En dan te bedenken dat de action hier zowat tegenover zit, naast de supermarkt waar ik altijd boodschappen doe.
Argh kom ik dus net vandaan… :silenced: ‘schade’ 2 flessen Cillit ontstopper een vormenstoof, een puzzeltje en 2 blokbatterijen. Valt nog mee toch? :shifty: Dat wat ik heb bespaard op de Cillit is ook al (x 2) uitgegeven… :wall:
Ik heb voor mezelf een excell sheet gemaakt waarin ik al mijn inkomsten en uitgaven bijhoudt. Tot op de cent nauwkeurig. Zo had ik al snel de pijnpunten duidelijk. Benzine en boodschappen. Boodschappen was redelijk snel opgelost: 1x per week de boodschappen halen, meer bij de lidl en veel minder bij AH. Benzine was lastiger ivm mijn werk in groningen. Ik heb nu een andere baan in Leeuwarden. Verdien meer en hoef niet meer met de auto. Probleem opgelost dus :mrgreen:
Wanneer de link niet comercieel is, mag ie gewoon gepost worden hoor! (Dus niet gelinkt aan eenbank, verzekeringsmaatschappij oid, dan is het geen probleem)
Heb net even de demo bekeken, maar hoe weet het programma in welk vak de uitgave horen? In excel zet ik handmatig in een extra kolom of het huis / auto etc is, maar hoe weet dit programma de indeling? Of moet je dat alsnog zelf doen?