Uitgerekend in december 2019

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in december uitgerekend zijn

Hoe gaat het met andere meiden die in december 2019 zijn uitgerekend?

Hoi! Ik ben voor het eerst zwanger!!!
Vandaag was mijn NOD, en vanmorgen 2x positief getest!
Ik kan het nog steeds niet geloven, voel me niet echt zwanger en het is allemaal nieuw.
Ook ben ik nog maar 19, zo enorm blij!!!
Ongelooflijkk… ben 2 december uitgerekend

1 like

hoi allemaal,

ik ben moeder van 3 draakjes en krijgen nu rond 8 december 2019 ons verrassingskindje. Na 4 zwangerschappen waar er 1 bij na 8 weken tijdens de echo achter kwamen dat ik een miskraam bij 6 weken heb gehad blijft het een spannende en onzekere periode tot de echo. nog 1,5 week in spanning afwachten. hoe verloopt het bij jullie en wat houdt jullie bezig?

gefeliciteerd!
leeftijd maakt niet uit, je weet zelf wanneer je er klaar voor bent

Gaat goed hier!6dec uitgerekend…dus nog heeele lang wachteb

@Anastasia @Momtobe @Sabrina_1 gefeliciteerd en spannend!! Nog wel dit jaar maar jullie geduld wordt wel even op de proef gesteld :wink:

Hallo,

Ik ben na een traject van iui nu zwanger van ons tweede wondertje, volgens de berekeningen uitgerekend op 21 december.
Over 3 weken de eerste echo ben er best zenuwachtig voor…

Gefeliciteerd Mriek! Ik vind het nu ook zo lang duren voor de 2de echo :see_no_evil:nog 1 1/2week wachten…

Hoi!
spannend allemaal. Ik ben zwanger van ons 1e kindje. De 1e echo zag er super uit met een kloppend hartje. Voor zo als het er nu uit ziet 3 december uitgerekend!

1 like

En dan besluit je te proberen zwanger te worden… Compleet boven verwachting… Direct zwanger! Blijdschap wisselt af met angst voor wat komen gaat. Iets wat te verwachten was want ben echt wel bang voor de bevalling.
ben nu 5 week en 6 dagen zwanger en weet dat nu al druk maken totaal geen zin heeft maar ja… Hoe zet je dat gevoel uit?
Ben helaas al voortdurend verkouden /heb mijn keel ontstoken. 16 mei de eerste echo, hopelijk maakt de angst dan ook meer plaats voor genieten!

Hoe is het bij jullie mbt angst voor bevallen/ genieten van de zwangerschap tot nu?

Hoi dames

Vandaag mijn echo gehad vanuit gaand dat ik 8 weken zou zijn. Wat blijkt 5 weken zwanger :frowning: gewoon 3 weken minder wat toch niet zo leuk is… en ontzettend raar als je ervan uit gaat wat je 1ste dag van je laatste menstruatie is.

Nu 6 mei terug en gaan we opnieuw kijken. Dus dat is best wel weer snel. Alleen door de verschuiving kom ik uit op 30 dec wanneer hij of zij dan gaat komen :scream::scream::scream:

Hoe gaat het met jullie?

Van harte…

Ik ken het snel zwanger worden hoef er maar naar te kijken :wink:

Ik heb zelf al 1 dochter van 4 nu en het enige wat ik wou weten van het hele bevallen hoe merk je dat het begint en hoe ga ik om met de pijn.

Nou uiteindelijk zonder pijnmedicatie gedaan en thuis bevallen. Ga niet zeggen dat het pijnloos is maar het is zeker te doen. Probeer zoveel moglijk te genieten meid.

1 like

Nee :scream::scream: dat is niet wat je wilt horen! Met een beetje pech word het oud en nieuw :see_no_evil:, dat hoop ik toch niet voor jullie!
Evengoed zul je daar uiteindelijk ook wel een leuke weg in vinden verwacht ik!

Ben erg benieuwd wat er bij mij uitkomen gaat bij de eerste echo mbt mijn uitgerekende datum… Mijn gevoel zegt kerst… :joy::see_no_evil::grin:

Dank je voor jou verhaal! Hoop maar dat ik het net zo ondergaan kan als jij schetst!

Nee ind maar komt vast goed. Met oud en nieuw houd ik mijn benen dicht hahaha eerder mag maar absoluut niet 31 dec…

Ben erg benieuwd meid kan ind kerst maar hoop voor je iest eerder.

Ik kan je best mijn bevallingsverhaal vertellen is absoluut geen horor verhaal. En voor een eerste bevalling een super goede ervaring :slight_smile:

Hallo allemaal!
Momenteel beleef ik ook mijn eerste zwangerschap. Gisteren de eerste echo gehad met kloppend hartje en uitgerekend op 2 dec 2019 tot nu toe… hoe voelen jullie je tot nu toe?

Ik ben momenteel 6 weken zwanger, zo spannend allemaal!! Gisteren bij de huisarts een bloedafname gedaan en van daaruit lijkt alles toch goed op peil te zitten qua hormonen.
15/5 eerste echo, ik kan al niet meer wachten :see_no_evil:

Uitgerekend voor 20 december!

Spannend dames bijna jullie eerste echo en allemaal nieuwe dingen. Hoe voelen jullie? Last van kwalen of valt het allemaal mee?

Gr

Hallo allemaal,

Na bijna 2 jaar proberen zijn we zwanger! 4 maanden geleden ook een positieve test, maar na 2 dagen toch ongesteld geworden. Maar nu nog steeds zwanger! Volgens de online tools vandaag (2 april 2019) 5 weken en 2 dagen en uitgerekend op 24 december.

Ongelofelijk! Ik durf bijna niet blij te zijn, maar toch ook weer wel. Morgen een afspraak met ‘moeders voor moeders’. Ik weet nog niet zo goed wanneer ik de verloskundige moet bellen voor een afspraak en wanneer ik deze dan moet maken.

Iemand met ervaring/ideeen?

Dankjewel alvast!

X