Handig idd als je niet precies weet waar de schoen wringt, maar hier heb ik helaas geen sheetje of programmaatje nodig om te weten dat het ook jhier zwaar aan de kleding ligt :oops: En dan voornamelijk aan de kinderkleding :silenced:
Mag ik ook een pb??? :mrgreen:
Wij pinnen ook een maal in de week een bepaald bedrag. Daarmee zijn ook alle impulsuitgaven uitgebannen.
Al kan ik niet ontkennen dat ik me wel eens laat gaan met mijn pinpas :shifty:
ik ben ook wel benieuwd naar dat programma, mag ik ook pb?
hier nog een :mrgreen:
Hier een vast bedrag per maand, en 1x in de maand iets meer voor Riley, en dan geen kleding.
Ik heb een ouderwets kasboek :mrgreen:
Mutserig?? :roll:
Pin elke week een vast bedrag, zaterdag tm vrijdag budget.
Daar moet alles mee, boodschappen, onverwachtse uitgaven.
Als kinderbijslag binnen is, koop ik wat kleding voor Lianne in het voren.
Heb deze uitverkoop 3 setjes gekocht voor volgend winter.
Voor mezelf koop ik ook kleding van de kinderbijslag, ditmaal was ik sokken nodig.
Vorig kinderbijslag 3 bh’s gekocht bij hema.
Koop regelmatig bij kringloop kleding voor Lianne en soms vind ik daar iets voor mezelf.
Dus dan past het ook makkelijker in mn weekbudget.
(broekjes kosten daar 2,00 en vestjes 1,50)
Sinds ik alleenstaande moeder ben, ben ik erg creatief met mn weekgeld geworden :dance:
karin zou ik nog een pb mogen
alvast bedankt
Mag ik m ook?
Mag ik ook een pbtje
Vroeg me alleen af is het niet gevaarlijk, bedoel kunnen ze je niet via zo’n programma hacken (zo schreef je dat toch :oops: )
Ik schrijf het ook gewoon letterlijk op in een boekje. Vind het letterlijk opschrijven altijd prettig :shifty: en tja waar zit het uitgeven in? Kleding, voor mezelf euhm bijna nooit…voor Casper de laatste maanden veeeeeel minder, voor manlief en mezelf gaan we eens in de zoveel tijd shoppen omdat ook hij in een maat zit waarbij de uitverkoop niets meer van hangt helaas. Soms gaat er dan ook iets voor mij mee maar dat is eerder uitzondering dan regel. Vorig jaar merkte ik dat ik Kruidvat en consorten verslaafd ben of zo. Te vaak gaat er een shampootje, douchegel oid mee, en ze hebben er ook speelgoed etc nou dat laatste is echt verboden terrein dit jaar! :wall: We willen voor het einde van het jaar (eig voor Caspers 2e verjaardag als het aan mij ligt) een nieuwe keuken dus sparen zal hier ook hard moeten gaan dan. Moet lukken aangezien we dit jaar weinig tot geen investeringen zakelijk meer hoeven doen, nu nog zien hoe we dan toch de omzet moeten drukken… :shifty:
Goede nieuws is, nu werk ik ook met een weekbudget en dat gaat eigenlijk best aardig! Als ik dat de rest van het jaar vol kan houden zit die keuken er wel in :mrgreen:
Tammy je krijgt zo een pb
ze garanderen veiligheid,enig wat je van te voren doet is, je rekening overzicht downloaden ik deed jaar 2008 2009 en tot nu, dan inloggen in het programma en dan de opgeslagen bestanden uploaden. Even wat veiliger nog
Ik snap het wel hoor, ik vind het nog wel angstig hoor, maar ik hou het goed in de gaten
ik ook :oops:
Ik hou bij hoeveel ik voor de kids aan kleding uitgeef en heb als budget de kinderbijslag.
@Rhiannon wrote:
Vorig jaar merkte ik dat ik Kruidvat en consorten verslaafd ben of zo. Te vaak gaat er een shampootje, douchegel oid mee, en ze hebben er ook speelgoed etc nou dat laatste is echt verboden terrein dit jaar! :wall: :mrgreen:
SAME HERE!!
Wij kopen nu elke laatste zaterdag vd maand een kadootje voor allebei de meiden. Dat lukt ons redelijk goed om aan te houden. Maar de kruidvat, action en marktplaats blijven lastig!
mag ik ook een pb (je hebt het er maar druk mee he )
Ka? Ik durf het bijna niet te vragen, maar…mag ik ook een PB?
:-*
Pssst, ik zou ook graag een pb willen
(ik moet echt de Action ed mijden als ik ongi wordt…)
@LimburgM wrote:
Pssst, ik zou ook graag een pb willenhahahaha ja heb ik ook als ik de action in ga, kom ik altijd met een tas naar buiten :lol:
(ik moet echt de Action ed mijden als ik ongi wordt…)
En dan te bedenken dat de action hier zowat tegenover zit, naast de supermarkt waar ik altijd boodschappen doe.