uhhh.. help? ;)

zullen we van wekker ruilen… hebben we wat anders om tegen aan te kijken :wink: :mrgreen: :roll:

:lol: :lol: :lol: Ik heb zo’n lichtwekker van Philips… en jij? :mrgreen:

een ding van 20 jaar volgens mij wel philips…



vind wel een goede deal eigenlijk :mrgreen: :lol: :lol: :lol:



heb jij dat ding met het licht wat op ochtend licht ofzo lijkt???

Yep, zoeentje dus. Anders kan ik 's winters mijn bed niet uit :?

cool :shock: :thumbup: staat op verlanglijstje :mrgreen:

Ja hij werkt echt goed. Je lichaam wordt namelijk een half uur voor de wekker gaat voorbereidt op het wakker worden. En het geluid van de wekker is echt heerlijk. Je kan gewoon een pieptoon nemen of in het bos met vogeltjes.



Die pieptoon is overigens absoluut niet irritant zoals die andere wekkers. Die dringen gewoon door tot op het bot :wall: Maar dit is een hele fijne pieptoon. En de eerste keer dat ik wakker werd met bosgeluiden, waande ik me dus echt in het bos. Zo fijn wakker worden was dat. Totdat Don zei, schiet die vogel eens af :doh: en weg was het fijne gevoel :?

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

schiet die vogel eens af



WHAHAHAHAHAHAHA nou je had me dan denk ik een schoon bed mogen geven hahahahaha



maar klinkt echt toppie…



hier de keus wekker, dus idd zo’n klere piep waarvan je gelijk rechtoip in bed zit… of de radio… met het ontvangst uit het jaar nul…

En die kneuswekker he… die heb ik regelmatig een mep verkocht! Mijn god, wat krijg je daar een hoofdpijn van :wall:

en een halve hartverzakking…



lievie heeft een cd/radio wekker die wordt het meest gebruikt…



en anders hebben we Dave onze lieve wekker :inlove: ( die soms wat van slag is qua wakker wordt tijd… :think: )

Even resetten die wekker dus :lol:



Ik ga mij eens even installeren op de bank met mijn boek. Alles hier in huis slaapt :? Maar ik kan toch niet slapen, ben veel te veel aan het draaien, daar word ik alleen maar moeier van.

ja ik ook…

discovery aan en ik sukkel lekker even weg…

maar eerst even puinruimen :twisted: en bedankt dave…

Ben blij te lezen dat je beeb er nog in zit :thumbup:



Maarreh… die wekker, dat werkt echt? En zit er ook een radio in?

'k Heb namelijk ook erg veel moeite om m’n bed uit te komen :zzz: en was altijd al erg benieuwd naar een ervarings deskundige :mrgreen:

Die met de radio heb ik niet, dat is een iets duurdere. Maar ik vind het dus echt goed werken. Doordat het langzaam licht wordt in de slaapkamer wordt je lichaam voorbereidt op het wakker worden. Je komt dus langzaam uit je diepe slaap en als dan de wekker gaat, wordt je niet met hoofdpijn wakker. Meestal is het zo dat ik voordat de wekker afgaat al uit mijzelf wakker ben. Maar dan lig ik gewoon nog even na te doezelen.



Zo, ben zelf ook op de bank in slaap gevallen 2 uurtjes. :zzz: Lijkt trouwens wel alsof ik op de bank beter slaap dan op bed.

Ik geloof dat ik me er maar eens verder in ga verdiepen :angel:

Misschien dat de ochtenden hier wat gezelliger worden als we op deze manier wakker worden :mrgreen: .



Lekker dat je even 2 uur hebt kunnen slapen :thumbup: .

Als je op de bank lekker ligt, ga je daar toch vaker liggen? 't Is misschien wel ongezellig, maar als je niet slaapt word je er vast ook niet vrolijker op 8) .

ZO’n wekker heb ik ook, ik word helemaal knettergek van die vogeltjes en die piepjes :oops:

@Karin1981 wrote:

ZO’n wekker heb ik ook, ik word helemaal knettergek van die vogeltjes en die piepjes :oops:




hahahaha, dat zou ik ook hebben, daarom vroeg ik ook of er een radio bij in zit :mrgreen:

Ik vond de opmerking wanneer de vogel wordt doodgeschoten dus ook een giller :mrgreen: (dat had ik kunnen zijn)

En?? Hoest nu met de harde buiken?

Vannacht 3x er van wakker geworden, het deed gewoon pijn. Verder gaat het wel. Kindlief vond blijkbaar ook de rechterkant van mijn buik niet meer lekker liggen :?

:twisted: he hou eens op met je moeder te pesten :naughty: :naughty: dat mag niet he…

potjandoosie… ze heeft haar nachtrust hard nodig om straks heel goed voor je te kunnen zorgen… :snooty:









:mrgreen: :-* morge deb

Als het net zoals bij Lana gaat, krijg ik vanaf nu echt geen nachtrust meer :?



Morguh Colle :-*