Uitgerekend in mei 2019

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in mei uitgerekend zijn.

Hey, ik ben nieuw hier.

Ik ben nu 2 dagen voor nod. Ik heb al een zoontje, maar ik kan me niet herinneren wat ik toen in het begin voelde.
Misschien is een 2de anders…
Het volgende:
-zo’n steek/trekkerig gevoel als ik rechtsta. Ik kan me dat herinneren als bandenpijn bij mijn zoontje. Zou dat zo vroeg kunnen?
-lage rugpijn
-borsten die een beetje pijn doen als je er tegen duwt
-had een paar dagen constant honger, krampachtig gevoel in mijn bovenebenen (dat is ondertussen wel over)

Zou het? Of kan iemand dit relateren met menstruatie klachten.
Ik heb 2 jaar mijn menstruatie niet ehad owv borstvoeding. Ik heb ze nog maar 1x gehad en had toen redelijk weinig klachten… dus ik weet het niet meer ?
Durf niet goed te testen ?

Dankjewel.
Groetjes

Hallo,

Ook ik ben nieuw hier. Ik ben vanaf vorige maand gestopt met de pil.
Het lastige is dat ik niet goed weet wat mijn exacte eerste dag van mijn laatste menstruatie is.Ik weet wel dat 2 Augustus de laatste dag was. Nu dus bijna drie weken verder.
Het enige wat ik ervaar is al vier dagen het sluimerende gevoel in mijn buik dat lijkt op menstruatie krampen en een lage onderrug pijn. Elke keer denk ik dan ongesteld te zijn maar dit is dan niet het geval. Ik heb een test gehaald maar deze was negatief. Waarschijnlijk ook nog veel te vroeg als ik uitga van een nod op 26 Augustus. Het houdt mij meer bezig dan ik vooraf had gedacht en het niet weten, daar ben ik dus ook niet zo goed in, vast mijn ongeduld :-).
Heeft iemand ervaren dat zij meerdere dagen krampen had, lagere rugpijn en mogelijk zwanger zou zijn?
Daarnaast de vraag wat de ervaringen zijn met sensi testen, welke vroegtijdig kunnen worden gebruikt?

Dank.

Groet,

Lisanne

Hee!

Ik ben ook nieuw hier :wink: Herken symptomen van jullie beide. Dit is mijn eerste cyclus zonder pil na 10 jaar. Weet dus niet goed of de symptomen horen bij het ontpillen of dat het tekenen zijn van een zwangerschap. Ik had vooral vorige week extreme honger en heb nu ook last van menstruatie krampen en rugpijn. Daarnaast houdt het mij ook meer bezig dan dat ik had gedacht en gehoopt. Zou vanaf maandag/dinsdag kunnen testen dus moet nog even geduld hebben.

Hey dames!

Ik moest vandaag op controle bij de neuroloog owv epilepsie.
Ze vroeg aan mij: en ben je van plan of ben je al bezig voor een 2de?
Ik zeg tegen haar: ik weet bijgot mijn cyclus niet, maar als ik 28 neem ben ik 2dagen overtijd.
Ze vroeg me om een bloedname te doen voor de zekerheid, maar om verschillende redenen.
Ik krijg daarnet telefoon dat het zo ver is ? het is nog heeeeeel prilletjes. Waarschijnlijk een late innesteling.
Mijn vriend en omgeving weten het nog niet, dus jullie hebben de primeur!
Ik hoop dat het goed gaat.
Hopelijk hebben jullie binnekort ook goed nieuws?

Liefs

Oeh gefeliciteerd! Toevallig dat je nou net op controle moest en ze gelijk voor je kon testen! Hopelijk gaat het allemaal goed! Wanneer vertel je het je vriend?

Hee,

@D’ke gefeliciteerd! Hopelijk verloopt alles goed voor je en geniet van het delen van je leuke nieuwtje.
@El dat is nou zo lastig, wat is waar een oorzaak van… Maar goed, ik zou Zaterdag kunnen testen en morgen met een sensi test (schijnt 4 dagen ervoor te kunnen maar ben voorzichtig met die belofte).
Succes beide!

De afgelopen week ben ik hartstikke misselijk & heb ik een erg trekkend gevoel in mijn buik. Altijd als ik ongesteld moet worden heb ik dit gevoel niet ook als ik buiten loop kom ik mensen tegen met een kinderwagen en valt de babyafdeling mij meer op deze week iemand die ervaring heeft?

Gefeliciteerd iedereen met een positieve test! Zelf heb ik 4 dagen geleden geteste en een positieve test in handen! Yes!

Wel heb ik veel twijfels. Heb sinds 5 dagen geleden hele erge rug/buikkrampen (ongie krampen alleen dan 10x erger). De eerste nacht aantal keren wakker gelegen met erge krampen, naar de wc gegaan maar er kwam helaas niets. Tweede dag weer erge krampen en viel bijna flauw helemaal koud en nat van het zweet. Ik dacht dit zou toch niet normaal kunnen zijn? Derde nacht weer hetzelfde liedje, wel moest ik er dit keer bij overgeven. Ik ben naar de dokter geweest en die heeft me getest op blaasontsteking. Een lichte blaasontsteking kwam hier uit. Heb een antibiotica gekregen en dit moest snel verlichting geven. Helaas geen effect. Weer naar de dokter en die gaf aan dat ik me moet gaan voorbereiden op een mk. Helemaal in shock natuurlijk van dit nieuws. Nu twee dagen later een redelijke nacht gehad, maar 1x pijn gehad en overdag ook bijna geen aanvallen.

Zijn er meerdere mensen met deze symptomen?

Hoi,

Ik heb afgelopen zaterdag licht positief getest. Vandaag was mijn nod en weer positief getest. Zijn nou een jaar bezig voor ons 2e kindje. Heb al 2 keer in dat jaar een vroege miskraam gehad. Dus kan het nou nog niet helemaal geloven en ben ook nog een beetje bang dat het weer mis gaat.
Lees graag jullie ervaringen en verhalen.

Hey Dames…

Afgelopen zaterdag, de dag van de trouw van mijn neef en zijn hoogzwangere vrouw? heb ik een miskraam gehad… ik stond op met een bloeding en dit bleef aanhouden. Naar spoed gegaan, bloed getrokken en de hcg was van dinsdag 32 tot dan gezakt naar 6… met een echo gezien dat mijn baarmoeder vol bloed zat en dat er geen vruchtje ofzo meer aanwezig was. Curretage was gelukkig niet nodig.
Eens thuis gekomen moest ik mijn haar nog laten doen ? ik ging naar het toilet en bij het afvegen zag ik het vruchtje…
Ik heb gebloed tot vandaag… gelukkig was het maar een kleine week… helaas zal er “uitgerekend voor april 2019” niet meer inzitten ?
Een dikke proficiat voor de aanstaande mama’tjes!

Liefs D

Hey allemaal!
Gefeliciteerd!!! Ik ben uitgerekend 8 mei 2019. Ik was ook uitgerekend in mei 2017 maar mijn dochter is een juni baby geworden ?. Ik heb een Facebook groep aangemaakt. Leuk als jullie aansluiten! Heb het in 2017 heel erg leuk gehad in de groep (en nog steeds).

https://www.facebook.com/groups/679073185797403/

Dit is de link

Heeey ?

2 dagen geleden erachter gekomen dat ik 5 weken zwanger ben (yeaaah) . Super snel gegaan, pas eind juni met de pil gestopt. Nu heb ik een zeurend gevoel rechts bij buik/baarmoeder. Is dit normaal? Ik laat me nu al helemaal gek maken ??

Hoi allemaal,

Ben ook nieuw hier.
Ik ben 27 juli gestopt met de pil en nu zwanger van de 2e. Had het niet zo snel verwacht?. Ik heb vorige week me verloskundige gebeld dat ik weer zwanger ben en nu moet ik 17 sept al een echo maken. Een vitaliteits echo. (Inwendig)? dat had ik bij dee eerste niet en vinst het daarom wel erg spannend.

nu 5 weken zaanger en 9 mei uitgerekend.

maar nu nog niet echt kwaaltje maar gigantische rugpijn vooral in de onderrug.

vele steken in de buik overa is dit normaal? sorry 1e kindje en heb een gbp gehad

Hi meiden, allereerst gefeliciteerd voor de gene die zwanger zijn! Ik hoop heel erg dat ik mijn binnenkort aan kan sluiten in deze groep.

Afgelopen dinsdag een kv (2 voor 5 euro) gedaan. Ik merkte wat symptomen van toen ik net zwanger was van mijn zoontje, die nu 5 is. Steekjes in mijn onderbuik/lies, gevoelige borsten, hoofdpijn en pijn in mijn onderrug. Na 4 minuten verscheen er een heel dun en licht roze streepje. Volgende dag met ochtendurine weer getest, een zelfde soort streepje. Als ik nu kijk naar de testen, dan is het streepje van de 2e test dikker en meer roze. Ik weet dat je ze niet meer kan aflezen zoveel dagen later, zijn natuurlijk ingedroogd.

Vervolgens gistermiddag een digitale Etos test gedaan. Die gaf niet zwanger aan.

Ik weet dat ik toen bij mijn eerste zwangerschap dezelfde KV testen had, en die waren toen ook eerst licht. Maardoor die negatieve Etos test, ben ik het nu even kwijt. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden.

Wat zouden jullie doen?

Hoor het graag!

Jeej! Wat een leuk forum met al die (toekomstige) mama’s. Ik ben 3 maanden getrouwd en het is raak. Al 2x bij de 2v5k test positief getest. Er kan vanalles misgaan, pfoe wat voel ik me kwetsbaar. Weinig symptomen, alleen wel echt flinke krampen alsof ik alsnog ongesteld worden. Ook lage rugpijn en nekpijn. Misschien wel door de kou, wie weet! Wel heel spannend en onvoorstelbaar. Bij mij man dringt het nog niet binnen, maar dat zal vast nog wel komen. Het lastige alleen is dat ik een dag voor dat ik wist dat ik zwanger was, ontslag heb genomen… hmmm probeer nu maar eens een baan te vinden. Oeps, niet goed getimed. Iemand hier ervaring mee? Lieve groetjes!

Hallo aanstaande mama’s,
Allereerst gefeliciteerd!

Ik wil graag lid worden van de facebookpagina, maar kan dat ongemerkt?
Onze zwangerschap is namelijk nog groot geheim… (oftewel, krijgen mensen niet de melding in hun tijdlijn : … is lid geworden van …)

Alvast bedankt!
Fijne zwangerschap.

hallo allemaal!
gefeliciteerd voor alle met een positieve test , ik zelf ben 03 mei uitgerekend van me eerste kindje en was binnen 2 maanden na het stoppen van de pil zwanger , ik zelf had het niet zo snel verwacht maar super leuk de 21e september de 1e echo ! kwa klachten erg last van me borsten en extreem moe en af en toe een soort ongesteldheidsgevoel wat wel vervelend is maakt je soms onzeker wel maar gaat goed komen

fijne zwangerschap !