Uitgerekend in maart 2020

Hallo allemaal,

Ook ik mag mij hier melden. Volgens de berekeningen ben ik op 1 maart uitgerekend. Nu 6 weken zwanger. Ik vind het super spannend allemaal, vooral omdat ik tot nu toe alleen een positieve test heb. Ik kan niet wachten tot de eerste echo! Die heb ik bij 8 weken pas.

Verder geen symptomen alleen wel heel moe. En soms ook buikkramp wat ik heel eng vind!

Gefeliciteerd allemaal en succes de aankomende weken!

Ja fnap ik dat je aan het twijfelen was maar dat is deste leuk dat 't dan positief is ik was zelf in eerste instantie ook aan het trijfelen omdat m’n spiraal er net 5 weken uit is,

Heb je een berichtje gestuurd

Uitgerekend 18 maart 2020 van ons 1ste kindje :smiling_face_with_three_hearts:

Uitgerekend op 2 maart 2020 van mijn eerste kindje
Nu precies 6 weken zwanger :pray: veel onzekerheden en bij alles denk je van gaat het wel goed :scream:

Hallo allemaal,

Ik ben er sinds 11 dagen achter dat ik zwanger ben. Dit is voor ons eerste kindje! Ik ben 28 jaar!

Ik heb PCOS en heb hiervoor in een fertiliteitstraject gezeten van 1,5 jaar. Eerst Clomid en nu de laatste ronde met injectie’s (puregon en pregnyl) met positief resultaat. Ik heb de 26e me eerste echo. Dan ben ik ergens in de acht weken. Het voelt zo onwerkelijk na alle ziekenhuis bezoeken en teleurstellingen. Ik ben er gewoon een beetje beduusd van! Ook heb ik regelmatig angst dan denk ik zal het wel goed gaan? Maar gezien ik elke dag wel meer last heb van wat kleine klachtjes moet ik er maar op vertrouwen dat het goed komt en genieten van het moment nu!

Volgens mijn berekening zal ik uitgerekend zijn op 06-maart-2020.

Gefeliciteerd allemaal.

Hoi lieve mama’s,
Ik ben 1 maart uitgerekend van mijn eerste kindje. Mijn vriend heeft al een zoontje dus het wordt een gezellige boel. :wink:
Omdat alle kwaaltjes nieuw zijn voor mij (en ik nog tegen niemand kan klagen haha) kwam ik hier terecht! Ik zou ook graag contact hebben met andere meiden die in hetzelfde schuitje zitten. Is daar nog plek voor?
Liefs van mij

Hi Allemaal,

Gefeliciteerd!! En veel succes deze komende periode.

Het duurde bij ons even voor we die positieve test te zien kregen. Fantastisch dus! Ik ben 8 maart uitgerekend (6w1d), maar vind het best spannend om er al van te genieten.

Vraagje: ik had vannacht enorme buikkramp, veel erger dan gewoon ongesteldheidskramp. Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest. Na een half uur trok het weg, maar voelt nu nog steeds beetje pijnlijk. Nu maak ik me zorgen of dat een slecht teken is. Hebben jullie ook zoiets (gehad)?

(25 juli echo)

1 like

Hallo,
Gefeliciteerd allemaal & dat het bij iedereen goed mag verlopen allemaal :crossed_fingers::two_hearts:
Ik mag mij hier ook melden.
13 maart 2020 ben ik uitgerekend💕.
Na het ivf traject was het de 1e x raak.
Nog 8 embryo’s in de vriezer…
Hopelijk blijft alles goed gaan.
Dit is ons 2e kindje.
25 juli hebben we de 1e echo.
Spannend allemaal :crossed_fingers:

1 like

hallo allemaal, volgens de berekening ben ik 8 maart uitgerekend. ik weet al vanaf 25 juni dat ik zwanger ben.ben nig niet echt blij heb in april nog een miskraam met 10 weken gehad en daar voor nog een paar waaronder ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap met eileiderverwijdering. afgelopen donderdag was er op de echo een vruchtzakkje te zien.en ze zei een stipje als embryo.dus nu over 2 weken op mn verjaardag terug en ik hooo dat ik een hartslagje cadeau krijg.ik word 41 dus ook al wat aan de oudere kant. heb gelukkig wel.1 dochter mogen krijgen maar dat heeft ook 9 jaar geduurd.zij is inmiddels 6 a.s dinsdag dan.zij eret nog niks.de voreige zwangerschap wist zij eerdee dan ik zelf maar na de miskraam was ze erg uit haar doen tot nu toe eigenlijk dus probeer t echt verborgen te houden zolang als t kan. kwa kwaaltjes heb ik echt cravings, enorm veel.plassen steken/ menstruatieachtige pijn.lage rugpijn, obstipatie, zwangerschapsacne, winderigheid( om te vluchten).ik ben normaal niet van de forums.maar moet me nu toch door de komende peeiode heen worstelen want zo voelt ttot ik me 12 weken heb gehaald op zn minst dan kan ik misschien ademhalen.misschien lees ik hier wat rios of steun geen idee. t is allemaal nieuw voor me. allemaal gefeliciteerd trouwens.groetjes Amaryllis

Hi Yvo, wij schelen 8 dagen en snap dus helemaal wat je bedoeld met die ellendige buikpijn…
Ik heb er erg veel last van, dagelijks.
Met de hormonen er bij is het nog lastiger :wink:
Mijn verloskundige zegt dat het er bij hoort, ook de dokter zegt dat we er niet per se iets aan moeten doen.
Er hoeft dus ook niet per se iets slechts aan de hand te zijn.
Ik heb dit voor het eerst gehad in het weekend en heb dan ook de spoedlijn gebeld van mijn verloskundige praktijk, ik dacht dit gaat helemaal mis :grimacing:
Daarom heb ik bij 6 weken toen al een inwendige echo gehad en mag ik bij 8 weken nog een keer terug komen zodat we het allemaal een beetje in de gaten kunnen houden. Dat vind ik erg fijn.
Als je je zorgen maakt, gewoon bellen dus!
Voel je je verder wel oke?
liefs

1 like

Hallo allemaal! Ten eerste van harte met alee zwangerschappen! Dit wordt ons 1e kindje samen uitgerekend 12 maart 2020 na 2 miskramen erg nerveus deze weken …
27ste 1 echo op 7 weken 2dagen … Hopen op een mooi plaatje

Hey Lian, ik had een tijdje niet meer gekeken en je berichtje dus gemist. Herkenbaar!! Zo spannend in het begin, ik had ook bijna s nachts gebeld. Maar blijkbaar hoort het erbij (voor anderen die dit lezen hopelijk een geruststelling :slight_smile: ).

Bijna tweede echo dus! Spannend! Wij hadden vorige week met 7w5d een kloppend hartje. Zo fijn! (En dus zorgen om niets:) )

Verder voel ik me top! Wel wat mood swings, misselijk nu en nog steeds af en toe lichte steken. Maar die steken zijn veel minder dan in week 6! Begin er steeds meer in te geloven dat het echt gaat gebeuren (1e kindje). Jij ook?

Wij zijn er inmiddels achter gekomen dat ik iets langer zwanger ben dan dat we dachten, ook al is ook dit nog maar heel kort :wink: Ik ben nu 10 weken en 6 dagen zwanger en ben uitgerekend op 27 februari!
Dit is ook mijn eerste kindje waardoor ik het wel erg spannend vind allemaal, ik zie mezelf totaal niet met een baby lopen volgend jaar… stom eigenlijk he, want het gaat toch echt gebeuren!
Ik merk wel dat ik erg onzeker ben, we zijn drie weken geleden voor het laatst bij de verloskundige geweest en sinds dien is het (misselijke) leventje gewoon door gegaan. Volgende week bij 12 weken weer een echo en ik merk dat ik die 4 weken die er tussen zitten wel erg lang vind wat voor onzekerheid zorgt bij mij :see_no_evil: Je ziet nog niks en ik voel niks in mijn buik waardoor ik op sommige momenten denk “zit er uberhaupt nog wel iets???”
Jij daar ook nog last van?

Hoi Yvo,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Fijn zeg dat je met 7 weken en 5 dagen een kloppend hartje zag! Ik moet 27 augustus voor mijn eerste echo. Dan ben ik ook precies 7 weken en 5 dagen :slight_smile:

Ik ben alleen zooo onzeker want ik heb nergens last van. Ik ben niet misselijk, geen gevoelige borsten of dergelijk… hopelijk betekent dat niks maar een bevestiging van mijn lichaam zou wel fijn zijn…

Had jij rond die periode al symptomen?

Hi Chertje,
Zag je reactie op Yvo, maar wilde ook even mijn ervaringen delen. Misschien heb je er iets aan :blush:
Ik had de eerste weken ook helemaal geen symptomen en wist dan ook niet dat ik zwanger was. Het was alsof ik de ene dag ging slapen zonder klachten en de volgende dag werd ik wakker met ALLE klachten (voor mijn gevoel :wink:) en dat is ook niet weg gegaan sinds dien.
Ik snap je onzekerheid heel goed!!
Ik zou zeggen, zorg goed voor jezelf de komende tijd en geniet van je symptoomloze leventje van nu want misschien komen die later nog wel :stuck_out_tongue:
Succes deze zwangerschap.
liefs, lian

Hi Lian,

Bedankt voor je reactie!! Doet me goed om te horen dat je me begrijpt! Hopelijk is het idd een goed teken en blijft het redelijk vaag… het lijkt me heel rot als je constant misselijk bent…

Vervelend dat jij alle klachten alsnog hebt gekregen en daar nu ook nog last van hebt… hoe ver ben je nu zwanger?

Jij ook heel veel succes deze zwangerschap :blush:

Ik ben morgen 11 weken zwanger en jij?
Ik moet zeggen dat ik steeds beter weet hoe ik er mee om moet gaan hoor, het is voor een goed doel!
Maar ik ben stiekem wel een beetje jaloers op de vrouwen die er niet zoveel van merken :wink:
Maar ik begrijp ook dat je dan een beetje gaat twijfelen. Is het ook je eerste kindje?

Hi Lian,

Oooh ook nog niet zo heel ver dus!

Ja als ik de bevestiging van een echo heb zou ik ook heel blij zijn dat ik nergens last van heb haha, alleen omdat dat nog zo ver weg lijkt (ik ben pas 5 weken) ga ik twijfelen! 27 augustus heb ik de eerste echo. Het is idd mijn eerste kindje. Bij jou ook? Heb je het al aan mensen verteld?

Het is inderdaad voor een goed doel. Hopelijk wordt het bij jou straks ook minder en kun je er echt van genieten! :blush:

Ja ik snap dat dat inderdaad nog heel ver lijkt!
Kon het niet eerder of komt het omdat het nog vroeg in je zwangerschap is? Ik heb bij 5 weken een bloeding gehad waardoor ik toen al een echo mocht komen maken. Moest wel inwendig, maar bevestiging was erg fijn. Ik hoop natuurlijk voor jou dat je geen bloeding krijgt, daar niet van haha

Het is ook mijn eerste kindje, mijn vriend heeft wel al een kindje dus we hebben al een beetje kunnen oefenen. Toch is dit alsnog wel spannend… :wink:

Ik heb het tegen een aantal collega’s verteld omdat het mijn werk beïnvloed af en toe, mijn ouders, schoonouders en mijn beste vriendin. Jij al aan mensen verteld?
Wat super leuk om te praten met iemand die in (een soort van) hetzelfde schuitje zit!!