Uitgerekend in november 2019

Hoi hoi,
Wat je nu voelt als “menstruatie pijn” kan zijn dat het banden pijn is rondom je baarmoeder. Ik heb dat namelijk ook en had t gelijk nagevraagd bij de verloskundige toen ik de intake ging plannen. Dus hopelijk is en blijft het dat en geniet je van je zwangerschap!!

1 like

Meerdere hier, wat leuk! Ik ben even offline geweest! @xmamacita heb je al je eerste echo gehad? Hoe was het?? Is alles goed?

Ik dus 1 april mijn eerste echo, vind het ook zo spannend! Morgen ben ik 6 weken.

Ik ben 31 en kom uit Amsterdam!

Ik heb continue nog de ongesteldkrampen en ontzettend moe, alleen pas een dag helemaal NIKS! Ik was zo bang!! Maar krampjes nu gewoon weer terug, gelukkig (denk ik?) Haha. Wordt gek van de onzerheid.

Bij mij weten mn manager, een collega en twee vriendinnen het. Wacht tot mn naasten vanaf 12 weken. Ik wil hen niet teleur stellen! En vind het leuker het te vertellen met een echo, en wanneer ik iets minder onzeker ben en meer kan genieten
!
Xx

Heyhey , hier was alles goed !! Zo blij en gelukkig het hartje klopte en het zag er allemaal goed uit . Ik kon een aantal dagen niks plaatsen hier heel raar vandaar nu pas mijn reactie … ik ben helemaal in de wolken !:heart_eyes: bij jullie komt ook 100% zeker alles goed !

20190322_215641

Goedemorgen, wat ontzettend fijn voor je. Ik hoop dat je er nu lekker van kan gaan genieten. Wij mogen morgen. Ben bloednerveus.

FIjne zondag

Wat super fijn nieuws!!! Lekker van genieten! @Lvdveen1 ook veel succes morgen, spannend zeg! Hou je ons op de hoogte? Xx

Zal ik doen :slight_smile: Dank je wel.

Hoi allemaal,

Ik doe normaal niet aan forums maar vond het nu wel interessant te weten hoe iedereen met de zwangerschap omgaat. Ik ben nu bijna 8 weken en best nerveus voor de 1e echo. Ik woon op dit moment in Aruba dus het gaat hier iets anders dan NL. Mijn vriend is op dit moment op oefening en is pas bij 10 weken weer thuis. Dan hebben wij de 1e echo. Heel spannend dus. Ik voel mij goed ondanks dat ik wat sneller moe ben en af en toe wat misselijk.

Groetjes Kim

1 like

Hoi allemaal,

Wij hebben vandaag de echo gehad en het zag er helemaal goed uit :smile: Het hartje klopt mooi en zit op de goede plek. Ik heb me nog nooit zo opgelucht en blij gevoeld toen ze de woorden uitspraak.
:sunny: :sunny: :sunny:

2 likes

Hoi hoi, hoe voel je je? Hebben jullie het verteld aan iedereen? :slight_smile:

Hoi Kims, kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Zo spannend. Lijkt me lastig als je partner er dan ook nog niet is. Nog even volhouden :muscle:t4:

Wat leuk dat je op Aruba woont. Verhuisd voor de liefde? :slight_smile:

Groetjes

Hoi Kims, welkom! En ja spannend, knap hoor dat je het kan volhouden.

En Lvdveen, wat ontzettend fijn nieuws!! Ben blij voor je!

1 like

Hey lilly1988,

Succes morgen :slight_smile:

Liefs

Hoe is je echo gegaan? Ik heb hem morgen!!

Yay, alles helemaal goed!! Het is een boontje met een hartslag op het moment :slight_smile: ben helemaal blij!! Succes vandaag Denise!! Liefs

1 like

Yeaah bij mij is ook alles goed en idd net een pinda met een hartslag haha xx

1 like

Hallo dames!
Wat ontzettend leuk zo’n forum.
Wij verwachten rond 11 november ons eerste kindje. Volgende week de tweede echo, spannend!!

1 like

Wat leuk! Lopen we gelijk op. Wij verwachten ook rond 11 november ons eerste kindje :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Aaah super leuk! Kan nu al niet wachten :heart:

hihi ik ook niet :slight_smile: ben nog wel heel nerveus. Hoop dat dat straks over is met 12 weken :see_no_evil:

Hoe voel jij je?