Uitgerekend in augustus 2018

Gezellig kletsen, lief en leed delen met andere a.s. mama’s die ook in augustus uitgerekend zijn.

Waterkoker dit.

Ik ben 22 aug uitgerekend maar krijg een keizersnede dus de datum zal iets eerder zinn.

Kom uit Zaandam… :slight_smile:

Iemand die ook al weet dat die een keizersnede krijgt toevallig ?

Sorry in vorige bericht staat waterkoker dit
Maar moet wat leuk dit zijn??

Hoi

Leuk om hier te kletsen. Ik ben 17 aug uitgerekend. Kleine beweegt nog steeds goed. Zit onder het gemiddelde maar volgt zijn eigen groeilijn. Over 2 weken weer een groei echo om te zien of de lijn doorzet.

Vooralsnog is het plan om thuis te bevallen. Het is onze eerste dus best spannend allemaal. Ik laat alles op mijn af en over mij heenkomen ben er tot op heden nog allemaal behoorlijk rustig onder. Babykamer begint langzaam af te raken

Wat leuk, een paar dagen verschil :slight_smile:
Waar kom je vandaan?

Spannend de eerste :slight_smile:

Gefeliciteerd alvast. X

Ik kom uit kampen?

Julie ook gefeliciteerd

Hoi ik ben 6 augustus 2018 uitgerekend!

Hallo allemaal ik kom uit België en ben uitgerekend voor 8/8/18

Hoe gaat het met ieders?
Afgezien van de maagzuuraanvallen heb ik last van weinig kwalen ?
Nog een paar weken tot de kleine wonders ter wereld mogen komen

Vandaag een kleurtje uitgekozen voor de muur in de babykamer en we weten nog steeds niet wat het gaat worden. De kamer wordt dan ook vrij neutraal met pastel/mint groen tinten. Voor de box in de huiskamer is het meer oudgroen geworden in het boxkleed en ik ben helemaal verliefd op de wafelstofjes?

Gefeliciteerd allen! :slight_smile:
Ik ben 3 augustus uitgerekend van ons eerste kindje!

Hallo Dames!

Gefeliciteerd allemaal!
Ik ben 19 Augustus uitgerekend van ons 2e kindje.

Hallo allemaal,
Ik ben 9 augustus uitgerekend. Maar ik heb al een verweekte baarmoedermond.? Iemand die dat ook heeft? En Heb veel last van harde buike?

Gisteren weer een groeiecho gehad. Het hoofdje en bovenbeentje zitten mooi op de gemiddelde groeilijn maar het buikje is onder de ondergrens belandt. Hoe dit komt is moeilijk te zeggen.
Vandaag krijgen we te horen wanneer we bij de gynacoloog terecht kunnen voor een nieuwe groeiecho en een doormeting van de placenta maak mij nu wel een beetje zorgen. In het ergste geval gaan ze de baby eerder halen dan 40 weken. Ben nu 34.
Ondertussen beweegt de baby vollop en dat moet een goed teken zijn want dan heeft de kleine het nog naar de zin. Maar toch blijft dat knagende stemmetje je ongerust maken.

Vrijdagmiddag om drie uur komden we terecht bij de gynacoloog.
De baby is dysmatuur, loopt 2 welen achter in groei.
Helaas is nog niet te bepalen waar dit aan ligt of we krijgen gewoon een klein kind of het ligt aan de moederkoek.
Nu wekelijks op controle in het ziekenhuis. Volgende week weer een doormeting van de doorbloeding en de week daarna weer een groeiecho.
Het ziekenhuis zal per week beoordelen of de kleine eerder gehaald gaat worden en of dit natuurlijk zal zijn of middels een keizersnede.

Het was en is even slikken want ik had mij letterlijk al verheugd op een mooie intieme bevalling met mijn lief thuis.
Dit veranderd nu in eens naar een klinische bevalling. Nu eerst dit maar even laten bezinken en ons richten en inlezen op deze wijze van bevallen em behandeling. Hier hebben wij totaal niet bij stilgestaan.

Hoop dat bij jullie alles verder voorapoedig gaat.

Hallo allemaal,

Ik ben nu 34 weken zwanger van een tweeling en zal 6 aug. ingeleid worden, als ze er nog niet zijn. Nog maar 3 weken dus, heel spannend! Toevallig nog meer tweelingen opkomst? Succes allemaal de laatste weken!

Ik ben 2 aug uitgerekend van een meisje!!

Hoi,

ik ben 2 augustus uitgerekend en mijn baby is ook wat kleiner als hij moet zijn en ik word morgen ingeleid vanwege een hoge bloeddruk dus de baby zal ook daarom nog kleiner zijn.
snap dat je je zorgen maakt maar op welke groeilijn zit jou baby dan ? als een baby klein is maar elke 2 weken wel gegroeid is volgens de curve waar hij/zij op zit hoef je je volgens mij niet heel veel zorgen te maken. zoals mijn gynaecoloog zegt ze hoeven niet allemaal 8 pond te zijn…

Hee.
Ik ben op 15 augustus uitgerekend.
Heb een korte baarmoedermond door de vele harde buiken gekregen. Moest erg veel rust houden en nog steeds. Het is de eerste dus best wel spannend.

Hoi ik ben 2 augustus uitgerekend! Spannend ?

Ik ook 2 augustus maar heb nog nergens last van.

Hoe houden jullie het allemaal vol in deze hitte?