Uitgerekend in augustus 2018

Hoi , wat toevallig ik ook!

Ik heb ook nergens last van lekker in t zwembad in de tuin is wel uit te houden

Ik ben morgen 36 weken zwanger van ons eerste kindje. Maar he… Wat een warmte!!! Gelukkig maakt het liggen in een zwembad veel goed. Hoe is dat voor jullie? Morgen naar de verloskundige. Ben benieuwd of ze al is ingedaald… liefs!

Vandaag 39 weken zwanger. Zit ook in t zwembadje in de tuin en veel binnen daar is t lekker koel.

dag dames, ik hoop dat jullie het een beetje uithouden. ik ben vandaag 36.1 weken zwanger en heb het er ontzettend moeilijk mee. de nachten zijn voor mij het moeilijkst ik kan niet slapen blijf maar na de toilet gaan en douche heb last van overmatig zweten weet niet of dat al wat betekend daarnaast ook onwijs veel last van harde buiken benauwd en diarree (sorry) is er iets dat ik zou kunnen doen? de druppels lopen van me voorhoofd af en heb er normaliter nooit last van.

Dames wie is er allemaal vandaag uitgerekend???

Ik ben morgen 40 weken en heb het wel een beetje gehad met zwanger zijn hij mag voor mij komen want de rugpijn en de bekkenpijn is niet meer dragelijk. Deze middag weer terug naar de gyn hoop dat het snel mag komen de vorige keer met 38 weken een keizersnee gehad inverband met onvolkomen stuit. Nu kan ik op de natuurlijke manier maar het duurd wel ontzettend lang. Misschien is dit een gevoel maar ik wordt er niet vrolijker op.

Ik ben 41 weken en 4 dagen… mijn geduld word deze week beloond.
Moet wel zeggen heb nergens last van.
Maar ja de eerste drie maanden waren een hel mrt overgeven en 3x een zh opnamen…
We kunnen het!!