uitgerekend. Zooo benieuwd hoe alles zal verlopen.