Uitgerekend in juli 2019

@sanne, her is niet zozeer een kwestie van leeftijd want ben 33. M’n moeder zag me in augustus nog de pil innemen, dus ze wist niet dat we ons klaar voelden voor kinderen en de combinatie dat ik heel snel zwanger werd, zorgden voor het verrassingseffect. Ik en mijn partner kennen elkaar al zeven jaar maar het begon allemaal met een lange afstand relatie, dan ben ik een jaar bij hem gaan wonen en sinds maart woont hij bij mij in België. Dus een logisch gevolg van twee mensen die elkaar graag zien… smile.

Die honger gevoelens gemengd met een maag die overhoop ligt, is heel verwarrend. Maar lichte tussendoortjes en water helpen mij.

@sanne ooh en ik duim mee voor je op dinsdag, nog even geduld …

@sylvie lief, dankje!

Ow op die manier! Mooi toch?! Fijn dat jullie lekker samen zijn en nu jullie liefde een tastbaar bewijs krijgt ?

Ik voel me vandaag zo onwijs beroerd kan wel janken! ZO misselijk, hoofdpijn, koortsgevoel en onwijs moe ook. Ga lekker even liggen met de kleinste!

Hoi,

Ik ben Abigail en ben uitgerekend voor 31 juli 2019… Dinsdag getest en was overtijd na een cyclus van 25 dagen. laatst ongesteld op 24 oktober… nu 4w en 3d en heb sinds vandaag beetje bruinverlies en lichte krampjes… hopelijk alles in orde want ik kijk er nu al naar uit om die kleine spruit in mijn armen te houden voor de eerste keer.

@abigail gefeliciteerd! Bruinverlies kan oud bloed zijn van de innesteling en sommige dames verliezen zelfs echt helder bloed een periode of zelfs heel de zwangerschap. Krampjes en steekjes heb ik ook al vanaf mijn test ongeveer, kan de baarmoeder zijn die gaan beginnen te groeien. Zolang je geen Heftige krampen hebt of stolsels verliest hoef je je niet erg druk te maken!

Hoi,

Ik mag me hier ook aanmelden.
Vandaag precies 6 weken., vrijdag een echo, super spannend. Vooral omdat ik merk dat de symptomen op en af gaan. Zo’n onzekere periode dit weer…maar wel heel leuk. Volgens berekening 23 juli uitgerekend.

Hi allemaal,

Ik heb afgelopen maandag een 3e echo gehad. Vorige week was ik net 7 weken. En deze week al 9 dus goed gegroeid. Nu over 3 weken de termijn echo. Hopen dat alles goed gaat!!

Nog even en we vertellen het de familie… eindelijk kunnen we er dan met meerdere mensen over praten. Je wereld word wel klein zo!!

Hey ladies, hebben jullie ook zo een honger? Ik ben nu over zeven weken en heb echt om de twee uur honger. Mag ik hier aan toegeven en heeft mijn lichaam gewoon extra calorieën nodig? Of is het schijnhonger?

Hee! @sylvie.

Ik heb hier ook last van… heb k net goed en wel gegeten heb k weeerrr honger… soms zo erg dat ik er lichtelijk misseljjk van word.

Hoe kan dat toch haha…

Hallo…

Ik ben morgen 8weken en dus uitgeteld op 15juli 2019.
we hebben 2jaar erop moeten wachten dus nu super blij. 1 jaar zo geprobeerd . bleek dat ik PCOS heb en dan een jaar met clomid en pregnyl behandelingen . moest de maand september en oktober stoppen met alles omdat ik cystes had en voila je ziet totaal er niet mee bezig en het is gelukt cliché maar dus echt waar :).
heb eerste echo al vroeg gehad op 6w3dagen en heb het hartje al horen kloppen. volgende echo is op 10 december spannend hopelijk blijft alles goed gaan.
misselijk ben ik nog niet . enkel zeer pijnlijke borsten . opgeblazen buik en moe dus valt allemaal nog heel goed mee.
allemaal dikke proficiat gewenst !!! en sterkte voor degene die veel kwaaltjes hebben X X X

Na een periode proberen zijn we zwanger! 4 dagen voor maandstonden had ik al paar dagen last van vele symptomen en omdat ik die avond moest gaan eten zei ik zal een testje doen zal wss toch negatief zijn want zo vroeg… Wauw wat verschoot ik als ik 2 streepjes zag!! Een 2tal weken later helder bloed in mn broek. Mocht gelukkig direct op onderzoek en bij het onderzoek gelukkig een hartslagje! Gyne schreef utrogestan voor 3x daags oraal innemen. Paar dagen later nig altijd bloedverlies. Ik verloor mn moed… Terug gebeld en volgende dag mocht ik terug en ja hoor alles Ng in orde enkel platte rust voorgeschreven.uitgerekende datum rond 19 juli . Nu is het bloeden eindelijk voorbij maar toch voel ik me nog zo onzeker. Nog 6 dagen en ik mag terug op controle wat ik heb er nood aan!

Succes iedereen xx

Wie is er nog meer in juli 2019 uitgerekend? Gaat al lekker snel nu!