Uitgerekend in februari 2020

Ja leuk he? Maar we hebben een leuk informatief boek, dus mocht ze meer willen weten… haha.

Wij zijn bijna 2 maanden getrouwd, dus de laatste bladzijde vh fotoboek hebben we erbij geplakt.

Ik probeer hem erbij te plakken.

IMG-20190603-WA0002

Aaaah smelt!! Super leuk!! Gefeliciteerd ook daarmee! :man_in_tuxedo:t2::bride_with_veil:t3:

Dank je wel.:slight_smile:

Ik moet morgen voor het eerst naar de vk.
Dan zou ik precies 7 weken zijn.
Spannend en heel benieuwd.

1 like

Leuk! Succes morgen. Laat je weten hoe het is geweest?

Het is niet zo goed gegaan. Er is niets gevonden wat wijst op zwangerschap in baarmoeder .
Gelijk hcg bloed laten testen.

Daarop afwachten,
Nu 3 scenarios mogelijk.
Toch zwanger maar later dan gedacht, wat ik niet verwacht.

Buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar is niet in de eileiders terug te vinden.

Of een vroege miskraam, maar ik heb nog geen bloeding.

Dus onzekerheid.

Verdrietige dag dus.

Mocht het mis zijn waar ik vanuit ga, dan zou ik graag af willen sluiten zodat we het weer opnieuw kunnen proberen.
Maar we zitten nu een beetje vast in de situatie.

Goedemorgen! Ik ben nieuw hier :smile:
Ik ben Lisette, 29 jaar en ik woon in Boxmeer.
Gisteren zijn we er achter gekomen dat ik zwanger ben, wat betekent dat ik nu 5 weken zwanger ben en volgens mij ben ik uitgerekend op 27 februari. Dit is mijn eerste zwangerschap. Ik vind het allemaal doodeng, want ik heb een beetje kramp in mijn buik, maar het hoort er allemaal bij, dus probeer ik het van me af te zetten.
We zijn zo ontzettend blij, we hebben het al aan mijn schoonouders en schoonzus verteld. Over een week gaan we naar mijn familie (die wonen in Almelo) en dan gaan we het aan hen vertellen.

Groetjes Lisette

Goedemorgen iedereen!

Mijn naam is Dominique en ik ben 36 jaar. Wat een leuk forum en fijn om de andere verhalen te lezen.
Wij zijn na bijna twee jaar proberen zwanger geraakt met IUI. We verwachten 3/4 februari ons eerste kindje. We hebben met vijf weken al een echo gehad omdat ik in t ziekenhuis liep. Toen was alleen het dooierzakje zichtbaar. Ik had erg veel buikpijn en maakte me toch zorgen. Toen weer met zes weken een echo en toen was er ineens iets zichtbaar van 6,4 mm met actief hartspiertje. Nu hebben we donderdag weer een echo en het afsluitende gesprek in het ziekenhuis. We zijn dan ruim acht weken. Ook nu tussendoor weer buikpijn gehad. Blijft toch spannend! En 9 juli neemt de verloskundige het over.

Groetjes Dominique

1 like

wat een naar nieuws anouslizzy. Ik hoop dat ze te vroeg hebben gekeken. Wat de uitslag ook mocht zijn, heel veel sterkte de komende dagen!

Ooooh shit dat is heel naar nieuws… hoe lang moet je wachten op die hcg uitslag? Gadver heel veel sterkte deze onzekere dagen… :kissing_heart:

Ik heb sibds woensdag af en aan heel licht bkoedverlies… iom de vk mag ik woensdag een vitaliteitsecho laten maken… ook wel wat krampen in mijn buik. Hopelijk word ik woensdag gerust gesteld…

Dominique en lisette, ook gefeliciteerd!

Ooh dat is ook spannend dus.

Morgen zou ik misschien de uitziet vd hcg krijgen. Wellicht moet ik dan weer bloed laten prikken dan kunnen ze kijken of dat hcg gestegen is. En over anderhalve week weer echo.

Ik ben langzaamaan al afscheid aan het nemen en aan het wachten totdat de bloeding komt. Wel heel naar.
Je kunt het niet afsluiten

Oh jeetje, over 1,5 week nog weer een echo… Ja, je kunt het natuurlijk pas afsluiten wanneer je het zeker weet… wie weet gebeurt er nog een klein wonder…
Sterkte Anous…

Hallo ladies,
Ik ben Maaike en ben 35 jaar. Ik ben voor het eerst zwanger (nu 6 weken) en vind het ook allemaal spannend. Zeker nu ik zondag en vandaag licht bloedverlies had. Sinds gister ook wat buikpijn, verder nog niet echt last van de bekende kwaaltjes. Ik ga dus heel hard duimen dat het allemaal goed gaat.
We hebben het nog aan niemand verteld, we willen eerst de eerste echo afwachten, dinsdag 2 juli. Ik hoop zo dat we daar een kloppend hartje zullen zien.

Iedereen succes in deze eerste tijd, leuk, spannend maar ook onzeker! Laten we er toch zoveel mogelijk van genieten :slight_smile:

Gefeliciteerd Maaike!! Ik had ook net iets voor de 6 weken wat lichte bloedingen. Maar zie hieronder mijn positieve bericht! :blush:

Ik heb vandaag voor het eerst een kloppend hartje gezien :smiling_face_with_three_hearts: erg fijn. De bloedingen waren waarschijnlijk innestelingsbloedingen.Tot zover niks aan t handje dus. Echt super speciaal om je kindje voor het eerst te zien. Ook al issie niet veel groter dan een doperwt… :rofl: Het word nu ook wel wat echter… vanavond gaan we het dan ook aan mijn vader, zijn vader en mijn broer en schoonzus vertellen!!

Hoi Judith,

Gefeliciteerd! Wat leuk dat je het hartje hebt gehoord. Was het leuk om het aan je familie te vertellen?

Geniet ervan! Groetjes Maaike

Jaaa was heel leuk en bijzonder!! Mijn vader was heel emotioneel. Grote zus hebben we vandaag op de hoogte gebracht. Ze ligt te stuiteren in bed… smoes 1 om beneden te komen was, ik moet nog even plassen, nummer 2: ik heb heel erg dorst nog even wat water, nummer 3: ik hoorde een raar geluid, jullie ook? Om vervolgens bij het elke keer weer naar bed gaan, vooral mijn buik welterusten te zeggen… :rofl:

Mijn naam is Ayla 30 en zwanger van ons tweede kindje. Uitgerekende datum is 14februari.
Ik vind het onwijs spannend!!

Wij hebben donderdag de laatste echo gehad bij de gyneacoloog. Die denkt dat we verder zijn dan eerst gedacht. Bijna 9 weken. Dat zou betekenen dat we net voor de iui zwanger zijn geraakt🤷🏻‍♀️. Hartje klopte goed. De hersenkamers beginnen te komen en beentjes en armpjes worden gevormd. We zijn nu klaar in t ziekenhuis en 9 juli de eerste afspraak bij de verloskundige. We zouden dan ruim 10,5 week zijn.

1 like

Goedemorgen allemaal!

Ten eerste gefeliciteerd allen!

Mijn naam is Denise en ik ben 25 jaar oud en zwanger van ons eerste wondertje dmv IUI met donor.
Ik ben nu 6 weken zwanger. Met 5 weken en 2 dagen al een hartje zien kloppen. Ik kreeg deze echo na bloedverlies en krampen. Gelukkig was er niks aan de hand! Nu heb ik aankomende dinsdag weer een echo (6 weken en 2 dagen).
Als het goed is ben ik 22 februari uitgerekend!

Hallo allemaal,

Iedereen van harte gefeliciteerd!

Ik ben Amy , 29 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Ik ben uitgerekend rond 15 februari. Momenteel ben ik dus ongeveer 7 weken zwanger. Ik heb met 6 weken al mijn eerste echo gehad omdat mijn vorige zwangerschap helaas een miskraam is geworden, ook liepen we al bij het ziekenhuis ivm vruchtbaarheidsproblemen. Maar gelukkig was mijn eerste echo goed en heb we al een kloppend hartje gezien op de echo! 10 juli moet ik terug maar dit duurt voor mijn gevoel nog zo lang en ik ben bang dat van alles fout gaat. Bij mijn volgende afspraak zou ik iets meer dan 8 weken zijn en mag ik daarna naar de verloskundige. Tot die tijd nog even spannend allemaal!

Hallo allemaal,

Ik ben Patricia en ik ben 30 jaar. En in verwachting van ons 1e kindje. Ik ben 5 februari 2020 uitgerekend. Het gaat goed met mij, heb nergens last van. Behalve de warmte van de afgelopen dagen. Het is allemaal spannend. Aankomende week heb ik mijn eerste echo. Ik hoop dat we het al kunnen zien. Dan ben ik 9 weken volgens de verloskundige maar dan weten we het echt zeker. Ik hoop dat jullie je ook goed voelen en niet zoveel last hebben van de zwangerschapskwaaltjes.

Ik laat jullie het nog weten hoe het gegaan is. Liefs en xxx