Uitgerekend in januari 2019

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in januari uitgerekend zijn.

Hallo ,

Ik ben 22 jaar oud en nu 8 weken zwanger van mijn eerste kindje. Geschatte bevallings datum is 22 januari 2019. Aankomende week eerste echo. Ik vind het allemaal nog erg onwerkelijk.

Hi! Wat leuk zo’n forum. Kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk is. Ik ben ook 22 jan uitgerekend, alleen is dit nummer 3. Ik kijk uit naar de 12 wk echo. Hopelijk is alles goed! Jullie ook?

Hallo Rach88,

vandaag hebben wij een echo gehad was een cadeautje. Het hartje klopt en alles hoort zoals het hoort te zijn op het moment. Wat grappig ook 22 jan dat betekend dat wij even ver zijn.
Op het moment gaat het goed met ons, hoe gaat het met jullie?

Wat leuk dit! Moeders van januari, ik ben zelf 12 januari uitgerekend. Kunnen wij een beetje ervaringen delen en als elkaar tips geven.

Hallo Gerharda,

Lijkt mij heel leuk om ervaringen te delen en tips.

Hoi! Ik ben ook op 22 januari 2019 uitgerekend:) leuk om samen onze ervaringen te delen.
Ik ben momenteel erg moe en heb een opgeblazen gevoel, jullie hier ook zo’n last van? Ik ben ook al 2 keer wakker geschrokken van heftige dromen… dat vind ik maar lastig. Niet leuk om huilend wakker te worden. Verder wel helemaal in de wolken en probeer zoveel mogelijk te genieten van mijn 1e zwangerschap.

Hoi Simone,

Ik ben ook zo vreselijk moe en krijg geen eten door mijn keel zit continu vol of word er misselijk van. Misselijkheid neemt gelukkig wel al af.
Mijn buik is ook al erg opgezet een strak t shirtje verraad mijn buik gewoon al. Zullen mijn darmen wel zijn.
Zulke heftige dromen heb ik dan weer niet.
Ook ik ben in de wolken van mijn eerste zwangerschap :slight_smile:

Hoi Simone,

Met die dromen ben ik wel bekend, heb er zelf ook last van. Enig idee waar dit bij jou vandaan kan komen? Zorgen, stress of misschien de stress en invloed van iemand anders? Omdat je zo gevoelig bent nu je zwanger bent, zul jij je nu sneller dingen aantrekken dit hoeft niet eens bewust. Je onderbewustzijn probeert dit dan voor je te verwerken en dit in vorm van een vervelende droom. Hoop dat ze snel ophouden :slight_smile:

Daph22,

Verse gemberthee werkt als een wondermiddel tegen misselijkheid en buikkrampen. + hier zit geen cafeïne en Thëine, maar je moet het natuurlijk wel lekker vinden. In de loop van de dag zet mijn buik ook op, ik draag al zwangersschapsbroeken omdat mijn eigen niet lekker meer zitten. En wij moeten natuurlijk ons buikje de ruimte geven om te groeien. Morgen heb ik mijn eerste echo, wij kunnen niet wachten. Alleen het enige probleem is dat ik met een volle blaas heen moet, dit staat mij tegen :stuck_out_tongue:

Hoi dames,

Ik ben 35 en dit is mijn eerste zwangerschap. Ben uitgerekend voor 11 januari :slight_smile:
Vrijdag moet ik voor men tweede echo, de eerste heb ik al gehad op 5-6 weken en zag het hartje al kloppen.

Ey dames

Ik ben zwanger 2de kindje en ben 3 januari uitgerekend

Hi,

Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekend op 17 januari, maar dit kan vrijdag nog iets veranderen bij 2e echo. Super spannend, hoop dat alles goed is.

Hi! Ik ben 23 jaar en ik ben 19/1/19 uitgerekend van mijn eerste kindje! Al 5/6 weken achter elkaar mooie echo’s gezien met een sterk kloppend hartje en flink veel beweging!

Hoi Dames,
Ben nu 11 weken zwanger,alleen ik had gisteren avond buikkrampen. Die heb ik btw vanaf 't begin al alleen gisteren avond iets erger. Vanaf vanochtend heb ik bruine bloed bij het vegen.(ik heb dat altijd voor mijn menstruatie) veloskundige gebeld, assistente zei dat ik pas terug moet bellen als er helderrood bloed is :/. Heb nu wel buikkrampen en steken in mijn lies. Heeft iemand hier eerder mee ervaring gehad misschien?..

Hoi Gaby,

Wat naar van die steken… weet je al wat meer?
Hoop dat het goed gaat met jou en de kleine.

Hallo allen,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wij zijn nu 13 weken en 2 dagen zwanger van een tweeling. Is onze eerste zwangerschap, erg bijzonder en ook wel spannend. Begin erg pittig geweest, sinds 2 weken kan ik weer iets. Daarvoor ruim 3 weken plat in bed en veel gewicht verloren wegens hevige misselijkheid. Zijn 11 januari uitgerekend, maar zal er om spannen of we 2019 gaan halen gezien het er twee zijn.
Ben benieuwd naar het verloop bij iedereen.

Hallo allemaal

Aller eerst iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik ben Marianne en moeder van een zoontje van bijna 4. We zijn nu inverwachting van een nieuw klein wondertje. We zijn nu 13+5 heel spannend weer. We hebben al een aantal echo’s had omdat wij hiervoor een miskraam hebben gehad en ik in deze zwangerschap ook al 3 keer een bloeding heb gehad. Gelukkig heb ik een hele fijne verloskundige. Tot nu toe ziet alees er goed uit. De bloedingen worden waarschijnlijk veroorzaakt door een laag liggende placenta die schuurt tegen mijn baarmoeder en dat veroorzaakt dan de bloedig. Wel leuk om Hier alle verhalen van iedereen te lezen. Waar ik nu veel last van heb is de warmte en daar word ik duizelig van, verder gaat het redelijk goed. Ik ben 10 januari uitgerekend ?

Hallo allemaal

Aller eerst iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik ben Marianne en moeder van een zoontje van bijna 4. We zijn nu inverwachting van een nieuw klein wondertje. We zijn nu 13+5 heel spannend weer. We hebben al een aantal echo’s had omdat wij hiervoor een miskraam hebben gehad en ik in deze zwangerschap ook al 3 keer een bloeding heb gehad. Gelukkig heb ik een hele fijne verloskundige. Tot nu toe ziet alees er goed uit. De bloedingen worden waarschijnlijk veroorzaakt door een laag liggende placenta die schuurt tegen mijn baarmoeder en dat veroorzaakt dan de bloedig. Wel leuk om Hier alle verhalen van iedereen te lezen. Waar ik nu veel last van heb is de warmte en daar word ik duizelig van, verder gaat het redelijk goed. Ik ben 10 januari uitgerekend ?

Heyhoi!!

Gefeliciteerd allemaal? ik ben 21 en uitgerekend op 21-1-2019! Ik word alleenstaande moeder.

Ik kan niet wachten, maak me wel veel zorgen wat betreft werk en of alles goed gaat met de baby.

Ik heb buikkrampen, erg moe! Ben niet misselijk geweest alleen met eten is het lastig geen eetlust of dat ik soms niet tegen de geur kan!

Liefs manuela