Uitgerekend in maart 2020

Ah lieverd wat erg voor je…
Ik heb dat rond de tijd dat jij bent ook gehad, dus het hoeft niet fout te zijn. Niet te erg hopen nu, ga er alsjeblieft neutraal heen voor zover dat kan :frowning:
Hou er rekening mee dat het wss wel vaginaal moest, dat had ik ook. Voel je helemaal niks van!

Laat je me alsjeblieft iets weten?
Ik duim met je mee :heart:

Heb net mijn echo gehad en helaas was er inderdaad een lege baarmoeder te zien…

Nu een plekje proberen te geven en hopelijk heb ik snel weer een normale cyclus…

Bedankt voor je medeleven❤️

Heel veel sterkte met jullie verlies.
Ik denk aan je :four_leaf_clover:

1 like

Oh cher, wat verdrietig! Heel veel liefs en sterkte. Ik duim voor een snelle cyclus :orange_heart::orange_heart::orange_heart:

1 like

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb al jullie berichtjes een beetje gelezen. Heel veel herkenbare verhalen en gedachtes. Ik ben tussen 10 en 20 maart uitgerekend, verloskundige denkt 15 maart. Donderdag 12 weken echo. Al wel een 160 bpm hartje zien kloppen met de 8 weken echo. Dus hopelijk is komende donderdag alles in orde!

Het is mijn eerste, en ook totaal onverwachts, dus alle veranderingen en hormonale schommelingen geven me een lekker heftige rollercoaster ride! Daarnaast lig ik sommige dagen uren in bed als een slappe vaatdoek, dus dan ga ik maar info lezen over baby’s.

Jullie hadden een whatsappgroep, weet niet of je daar een bekende voor moet zijn ofzo. Maar ik vind het wel leuk om mee te doen if possible! Ik heb genoeg klachten en vreugde om te delen en ben ook heel benieuwd naar alle andere verhalen.

Groetjes,

Simone

Gefeliciteerd Simone!! Ik geloof dat die appgroep vol zat! Maar ik wil ook wel in een appgroep, dus misschien kunnen we een nieuwe starten? Lilian ook iets voor jou?

Succes met de echo morgen!

Ben hier al een tijdje niet meer geweest ten eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Een appgroepje lijkt me ook heel leuk