Uitgerekend in mei 2019

Hey, als ik Facebook moet geloven is het niet zichtbaar, alleen voor de leden van de groep. Het is een closed group. Zie hier de beschriiving. https://m.facebook.com/help/220336891328465?helpref=about_content

Ha allemaal,

Wat leuk zo’n Forum!
Gefeliciteerd allemaal, hopen dat bij ieder goed blijf gaan.
zonder dat iemand t weet kan ik hier (naast me man) er lkkr over babbelen:)
Gelukkig nog niet echt last van hormonen… Maar lees nu wel dat steken in je zij, beetje opgeblazen buik, lage rugpijn ook door de hormonen kan komen.
Ben wel flink aan t hoesten, dus zat alweer even te denken of dit geen kwaad kan…
Ik was trouwens wel echt soort van verzuurt toen ik een lange trap op had gelopen. Ik tegen mensen om me heen : ’ ja , ik moet eff wat aam mn conditie doen’ niemand weet het nog… Maar ik dacht stiekem ‘oho is dit miss doordat ik zwanger ben:)’

Lieve groetjes, ik en mn sesamzaadje;)

Hi Allemaal,

Leuk dit forum! Ik ben rond 20 mei uitgerekend en ook zo ontzettend blij, maar ook super spannend! Het is mijn eerste kindje en ik kan niet wachten!! Wanneer hebben jullie de eerste echo?? Groetjes

super leuk gefeliciteerd! spannend! 3mei uitgerekend van me eerste kindje vorige week vrijdag de eerste echo gehad heel byzonder alles gaat goed het hartje zien kloppen en het groeit goed een trotse aanstaande mama

Dag allemaal

Ik ben uitgerekend voor 20 mei.
Na 2 miskramen is het bang afwachten dat alles nu goed verloopt. Op 7w al een eerste echo gehad met kloppend hartje. Alles zag er super uit. Op 9w mag ik terug gaan voor een controle.
Heel misselijk geweest deze week maar dat is minder nu… oef… maar baart me wel wat zorgen. Ook wat menstruatie-achrige pijn. Nog iemand die dit heeft?
Ben kleuterjuf dus mag ook sinds deze week niet meer gaan werken. Dagen duren dus heel lang…
Ook op school is iedereen op de hoogte… nog een extra stress moest het toch verkeerd lopen. Voor de rest wachten we nog even af om het te vertellen.
Spannend allemaal !
Groetjes Wendy

Hallo,
Allemaal gefeliciteerd!!
Ik ben nu bijna 9 weken zwanger…16 mei uitgerekend.
Ik ben sinds een paar dagen erg kortademig en heb dan het gevoel geen adem binnen te krijgen…
Iemand anders dit ook?

Groetjes

Dag dames
Ik ga hier het forum verlaten.
Zoals jullie al konden lezen heb ik een miskraam gehad op 25/8. Ik was 4 weken en 4 dagen.
Ik heb 4 dagen gebloed als een rund en vrijdags is het gestopt.
Omdat mijn menstruatie maar niet op gang kwam (volgens app 11 dagen overtijd), ik weet dat het eventjes kon duren.
Dus beslist ik de testen en jawel, positief.
Het HCG stond ook een pak hoger dan toen met mijn miskraam.
Inmiddels ben ik 6weken en 4 dagen. Vorige week zaterdag heb ik een pretecho laten maken en daar zat inderdaad een klein garnaaltje te springen.
Ik hooooop dat alles goed komt, maar in mijn hoofd denk ik dat de miskraam is gebeurd om mijn lichaam terug in gang te zetten en op te ruimen. Misschien een rare formulering, maar zo denk ik het…
Ik ben dus normaal uitgeteld op 1 juni, dus dan kan ik hier niet meer meepraten met de meibloempjes.
Allemaal een zalige zwangerschap gewenst!

Groetjes

Hoi hoi,
Ik ben nu 9 weken en 4 dagen in verwachting van mijn eerste… super spannend! Ik ben uitgerekend op 14 mei. Ik was in het begin een beetje huiverig omdat ik in juli een miskraam had na 5.5 week. Nu hebben we het hartje zien kloppen op de echo van de verloskundige dus dat maakt mij wel geruster. Ben beetje misselijk door de dag heen, maar door steeds kleine beetjes te eten is het goed te houden. Ik heb wel steeds een viezige smaak in mijn mond… lijkt op kots… bahbahbah. Vandaar dat het meeste eten mij enorm tegenstaat. Heeft iemand van jullie dit ook? Gefeliciteerd aan alle zwangeren, en ik hoop van harte dat het bij iedereen een geslaagde en fijne zwangerschap wordt. Liets!

Ooh zo lwuk om td le zen allemaal!!

Ik ben nu 10 weken zwanged en op 20 mei '19 uitgerekend…
Het is ons eerste kindje? zo spannend allemaal,
Met name omdat ik niets voel, ik had in het begin erg pijnlijke borsten, maar dat is sinds vorige week weg.
Verder (behalve vermoeidheid) nergens last van…
Dat maakt me wel een beetje angstig… en onzeker, vooral omdat t de eerste is…

Maar goed, 6 november de 12 weken echo!
Dus nog 2 weekjes geduld!

Geniet allemaal van jullie zwangerschap!

Erg spannend allemaal! Hoe gaat het inmiddels met iedereen die in mei 2019 is uitgerekend?

Hoo Allemaal!!
Hoii allemaal

Ik ben hier nieuwe, ik lees altijd veel forums om ervaringen van andere mommy’s te lezen. Maar vond het nu wel leuk om zelf ook mee te kletsen. Ik ben 6 mei uitgerekend en Ik begin een beetje in me eigen zwangerschaps wereldje te leven de laaste dagen. Is dat gek? Buikpijn, moe, ik wil alles wassen, me slaapkamer tip top inorde en zweer vol maken om daar lekker in me nestje te liggen. Zeker na een druk weekend met veel mensen om me heen, dan is het nog erger. Vandaag nog precies 6 weken. Deze week stop ik met werken. Hoe voelen jullie je op dit moment? Liefs

He @Neomi90 wat leuk! En nee helemaal niet gek hoor :slight_smile: Je bent je helemaal aan het klaarmaken voor de komst van je kleine… Heel herkenbaar!