Uitgerekend in maart 2020

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in maart 2020 uitgerekend zijn

Ook ik ben uitgerekend in maart, 11 maart 2020. Ik zit hier nog maar net op, dus is even uitzoeken hoe alles werkt. Ik weet van vandaag ook officieel dat ik zwanger ben. Heb deze middag 2 licht positieve testen gedaan, 3 dagen voordat ik mijn nod zou hebben. Deze avond nog eens getest, just to be shure en nog positiever. Maar ik kon t al vertellen aan mijn lichaam ook . Zoveel signalen en tekens, vandaar ook dat ik perse eerder wilde testen.:sweat_smile:

Veel liefs!!

Do

Hi allemaal, hier uitgerekend op 8 maart 2020. Hebben jullie al een kindje of is dit de eerste?

Hoi hoi! Dit is mijn eerste kindje! Had me trouwens vergist, uitgerekend op 10 maart 2020, loopt bijna gelijk met jou zwangerschap! En merk jij al iets van symptomen?

Veel liefs,

Do

Hi Do,

Dit is onze 2de en tussendoor een miskraam gehad. Ik voel nog vrij weinig, op wat buikkrampen en heel af en toe een steekje na. Bij mijn dochter was ik van dag 1 tm de laatste dag ziek… dus ben ontzettend zenuwachtig met de vraag, gaat alles wel goed? Hoe moet ik de dagen door komen tot de eerste echo.

Hallo allemaal ik ben uitgerekend op 8 maart ben er afgelopen weekend achter gekomen dat ik zwanger ben met een hele knallende test dit word mijn 2de kindje heb een dochtertje van 2 en half

@ allisatj Snap ik volledig, is moeilijk hoor! Maar ik denk dat loslaten het beste ia! Zo min mogelijk stresshormonen voor jou en je baby is het allerbeste! Elke zwangerschap is gewoon volledig anders. En ik heb echt iedereen om me heen uitgevraagd! Ik heb overal last van! Maar dat geeft ook zenuwen. Ik heb best veel en erge buikkrampen dus snap je stress wel, maar alsnog, take you’re time en geniet van de zwangerschap!! Ik ben er al volledig mee bezig en ik voel me zo ongelofelijk fijn daardoor!!

Succes!!

@Monique.26 gefeliciteerd!!! Oh wij liggen ook vroeg bij elkaar! Fijn dat jou test zo knallend was! Ik had 4 dagen voor nod getest midden op de dag, en heel licht positief dus ik was nog in twijfel​:see_no_evil::heart::heart:

Goedemiddag mama’s en mama’s to be,
Ik ben gepke 23 jaar en ik ben 7.5 jaar samen met mijn man Johannes van 29. We hebben een zoontje van 2 jaar en ik ben dit weekend 4 dagen voor NOD erachter gekomen dat ik zwanger ben van baby nr 2. Spannend weer allemaal hoor.
Groetjes

Is het misschien leuk om een Whatsapp groep te maken om elkaar op de hoogte te houden…

3 likes

Ja ik vind dat wel een goed idee! Hoe gaan we dat doen?

@Gepke11 gefeliciteerd!!! Ja leuk spannend allemaal!!!:heart:

Vind ik een goed idee… kunnen we makkelijker contact houden via whatsapp

Geen idee nog, misschien via Messenger of iets?

Ok misschien tel nummers via e-mail? Ik heb een e-mailadres aangemaakt; *****@gmail.com. E-mail mij even en dan fix ik het via whatsapp🥰

Edit: e-mailadres verwijderd aangezien de groep anders te groot wordt.

1 like

Ik heb je al gemaild​:blush::blush:

Ook een email verstuurd.

Hi allemaal😊, lijkt me leuk om mij ook bij deze groep te voegen. Ik zit nu in m’n 6de week en ben 1 maart uitgerekend. Dit wordt ons eerste kindje, Zo spannend! Groetjes

Heb je een mailtje gestuurd :blush:

Jullie zijn allemaal toegevoegd!

Hoi,
Ik ben 5 maart 2020 uitgerekend van ons eerste kindje! Heb net ook een mailtje gestuurd.
Wat leuk dit! En spannend…

Ik ben ook 8 maart uitgerekend en voor ons is het ons eerste kindje! :heart_eyes: en ook ik heb een mailtje gestuurd