Uitgerekend in november 2019

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere .a.s mama’s die ook in oktober uitgerekend zijn

1 like

In oktober of in november? :slight_smile: Topic is November toch? Anders zit ik verkeerd :see_no_evil:

1 like

Hee , ik heb 2 dagen geleden een test gedaan en daar is uitgekomen dat ik 4 weken zwanger ben. Erg spannend nog allemaal is mijn eerste zwangerschap xx

2 likes

Hoii! Ik heb ook 2 dagen geleden een test gedaan en ben 3 weken zwanger. Hebben meer last van ongesteldheidskrampen? Maakt mij wat on gerust, het is mijn eerste keer :slight_smile:
Xx

1 like

Hee !

Ik heb dat idd ook en had gelezen dat meerdere vrouwen daar last van hebben Zo vroeg in de zwangerschap. Ik ben aankomende maandag 5 weekjes zwanger en verlang er nu al naar dat ik nog 2 weken verder ben heb met 7 weken een echo!

Xxx

Hier ook, is mijn eerste zwangerschap en heb last van heftige krampen… en wordt er snachts van wakker

1 like

Hi Denise, ik ben vandaag 5 weken dus heb over 2 weken idd ook mn eerste echo, 1 april. Kan niet wachten!

1 like

Jaa ben echt benieuwd hoe alles gaat verlopen, ook vind ik het allemaal wel spannend de eerste weken en hoop ik dat alles goed gaat… hebben jullie ook wel is dat je bang bent dat het fout gaat ofso… dit is mijn eerste keer dat in zwanger ben

Xxx

Wat leuk dit forum! Ik ben ben a.s vrijdag 7 weekjes zwanger en heb dan ook meteen mijn eerste echo , ik ben echt super zenuwachtig en super benieuwd ! Het is voor ons het eerste kindje dus alles is nog nieuw. Hoe is het met jullie en wanneer zijn jullie precies uitgeteld ? :grin:

1 like

Ik ben ongeveer rond 18 nov uitgerekend. Exacte datum nog niet bekend omdat ik pas 5 weken ben en met 7 weken me echo pas heb xxx

Hoi hoi,

Wat leuk allemaal de verhalen. Ik ben inmiddels 6,5 week zwanger en maandag de 7 weken echo. Voor mij de “horror echo” zoals ik hem noem. Ik heb vorig jaar een missed abortion gehad. Met de 7 weken echo was te zien dat het kindje niet goed was. Hartje klopte te zacht en het was wachten op een miskraam. Kwam alleen niet op gang en ben uiteindelijk met 11 weken gecurreteerd. Ben dus best wel heel zenuwachtig.

Ongesteldheidskrampen horen er volgens mij gewoon bij hoor :see_no_evil: ik word er ook steeds zenuwachtig van hoor hihi.

Groetjes

Spannend! Ik ben, als alles goed gaat,11 november 2019 uitgerekend. We gaan 22 augustus dit jaar trouwen dus zou super zijn om met een buik in de trouwjurk te mogen :slight_smile:.

Laat je weten hoe het was vrijdag? :slight_smile:

Zou er niet aan moeten denken wat bij jou is gebeurd…
Komt vast goed de aankomende echo!
Ik ben nu 5,5 week en ben echt moe en pijn me rug een beetje.

Ben blij als het 2 april is dan heb ik me echo!

Xxx :see_no_evil::smiling_face_with_three_hearts:

Wat heftig , hopen dat het maandag bij jullie allemaal goed is , we gaan gewoon duimen voor elkaar ! Ik ben super zenuwachtig .

1 like

Ik vind deze forum echt super fijn , mijn vriend wil het vanaf vrijdag pas aan naaste vertellen mits de echo natuurlijk goed is, ik weet het al vanaf 4 weken dus moet al zo lang mijn mond houden dat is echt bijna niet te doen ! Wij zijn zwanger geraakt doormiddel van chlomid , aangezien ik pcos heb dus het was echt fantastisch toen we een positieve test in handen hadden ! Hoe oud zijn jullie en waar komen jullie vandaag? Ik ben 23 jaar en kom uit eindhoven . Ik laat jullie vrijdag meteen wat weten .

Lastig is dat he :see_no_evil: bij ons weten meer mensen het inmiddels. Ook omdat het de vorige keer mis is gegaan. Op zich ook wel prettig alleen mensen zijn zenuwachtig met je dan haha… ook niet altijd fijn hoor :yum:.
Ik word 28 maart 35 jaar :slight_smile: En woon in Friesland.

Idd lastig om je mond te houden haha mijn ouders en schoonouders weten het al en mijn beste vriendin en ben 5 weken en 2 dagen zwanger. Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor je eerste echo haha
Ik kom uit leiden en ben 23 jaar
Xxx

Haha, dat zijn er bijna net zoveel als bij mij :yum:. Ik zou eerst alleen mijn ouders maar ben niet zo goed in smoesjes bedenken :see_no_evil:. Wanneer krijg jij je eerste echo? Probeer ook wat te genieten hoor​:slight_smile: Makkelijk gezegd, I know! Maar dat is nu 1 ding wat ik enorm mis doordat het de vorige keer mis ging, dat je niet meer (zo makkelijk) onbezonnen kan dromen.

Jaa ik geniet aan de ene kant ook wel maar het blijft altijd in mijn achter hoofd zitten omdat je zoveel mensen er over hoort in de eerste weken van de zwangerschap. 2 april mijn eerste echo

Xxx

Bij mij weten alleen jullie het nu , vrijdag willen we het vertellen ik kan ook echt niet langer mijn mknd houden hoor ! Veel te moeilijk haha !

1 like