Uitgerekend in maart 2019

Wat goed! Zo bijzonder mooi! Gefeliciteerd

Hallo allemaal
Ik ben angela en ik ben al een trotse moeder van 3 meiden, ben 11 weken zwanger en volgende week mn 1e echo wat erg spannend is. Ik ben eind maart uitgerekend.

Ja ik snap je angst is mij ook helaas overkomen in 2016. Bloedverlies zo en zo altijd melden bij de vk, zelf ben ik ook gevelt nu door een buikgriep erg vervelend. Maar bellen dus. Veel beterschap en sterkte xxx

Hi dames

Hoe gaat het met jullie? Ik heb al even niets meer zien verschijnen, gaat alles de goede kant op? Ik denk dat de meeste uit ons groepje nu toch wel heel dicht bij de 3 maanden komt.

Vele groetjes

Hoi hoi

Ik ben 15.6 weken zwanger intussen. As maandag weer echo en 9 oktober 20 weken echo. Tot nu toe gaat alles voorspoedig en bij jou?

Hallo dames

Hier Hiernaar Hiergaatook alles goed. 15.1 weken alweer. De nipt test gehad die was ook goed.
Ik ben in de namiddag vaak misselijk en avondeten gaat moeizaam.

Groetjes!

Hallo dames

Ik ben weer beter wel vaak last van verstopping terwijl ik genoeg vezels eet en beweeg maar goed die kwaaltjes horen er helaas bij.
Dinsdag mn eerste termijn echo gehad omdat ik een onregelmatige cyclus heb hebben ze mn uitrekendatum op 4 april gezet.
Was erg leuk om de kleine te zien. Nog 6 dgn en dan ben ik 12 weken zwanger en dan hoop ik na die week meer te kunnen genieten van mn zwangerschap. En misschien al wat dingentjes kopen. Door ik vaker eet op een dag kleine beetjes moet ik zeggen dat ik eigenlijk niet meer misselijk ben ook weer heerlijk. Ik ben benieuwd hoe het met jullie tot nu toe gaat. Ik lees jullie reacties wel.

Groetjes angela

Ik ben vorig jaar juni geopereerde aan maagverkleining pal daarna zwanger geraakt van ons eerste meisje samen. 9 april 2018 bevallen en nu dus 15.6 weken zwanger. Lichamelijk wel zwaar maar krijg er wat moois voor terug. Zolang mijn maagje vol blijft ik gelukkig niet misselijk maar als die leeg is pppffff… van onze dochter hing ik dagelijks boven de pot om zo maar te zeggen deze gelukkig niet.

Hallo iedereen,

Ik ben nu 19 weken zwanger en zit smachtend te wachten tot ik wat ga voelen, nou voel ik af en toe iets vaags maar nog niet duidelijk genoeg. Voelen jullie je kindje al?

Wie was in maart uitgerekend maar is nog niet bevallen? Spannend!!!