uhhh.. help? ;)

tja …





nou dan heb je die wekker ook niet meer nodig toch :wink: :wink: :wink: :wink:



(geintje tussen door)





ja das zwaar KUT* …



moeten we weer een topic NACHTBRAKERS aanmaken…



het goede nieuws is dat we deze keer er later mee bezig zijn…( later in de zwangerschap…)

@debbie :hug: :hug: :hug: :hug: pffff niet makkelijk ik voel me altijd zo brak en wat labiel als ik slecht slaap … hoop dat je toch wat kan bij slapen vandaag .

een extra grote :hug:



voor jullie vandaag





hopelijk of weer wat rust in de buik…of dat het gewoon nu doorzet…

niet dit gezeur…





ik denk aan je :-*

Dank je wel lieverd :-*



Weet je, ik snap het gewoon even niet. Eerst wil dat monster eruit met 33 weken en nu mag ie er uit van mij en dan komt ie niet. Wat een ettertje eigenlijk he :mrgreen: Dat wordt later nog wat :roll: :lol:

hahaha weet je merel33 (diana) had dat dus ook he…die ging nog overtijd ook…



dus prepair…





maaruh beetje bijgekomen?

Ja Diana weet ik nog ja. Daa rheb ik toen ook zo meegeleefd. Arm ding, ben bang dat dat dus ook bij mij gaat gebeuren :?



Ja wel iets bijgekomen. Had gewoon even flink de p erin.



Ben nu bezig met een website maken voor beide kindertjes, kan ik daar mijn frustraties in uiten want dat lukt dus ook niet zoals ik het in mijn hoofd heb :wall: :twisted:

:mrgreen: ben benieuwd :thumbup:



gelukkig weer iets bijgekomen…



en anders alles er lekker uit gooien en daarna weer rustig ademhalen…



adem in adem uit blablabla

Goedemorgen allemaal…



Ja ik heb lekker geslapen :snooty: Het begon al toen ik dus niet moe was om half 2 vannacht :roll: Wilde niet naar bed, te onrustig. Uiteindelijk toch maar gegaan, maar heeft nog zeker een uur geduurd voordat ik in slaap viel. Nou toen werd ik om half 6 wakker. Ga naar de wc en ja hoor, snot van hier tot tokio :sick: Toch weer terug in bed gegaan, maar van slapen komt nu helemaal niets. Volgens mij heb ik af en toe een verdwaalde halve wee in mijn buik en rug. Dus ik ben er net maar uitgegaan. Alles flits door mijn hoofd, dit moet er gebeuren en dat en zus en zo. Dus gelijk maar een lijstje gemaakt met wat er vandaag moet gebeuren ivm een eventuele bevalling.

Nu 3 hele pijnlijke buiken gehad vanaf 7 uur :shifty:

hoest nu??? rust in de buik…of meer onrust???



:pray:

Om het kwartier ongeveer erge pijn in buik. Kan wel gewoon praten of zo, maar kan niet stil blijven zitten. Doet teveel pijn dan. En ze trekken zo door naar mijn rug :frowning:

ohw spannend…zou het dan toch???

hopelijk worden het geen rugweeën…

Dat hoop ik niet zeg, heb al genoeg pijn in mijn rug nu :roll:



En het arme ventje wordt helemaal in elkaar geprakt op zo’n moment en als het dan over is, dan gaat ie toch bewegen :shock: Arm kindje.

:cry: arm ventje… hopelijk heeft hij er niet al te veel last van…

Zielig is dat eigenlijk he, als je het van de andere kant gaat bekijken. Wordt je eerst een paar keer in elkaar geplet om vervolgens door een nog kleinere uitgang naar buiten te worden gepersd :frowning:

ja heel zielig…maar goed die kleine ingang zorgt er wel voor dat de eerste ademhaling wordt genomen op het moment dat het koppie en borstkastje eruit is…

en gelukkig word dat stukje uit je geheugen gewist het stukje genaamd geboorte…

mog steeds om het kwartier??? of is er al(weer) verandering in?

Afgezwakt. Ik ga even slapen, lag al tot 3x toe op de bank te slapen.



Laat het dalijk weer weten. :-*

spannend meis :shifty: :-*

Zo heb even een uurtje geslapen. Nog niet veel, maar goed, kan er helaas niet meer van maken.



Verder is het gerommel weer begonnen, het mag van mij wel doorzetten hoor :pray: