uitgaven pfff

Ik heb een online programma gevonden die er goed bij houdt waaraan je hoeveel uitgeeft. Ik heb van afgelopen jaar tot nu van mijn bank alles gedownload en in categorrien gezet. Als je wil kan je van 10 jaar terug er in zetten maar dat werd me teveel werk :mrgreen:



Ik weet nu waar ik moet bezuinigen , Kleding :oops: :oops: werd wel met de neus op de feiten gedrukt. (nu mag ik niet eerden dan in het voorjaar kleertjes klopen voor Ivan :frowning: :mrgreen: )



ontzettend handige site. Alles mooi overzichtelijk .

Kan je me de link pben?

Wil je mij ook de link pb-en?

en mij ook? :-*

heb je dan online een open verbinding met je bankgegevens tijdens het downloaden?

en ik ook :mrgreen:

Heb je voor mij ook pb?

ik gebruik daar budget buddy voor. Is ook een prima programma om je budget in de gaten te houden. Ff googelen :wink:

mag ik ook een pb :mrgreen:

ik wil ook wel een pb

Mag ik ook een pb?

Toevallig met hetzelfde begonnen sinds valutadatum 1 januari.

Zou het met goede voornemens te maken hebben :mrgreen:



Ik heb echter een handig spreadsheetje in excel. Hou het 1 keer in de week bij en dat is goed te doen.

Hoef dan niks te downloaden van de bank. Vind dat een veiliger idee.



Maar hier hetzelfde euvel: kleding :oops:

Dat is al pijnlijk duidelijk geworden :shifty:

@Judith75 wrote:

Ik heb echter een handig spreadsheetje in excel. Hou het 1 keer in de week bij en dat is goed te doen.

Hoef dan niks te downloaden van de bank. Vind dat een veiliger idee.


Wij hebben al een paar jaar een zelfgemaakt spreadsheet en dat werkt zeker in het begin heel verhelderend :thumbup:

Je download het vanaf online verbinding en slaat het op op je pc. Daarna kun je ze uploaden in het programma. Je hebt dus even internet verbinding met je bank.

ik wil GEEN pb

Ik ben nog in ontkenning

Ik koop helemaal niet téveel kleding voor de meiden

Ik stond vanmorgen NIET om 9:15 uur zomerkleding te passen bij Sophie en heb NIET voor € 200,00 gekocht :oops: :shifty:

:lol: :lol: :lol: :lol:



ik denk ook dat ik het 2 maandjes vol houd en dan weer in te leuk winkeltje sta met te leuke kleertjes :inlove:

Als zo’n programma je helpt, zou ik het ook doen.



Ik kan het zonder programma. Ik pin elke week zoveel euro’s en daar moet ik het mee doen. Kleding kopen doen we hooguit 2 keer in het jaar en dan nog uitverkoop.

Bij mij zit het in de hobbyspul. Dus tot en met juni koop ik alleen lijm etc en verder niets meer.

Je hebt dan inderdaad maar even verbinding, maar het programma wat je gebruikt is toch een online programma. En omdat ik niet weet hoe het met de beveiliging zit, vind ik het prettiger off line te werken in excel.

Maar ieder zijn eigen methode hoor, prima toch. :-*



Iedere week een bepaald bedrag pinnen kan ook werken. Alleen hier niet omdat het met de kids zo kan wisselen.

Ik wil vooralsnog ook gewoon zien waar het geld naar toe gaat en hoeveel er naar toegaat. Zodat ik kan zien waar ik dan precies op kan bezuinigen.

Hobbyspul kocht ik ook nooit :liar: Rijswijk, kreadoe, gewone winkels, webwinkels you name it. Nu ga ik tegenwoordig in mijn eigen kast winkelen. Kom dingen tegen waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had :oops:

ik hou het ook al jaren bij in exel. Eigenlijk al toen ik nog op school zat. Gewoon om te kijken hoeveel je uit geeft. bij bedragen onder de 100 euro zet ik er niet bij wat het is geweest, maar als het erboven komt schrijf ik erbij wat we ervan gekocht hebben.

Kleding koop ik niet zoveel, meestal uitverkoop of goedkope winkels. Alleen hub heeft altijd dure kleding, tijdens de uitverkoop hangt er voor hem weinig tussen helaas :wink:



Ik pin overigens ook 1 keer in de maand geld, verdeel dat over de weken en dan mag ik iedere maandag een nieuw weekbedrag van mezelf pakken. En als ik teveel uitgeef pin ik bij, maar hier zit dan ook echt weer een limiet aan van 20 euro. Ik ben streng voor mezelf en dat werkt wel, we kunnen zo goed sparen en daar leuke dingen van doen en verbouwen in en rondom huis :slight_smile:

Mag ik ook een pb :mrgreen: