Uitgerekend in februari 2020

Hallo AnousLizzy,

Wat een naar nieuws! Ik heb vorig jaar het nieuws gehoord bij mijn eerste echo dat het vruchtje niet goed groeide (nadat ik al twee eerdere spontane miskramen had gehad overigens). Omdat ook ik dacht “zo snel mogelijk weer verder” is de miskraam op mijn verzoek opgewekt met medicijnen. Maar daar heb ik me flink op verkeken. Ik was er toch al een paar weken over aan het dagdromen, hoe het zou zijn om dit kindje te krijgen, wanneer mijn verlof in zou gaan, hoe ik het iedereen zou vertellen etc. Emotioneel viel "verder gaan’ erg tegen - ik moest echt afscheid nemen van mijn dromen. Dus als ik je wat ongevraagd advies mag geven: neem ook echt even de tijd om het te verwerken. Het is niet niets - je loopt al 3 weken met symptomen rond, was al aan het plannen hoe je het tegen je dochtertje zou zeggen etc.

Ik zit nu overigens op dit forum te neuzen omdat ik nu voor de vierde keer zwanger ben. Komende week mijn eerste echo en ik vind het reuze-spannend.

Sterkte, Iris

Fijn idd dat ik het naast mijn man met meerdere kan delen op dit forum. Zou het van de daken willen schreeuwen maar we willen de eerste echo even afwachten. Ik heb het tot nu toe goed verborgen kunnen houden. Vorige week een bruiloft gehad van een vriendinnetje, daggast en met de barvrouw een deal gesloten met 0% Hugo!:see_no_evil: verder komend weekend express niks gepland. Tot dat we woensdag 10 juli onze eerste echo hebben en het daarna tegen mijn ouders, zussen en schoonouders kunnen gaan vertellen!! Zooo benieuwd. Hebben jullie ook last van buikkrampen? Lees dat dit heel normaal is. Maar toch maakt het me onzeker!
Lieve groetjes!

Hoi LiekeL,

Il heb ook last van buikkrampen maar dat hoort erbij. Heb donderdag me.eerste echo ben zo benieuwd en vind het ook spannend. Heb het wel tegen mijn ouders, zusje, schoonouders en schoonzus verteld maar de rest komt pas met 12 weken.

Ik hoop dat de eerste echo goed verloopt.

Groetjes xxx

Hoi eerstexmama,

Ja lees het ook overal dat het er bij hoort. Hoe ver ben je nu? Ik wil voor m’n gevoel de eerste echo afwachten en dan pas vertellen aan Mijn familie. Kan niet wachten op hun reacties!! :see_no_evil: Spannend! Ik moet nog een weekje wachten. Ben blij als het 10 juli is.

Ha Ladies,
Wat leuk dit :smile: want eerlijk gezegd per toeval op dit forum…
Wij zijn na een lang traject en 1 voor 12 op iui zwanger van de 2e. Die kleine is uitgerekend jaja op 02-02-2020 :partying_face: dus dat alleen al vinden wij bijzonder… de grote zus kan hier thuis nu al niet wachten en hebben wij het afgelopen weekend verteld.
Benieuwd naar jullie verhalen…
Liefs

Hoi LiekeL,
Ik heb gisteren 4 juli de eerste echo gehad en ik ben precies 9 weken. 18 juli krijg ik de termijn echo. Alles is goed heb het hartje horen kloppen en het groeit erg goed… Ik hoop dat hij jullie ook alles goed is.

Liefs Patricia

Wat fijn dat alles goed was. Lekker genieten!:smiling_face_with_three_hearts: Wij hebben woensdag onze eerste echo! Merk dat heel Mn buik aan het rommelen is. Blijf de krampen houden. Dus ben blij als ik woensdag een hartje hoor kloppen! :see_no_evil: dat geeft me dan ook wel rust.

Hallo iedereen!

Ik ben 26 jaar en ben waarschijnlijk rond 22 feb uitgeteld. Ik ben nu voor de 2e keer zwanger (joepie!!!) want ik heb helaas afgelopen februari een miskraam gehad met 6a7 weken.
Nu heb ik 18 juli (op mijn verjaardag :slight_smile: )pas een afspraak met de VK wat ik heel moeilijk vind om te wachten, zeker na de mk. Ik ben dan bijna 9 weken zwanger. Hopelijk blijft alles goed gaan en krijgen we dan een mooi hartje te zien wat klopt. Ik heb het alleen nog maar op mijn werk verteld (omdat ik dan sommige werkzaamheden niet meer mag doen) en zodra we dus de echo hebben gehad vertel ik het aan mijn naaste familie.

Kwa zwangerschapskwaaltjes heb ik het vrij zwaar. Moe, misselijk, last van darmen, pijnlijke borsten en heel veel boeren! Als jullie tips tegen het boeren hebben hoor ik dit graag :wink:

Ik kan niet wachten om al jullie verhalen te lezen :slight_smile:

Hi allemaal,

Mijn naam is Lisanne 31 jaar en zwanger van de eerste. Mega spannend! Vorige week vrijdag de eerste echo gehad ik dacht zelf dat we rond de 7w en 6d zat maar bleek al 8w en 2 d. En nu 15 feb uitgerekend. Dus dat is prima. En een mooi kloppend hartje gezien heel erg bijzonder! Nu aanstaande vrijdag eerst afspraak met de VK dus benieuwd wat we daar allemaal te horen krijgen. Qua kwaaltjes heb ik ze allemaal wel voorbij voelen en zien komen haha. Ben nog steeds heel de dag misselijk (vooral als ik niet optijd iets naar binnen duw :slight_smile:) en ontzettend moe. Heb het ook al bij mijn werk aangegeven en ze hebben mij nu 50% procent ziek gemeld zodat ik echt zelf kan en mag bepalen hoe mijn dag eruit ziet. Super relaxed dus. Helaas blijft onzekerheid toch spelen pfff zat er maar een raampje om even snel te spieken. Super gefeliciteerd iedereen hier en ben erg benieuwd naar jullie verhalen.

1 like

Hoihoi…

Ik ben net 9 weken zwanger van een tweede draakje…
En Ontzettend moe :sleeping:
Mijn dochtertje is 3 en die hebben we van de week verteld dat mama een baby in haar buik heeft en zij vind het geweldig! :two_hearts:
Groetjes moniek

1 like

Hoi dames,

Wij hebben vorige week de termijnecho gehad. Super leuk! Hij of zij sloofde zich echt even uit. Draaien zwaaien, duidelijk laten zien dat het goed gaat daarbinnen. Zo bizar dat je daar nog niks van voelt…
Zaterdag hebben we het goede nieuws gedeeld met al onze vrienden tijdens onze housewarming! Zo leuk! Nu is het niet meer geheim.
Ik had amper last van misselijkheid, maar vandaag was het raak… de hele dag kotsmisselijk. Ben nu 11wk 2dgn, iemand die dit herkent en tips? Dacht de dans mooi te ontspringen… :sweat_smile:

Groetjes!